Schimbare Rulment Tambur Roată Spate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by IancuMIC View Post
    Un extractor pentru tambur se poate construi foarte usor; e si foarte practic; iti trebuie o platbanda cam de 5-6 mm grosime, cca. 30mm latime si cam 200mm lungime. Dai doua gauri cam de fi 13, la 100mm intre ele,care sa corespunda cu doua gauri din tambur(ele oricum sunt echidistante). Apoi exact la jumatatea distantei dintre cele doua gauri, dao o gaura de 13m peste care sudezi o piulita de M12. Dupa ce scoti capacul de vaselina de la tambur si piulita de M30 cu o tubulara, prinzi presa cu doua prezoane in tambur, iar cu un surub M12, cam de 100mm, insurubezi pana vine in contact cu axul pe care este fixat rulmentul, dupa care continui strangerea si iti va extrage tamburul cu tot cu rulment; scuze daca nu am fost suficient de explicit.
    chiar recomand acest extractor, un vecin a dat jos tamburul cu metoda veche cu ciocanul si Surpriza dupa ce a pus masina pe roti,se auzea numai tac tac tac,ce dracu poate sa fie a dat jos tamburul si minunea zliei tamburul era Indoita pe toata suprafata unde a lovit cu ciocanul zici ca era din tabla, remedierea a fost cu un tambur nou

    Comment


    • #17
      Originally posted by ibuzescu View Post
      Super explicit, Iancu, am și văzut întâmplător dispozitivul descris de tine pe youtube, atâta doar că nu extragerea tamburului este problema de care discutam ci a rulmentului din tambur și apoi introducerea rulmentului nou.
      Poti de asemenea face de asemenea o presa; ma gandesc dintr-un, sa zicem, ca sa fie lai rezistent, profil U 60x40x3 sau ceva in sensul asta(laminat e mai bun, e mai rezistent); deci un cadru patrat sa incapa tamburul, cam cu latura de 300mm; pe una din laturi care o consideram cea superioara dai o gaura si sudezi o piulita cam de M24, 27, 30(ideal ar fi ca la menghina ceva cu pas mare si sigur, surub care sa se infileteze in piulita sudata. In acel cadru pui tamburul cu partea exterioara in sus; peste rulment pui o saiba care sa fie cu cca 1mm mai mica in diametru decat partea exterioara a rulmentului ( si o teava de cca 50mm inaltime si cam 2mm grosime, care sa fie un pic sub cota ext.a rulmentului), presezi si il scoti. De montat , cam in aceiasi ordine; ideal e ca acea saiba sa aiba o "buza" care sa calce numai pe camasa exterioara a rulmentului; sub nici o forma nu recomand, cum am mai vazut, sa bati cu un dorn in camasa interioara a rulmentului.
      Pana la urma te adaptezi din mers cum se zice.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #18
        Mă bucur că te-a prins și pe tine subiectul acesta. Ia să vedem cine vine primul cu o realizare proprie.
        sigpic

        Comment


        • #19
          Eram la tara cand am citit discutiile astea si fiindac aveam ceva treaba de lacatuserie( sudura, flex, masurari, etc) mi-am imaginat o schita, mai ales ca lucram cu niste profile.. Ideea conteaza, cum o realizeaza si cu ce materiale, e dupa ce dispune fiecare.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #20
            Am văzut că nu pierzi vremea, antifonare cu fonomin, bravo !
            sigpic

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google