Presiune roti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    da, asa e si la mine.
    Don't touch! Never ever steal
    Unless you're in for the kill

    Comment


    • #17
      2,0 pe fata si spate trebuie, dar la umflare la rece.
      Daca se ataseaza masinii si o remorca, presiunea creste cu 0,2 bari.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #18
        Si la cauciucuri de 205/55/16 ce presiune ar trebui bagta in ele? Tot ce indica cei de la Dacia, 2,2?
        sigpic

        Comment


        • #19
          Niciodata (mai ales VARA) nu veti avea o pres. constanta in roti. Incercati intr-o dimin. de vara (cand e roua afara) spre ex. aveti 1,9 atm., daca o masurati la amiaza (cand e caldura mare) aveti 2,0-2,1 sigurat!
          Cel mai bine e sa va bagati N (azot) in roti si nu mai aveti treaba cu ce pres. aveti in roti, adica va fi constanta (dep. cat bagati) si va ferit de explozii.

          Comment


          • #20
            Si au baietii de la vulcanizari azot de bagat ?

            Comment


            • #21
              Eu nu stiu care e treaba la mine de cand am masina din 2004 nu a scazut deloc presiunea din roti dar nici nu a crescut ) parca e tot cat trebuie ..
              Its just a car ...

              Comment


              • #22
                Inseamna ca nici nu ti-a dezumflat cineva rotile, dar nici nu ti le-a umflat
                revenind, asta inseamnca ca sunt etanse rotile, ceea ce nu poate fi decat un lucru bun.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #23
                  La Cluj poti baga azot in roti la un service chiar de dupa aeroport.
                  Imi scapa acum numele, dar e ceva service mare profilat pe schimbat roti si pneuri pentru autoturisme si pentru camioane.
                  Martinel rules!

                  Comment


                  • #24
                    Cat ti-a luat pt. fiecare roata? Simti vreo diferenta? (unii spun ca cica ar fi mai tari cauciucurile..cica).
                    PS: in Arad am cautat, dar pana acum fara rezultate, pana la urma o sa desfac o butelie de la lucru (ca am destule, toatele gazele posibile) si imi bag in roti...

                    Comment


                    • #25
                      Ia ganditi-va cat ce procent de azot exista in aerul pe care il respiram!
                      Cred ca stie toata lumea,asa ca ce rost are sa dam 20 RON (5 lei/roata) pentru un procent de aproximativ 22% in plus de azot!!!
                      Si pe deasupra nici nu poti avea incredere in gazul care ti-l baga!!!

                      Comment


                      • #26
                        Eu am avut presiune in roti 2,5 pe toate si din cauza asta am avut accident.
                        Cauciucurile erau de iarna 185/65/15 si boul ala de la vulcanizare mi-a bagat 2,5 la toate cand trebuia sa am 1,9 pe fata si 2,1 pe spate.Aveti grija mai ales pe polei gheata acum numai e cazu ca sa topit dar mie imi fugea si pe apa.....Folositi presiunea indicata de producatori e cel mai indicat.....acum trebuie sa schimb si pivoti din cauza asta

                        Comment


                        • #27
                          Pai daca in aer exista 78% azot, de ce sa-l mai cumpar?
                          O sa tinem cont de ce ne spui Yna

                          Comment


                          • #28
                            Sunteti foarte detepti
                            Cei care baga N pur in roti sunt mari dobitoci.
                            Ar fi bine sa ganditi inainte sa vorbiti, eventual faceti o proba de presiune la ~0gr.C si la 50 gr.C. O sa vedeti diferenta de presiune.
                            N pur bagat in roti este foarte insensibil la dif. de temparatura. Plus ca se miscoreaza pericolul de explozie.
                            Cred ca sunt mari prosti si aia din F1 ca baga N in roti..

                            Comment


                            • #29
                              Doar uleiul pus in motoare nu este bun.. trebuie neaparat un aditiv..
                              In cauciucuri nu este bun aerul.. trebuie azot
                              Lichidul de spalat parbrizul a ajuns sa coste mai mult ca litrul de benzina.
                              Apropos.. apa de la robinet este curata sinucidere.. trebuie apa minerala sau plata imbuteliata..
                              Asta este societatea de consum..

                              Comment


                              • #30
                                Ai dreptate DODO
                                Te sustin

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google