Presiune roti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Am sa fac si eu un mic comentariu legat de presiunea in roti. Am facut rost de un manometru rusesc de masurat presiunea in roti si aproape vreo doua saptamani am masurat presiunea in roti dimineata ,la amiaza si seara.Prima data am reglat presiune in toate rotile :spate 2.6 fata 2.4 cu manometrul meu cum prevede in carte pentru mcv. asta am facuto dimineata iar la amiaza cand am masurat presiune difernta mare 3 si chiar3.2 in zilele cu 18 -20 grade afara. am lasato asa iar dimineata am masurato iara si era normala 2.6 si 2.4 si aproape in doua doua saptamani nu chiar zilnic am observat ca difera presiune in functie de temperatura de afar.In carte scrie clar presiunea in roti se face dimineata cand e racoare si nu se ea in considerare masuratoare care o facem noi in cursul zilei care ori cum va arta 2.8 sau chiar 3.eu consider normala presiunea de 3 in cursul zilei ma i ales la amiaza .Care este curios cumparati un manometru faceti dimineata presiunea si o sa vedeti.Cei care fabrica cauciucurile cunosc problema si nu cred ca un cuciuc va face explozie la la o presiune mai mica de 4.Daca faceti presiune la amiaza la o vulcanizare de exemplu de 2.5 diminiata masuratio si o sa vedeti ca ajunge pe la 2 -2.1. M- ia cel putin asa imi arata manometru si ca sa ai presiune normala diminiata ,amiaza si seara umfli si desumfli la fiecare 2 ore: dac nai ce face

    Comment


    • #62
      Am si eu 1 intrebare. Care trebuie sa fie presiunea in roti cand masina este goala daca atunci cand o folosesc este mai mereu la capacitate maxima incarcata ?

      Comment


      • #63
        Presiunea recomandata pe usa, nici mai mare nici mai mica.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #64
          Am vazut la la unii scrie 1,9 la alti 2 la alti 2, ceva.


          cred ca presiunea depinde si de cauciu si de anotim.

          poate si aici presiunile recomandate - echipari diferite la gume. Deci cel mai bine respectati valorile data. Iar daca ati schimbat gumele atunci informativa la dealerul de la care ati luat sau intrebati la firma producatoare. Presiunea e si in functie de geutatea masini si de greutatea maxima adimsa.
          1.5 dc

          Comment


          • #65
            Valorile presiunii nu sunt influentate de tipul cauciucului, daca are aceleasi dimensiuni.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #66
              Am ridicat masina de la dealer in decembrie 2006. Prea multi bari in anvelope la livrare (bineînţeles). După 3 luni, am băgat azot şi cu azot merg de atunci (anvelope vară şi anvelope iarnă). Verific presiunea când îmi aduc aminte 3-6 luni sau dacă observ ceva modificări în forma anvelopei (dar până acum n-a fost cazul)

              P.S.- consumul este de 6,5 l/100 km - masina din 2006 (decembrie) 41.000 km
              Last edited by Seba; 8 July 2008, 10:17.

              Comment


              • #67
                Eu am observat ca la variantele de echipare Ambiance si Preferance scrie 1.9 fata si 2.1 spate. La mine care am Laureate scrie 2.0 fata si 2.2 spate. Eu respect ce scrie acolo, nu ce recomanda unu' si altu'.

                P.S. De cand am facut presiunea cu azot (acum 4 luni) nu a scazut deloc. Cat am bagat atat am si acum. Inainte cu aer faceam presiunea o data la doua saptamani. Deci recomand presiunea cu azot la toata lumea.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • #68
                  Presiunea indicata nu depinde in mare parte de echipare, cat de tipul pneului.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #69
                    de vreo 2 luni trebuie sa verific presiunea la 2 saptamani si atunci am o diferenta de 0,2-0,3 bari.E corect?Le verific numai dimineata .Bag 2,2 fata si 2,3 spate.
                    CT-97-VIPsigpic

                    Comment


                    • #70
                      Nici presiunea pusa de tine nu e coreccta, dar nici nu e normal sa scada asa repede. Incearca cu azot sau daca nu, cu o verificare.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #71
                        Salut, in Iasi stiti unde pot face presiunea cu azot ?
                        Multumesc anticipat.
                        Bafta
                        Blue Diesel Tech

                        Comment


                        • #72
                          De ce recomanda Dacia presiune mai mica pe fata si mai mare pe spate?
                          Oricum fata e mult ingreunata de motor iar spatele e extrem de usor, fapt care afecteaza tinuta de drum.
                          Nu inteleg.
                          aca i ap a-ti lta
                          Daca n-ai bani mergi cu ea.

                          Comment


                          • #73
                            ca sa nu omori bucsaraiele, sa preia anvelopa denivelarile, nu planetarele si capetii de bara...
                            plus ca atunci cand fuge "curu' ", mai ai o sansa sa redresezi. daca umfli prea tare (si romanul e specialist sa exagereze ce zice producatorul, ca "ala ie prosti") si-ti fuge botu', mai redresezi pe dracu' ghem...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #74
                              Eu bag 2 atm in toate.
                              Am observat pe pe denivelari si gropi, 2.2 e prea mult.

                              E nasol cu aeru, ca dimineata pe frig poti avea 1.8 si la pranz pe soare 2.1.

                              Comment


                              • #75
                                @Teddy: La vulcanizarile mari sau la cei care monteaza anvelope. Ar trebui cam toti sa aiba azot.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google