If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
La mine nu e tip ''spray''. E extinsor cu manometru de pres si e pe zona rosie inferioara, adica zero! Masina e din 2007 din vara, nici vorba de depasire a garantiei.
PS: pe 50 RON mai bine imi iau unul nou , dar de ce sa dau banii pe ceva de care nu m-am folosit?? Are siguranta care NU a fost scoasa.
In sfarsit suntem si noi de acord intr-o opinie! cu 50 de ron iti iei chiar un extinctor bun, am dat eu pe unul tot asa cu manometru, destul de mare, (nu mai stiu cat are) 40 de lei.
@tavi nu cred ca ti-l schimba pe garantie dupa 2 ani... e consumabil si asta, sunt sigur ca nu ti-l schimba chiar daca nu il folosesti....
Da mai! Dar de ce sa platesc pe un lucru care e in garantie si de care nu m-am folosit??? (lucrez in domeniu, am asa ceva la lucru, dar mi se pare incorect sa platesc ceva pt. care nu ar trebui sa platesc).
Mai dau un juma de mil. si pe rahatu' asta si nu din vina mea...
Exista vreo solutie sa primesc unul nou?
Da mai! Dar de ce sa platesc pe un lucru care e in garantie si de care nu m-am folosit??? (lucrez in domeniu, am asa ceva la lucru, dar mi se pare incorect sa platesc ceva pt. care nu ar trebui sa platesc).
Mai dau un juma de mil. si pe rahatu' asta si nu din vina mea...
Exista vreo solutie sa primesc unul nou?
Nu exista. e consumabil. tu trebuie sa-l verifici sa fie tot timpul pe verde, iar daca nu mai e, e de datoria ta sa-l schimbi. nu-i o chestie ce tine de masina si nu e facuta de dacia, e accesoriu. la fel si trusa medicala...
gata cu off-topicul !
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Revin si eu dupa ani...pe a mea e 2.0 fata respectiv 2.2 spate pt 185/65/15, cum avem toti dealtfel.
personal circul de ceva timp cu 2.2 fata si 2.4 spate...n-are nici pe naiba
Sunt convins ca rulez in conditii de maxima siguranta cu presiunea asta, daca am mers cu 3.2 primii 600-700km pana am verificat presiunea...si n-a avut nimic, dar asa...
Ma refeream la pivoti, capeti de bare, rulmentul de presiune din capatul telescopului, bucsaraie...alea "mor" la gume prea tari si drumuri de rromania.
in plus, o guma prea umflata se uzeaza dor pe mijlocul caii de rulare, marginea nu se uzeaza si de aici aderenta scazuta, dezechilibru la viteze mari, franare aiurea.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment