Presiune roti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    La mine nu e tip ''spray''. E extinsor cu manometru de pres si e pe zona rosie inferioara, adica zero! Masina e din 2007 din vara, nici vorba de depasire a garantiei.

    PS: pe 50 RON mai bine imi iau unul nou , dar de ce sa dau banii pe ceva de care nu m-am folosit?? Are siguranta care NU a fost scoasa.

    Comment


    • #47
      In sfarsit suntem si noi de acord intr-o opinie! cu 50 de ron iti iei chiar un extinctor bun, am dat eu pe unul tot asa cu manometru, destul de mare, (nu mai stiu cat are) 40 de lei.
      @tavi nu cred ca ti-l schimba pe garantie dupa 2 ani... e consumabil si asta, sunt sigur ca nu ti-l schimba chiar daca nu il folosesti....
      Last edited by huzzy1981; 10 March 2008, 22:37.
      1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

      Comment


      • #48
        Da mai! Dar de ce sa platesc pe un lucru care e in garantie si de care nu m-am folosit??? (lucrez in domeniu, am asa ceva la lucru, dar mi se pare incorect sa platesc ceva pt. care nu ar trebui sa platesc).

        Mai dau un juma de mil. si pe rahatu' asta si nu din vina mea...
        Exista vreo solutie sa primesc unul nou?
        Last edited by Octavian; 10 March 2008, 22:39.

        Comment


        • #49
          Nu e deloc bine,dar azi am umflat rotile prima data dupa 2 ani...am uitat,ce sa fac?Mai bine mai tarziu decat niciodata.
          Forum neinteresant. Delogat definitiv.

          Comment


          • #50
            Fata,spate--1,9
            http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

            Comment


            • #51
              Cat scazuse presiunea dupa 2 ani?
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #52
                Originally posted by Octavian___28 View Post
                Da mai! Dar de ce sa platesc pe un lucru care e in garantie si de care nu m-am folosit??? (lucrez in domeniu, am asa ceva la lucru, dar mi se pare incorect sa platesc ceva pt. care nu ar trebui sa platesc).
                Mai dau un juma de mil. si pe rahatu' asta si nu din vina mea...
                Exista vreo solutie sa primesc unul nou?

                Nu exista. e consumabil. tu trebuie sa-l verifici sa fie tot timpul pe verde, iar daca nu mai e, e de datoria ta sa-l schimbi. nu-i o chestie ce tine de masina si nu e facuta de dacia, e accesoriu. la fel si trusa medicala...

                gata cu off-topicul !
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by andrei View Post
                  Cat scazuse presiunea dupa 2 ani?
                  Aveam pe fata stanga 1.5.La celelalte nu l-am mai intrebat pe ala ca avea o sila in el...oricum,cred ca erau pe aproape.A bagat 2.1,cred ca e destul.
                  Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                  Comment


                  • #54
                    E destul 2,1. De acum e bine sa le verifici la benzinarii, macar o data la 2-3 luni.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #55
                      Ai dreptate.Inainte eram mai atent...deh,batranetea...
                      Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                      Comment


                      • #56
                        Revin si eu dupa ani...pe a mea e 2.0 fata respectiv 2.2 spate pt 185/65/15, cum avem toti dealtfel.
                        personal circul de ceva timp cu 2.2 fata si 2.4 spate...n-are nici pe naiba

                        Comment


                        • #57
                          Ai uitat ceva: "inca"...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #58
                            Sunt convins ca rulez in conditii de maxima siguranta cu presiunea asta, daca am mers cu 3.2 primii 600-700km pana am verificat presiunea...si n-a avut nimic, dar asa...

                            Comment


                            • #59
                              Ma refeream la pivoti, capeti de bare, rulmentul de presiune din capatul telescopului, bucsaraie...alea "mor" la gume prea tari si drumuri de rromania.
                              in plus, o guma prea umflata se uzeaza dor pe mijlocul caii de rulare, marginea nu se uzeaza si de aici aderenta scazuta, dezechilibru la viteze mari, franare aiurea.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #60
                                Ah...ei...nu-i asa mare diferenta de presiune...totusi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google