Presiune roti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • practic, cand pui guma pe janta, nu scoti oxigenul, pt ca nici o vulcanizare nu are camera de azot, in care sa extraga oxigenul si restul gazelor. deci nu-i o chestie 100% sigura, ca daca-ti bagi azot nu se cojeste cauciucul sau nu variaza presiunea, sau nu se duce dracu etanseizarea pe janta...eu am mai zis de cateva ori, cu exceptia unor pene de cauciuc, presiunea in rotile umflate cu aer, s-a mentinut luni bune. daca pui gume calumea, jante fara imperfectiuni la inelul talon, e ok si fara azot.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Cica daca procentul de azot din janta e de 95%, se merita, daca e mai mic, beneficiile scad. Oricum, cred ca e mai bine decat numai cu aer.

      Comment


      • Azotul este folosit in anvelope pentru a evita pierderea aerului prin peretii anvelopei, care rezulta in dezumflare. Motivul pentru care este folosit azotul il reprezinta faptul ca este usor de produs, nu arde, nu are miros si este in procent mare in componenta aerului atmosferic.
        Diferenta dintre presiunea din anvelopa si presiunea atmosferica face ca oxigenul sa treaca de la interior la exterior prin anvelopa. Daca am putea creea aceeasi concentratie de oxigen afara si inauntrul anvelopei (presiune partiala egala), oxigenul nu ar mai fi fortat sa se infiltreze prin peretele anvelopei.
        Folosirea azotului in anvelope mentine presiunea corecta si reduce toate problemele asociate cu dezumflarea.

        Comment


        • Cam care mai sunt valorile pentru presiunea din roti la astea noi, de curiozitate asa ?
          La mine la asta din 2005 in manual si pe stalp scrie 1.9 fata si 2.1 spate, dar zici ca am pana pe fata cu 1.9...poate doar iarna pe derdelus sa las asa, in rest pun 2.1 la toate.
          Keyboard error or no keyboard present.
          Press F1 to continue or DEL to enter setup...

          Comment


          • eu fac presiunea, umflu rotile cu 0.5 RON, asa ca faza cu azotul ma lasa rece.
            subliniez, ca si seba, daca ar fi umflate in atmosfera controlata, poate treaba ar sta altfel, asa e destul placebo.

            Comment


            • 2.1 pe spate si 2.0 pe fata. NU cred ca e nevoie de o presiune de 3 bari cum isi pun unii dar ma rog fiecare le stie pe ale lui

              Comment


              • Acum ca a venit iarna si drumurile sunt inghetate pt cei care au pneuri de vara sau intermediare (cazul meu) cum e ok sa fie ele umflate. Normale adica 2 pe fata si 2.2 spate sau.......

                Comment


                • La ger e bine sa le umfli ceva mai mult...cu vre-o 0.2 Atmosfere peste valoarea recomandata.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • de ce?!? daca le umfli la 2.0 pe timp de vara la 30 de grade iarna la -20 cred ca mai mult de 1.5 nu au...
                    Dar de ce trebuie marita presiunea cu 0.2 atm iarna?

                    Comment


                    • Au facut altii mai luminati calcule. Se pare ca la nush cate grade diferenta, aerul are tendinta sa-si micsoreze volumul, d-aia recomanda 0.2 atmosfere peste limita impusa de constructor. Asta inseamna ca in loc de 2.2 sa ai 2.4, ca exemplu.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • eu raman la parerea ca cel mai bine e sa le verifici periodic o data pe luna si sa le ti in 2.0 bari

                        Comment


                        • merge si asa. in nici un caz nu bagati 3 bari, cum va invata unii "einsteini" p-acilea, ca asa e bine, ca au auzit ei de la baba din bazar care vindea castraveti sau de la vreun retardat de mecanic din service.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • multumesc pt raspunsuri.

                            Comment


                            • La Mcv`u eu bag 2.4 pe fata si 2.6 pe spate .. exact cum scrie in carte .. vad ca e presiune mai mare fata de berline , dar probabil e si masina mai mare .. mai grea ..

                              Comment


                              • eu am 2.2 bari pe toate rotile si e ok

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google