intr-adevar, e foarte nasol cu aerul si cu zotul se rezolva toate problemele din cate stiu eu, aerul e compus in proportie de 80% din azot. nu vi se pare ca e cel putin ciudat ca doar oxigenul sa fie raspunzator de problemele cu presiunea anvelopelor? hai ca parca totusi...ha? voi ce ziceti daca stati si va ganditi un pic? prea e bun azotul ala, desi mie-mi miroase (chit ca azotul n-are miros ) mai degraba a teleshopping faza cu umflatul rotilor cu azot si scapatul de probleme. cred ca te scapa mai degraba de banii din buzunar decat iti stabilizeaza presiunea in roti...
Presiune roti
Collapse
X
-
si tot nu rezolva nimic. si ala e gaz si se supune legilor fizicii. la caldura se dilata, la frig se contracta. chiar nu-i vad rostul...p*V/T=constant, scheiss egal cum il cheama pe domnul gaz...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Nu stiu cata vrajeala este si cu azotul ala, dar oricum nu am pus niciodata in anvelope asa ceva . Aveam obiceiul sa merg saptamanal pe la vulcanizare , sa-mi controlez rotile, dar de cand mi-am cumparat compresor ... mi le fac singurel. Pe fata 2.0 (desi arata cam dezumflate) iar pe spate 2.2 ., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
Eu am azot in roti de vreun an si ceva. Singura chestie cat de cat remarcabila este ca presiunea in roti este aprox. aceeasi ori de cate ori am verificat-o. Verificarea presiunii o fac cu aer cam o data pe luna. De cateva ori, la verificarea presiunii, nu s-a bagat/scos niciun pic de aer/azot. Verificat si atat. Pot sa concluzionez de aici ca azotul are o stabilitate termica mai buna decat aerul simplu si asta chiar daca acest aer simplu contine 75-80% azot.
Una peste alta eu zic ca merita sa bagi azot in roti.
PS Pe fata bag 2.1 iar pe spate si rezerva 2.2
Comment
-
Originally posted by Seba View Postintr-adevar, e foarte nasol cu aerul si cu zotul se rezolva toate problemele din cate stiu eu, aerul e compus in proportie de 80% din azot. nu vi se pare ca e cel putin ciudat ca doar oxigenul sa fie raspunzator de problemele cu presiunea anvelopelor? hai ca parca totusi...ha? voi ce ziceti daca stati si va ganditi un pic? prea e bun azotul ala, desi mie-mi miroase (chit ca azotul n-are miros ) mai degraba a teleshopping faza cu umflatul rotilor cu azot si scapatul de probleme. cred ca te scapa mai degraba de banii din buzunar decat iti stabilizeaza presiunea in roti...
Chiar O2-ul ala (si celelalte gaze) fac ca in fc de temp, aeru sa se dilate.
Eu am la lucru si gaze tehnice (Argon, Corgon, Heliu, N, O2, etc etc).
Iti pot arata ca fata de celelalte gaze (Ar, Heliu, O2 la care pres standard este masurata la 19-20 grC, daca sunt 5 sau 0 grC scade si lumea zice ca nu e plina butelia...) la Azot masor presiunea la butelie la ora 7 dimineata cand sunt 5 grC afara si la ora 15 cand sunt 45-50 gr la soare si presiunea e aceeasi.
PS: cel mai bine e sa cautati vulcanizari care au butelie de Azot (puritatea este e 99,9 %, e ceva), nu aparat de facut Azot.
Si ce mi se pare intr-adevar aberant, costul: 8-10 lei/roata , deci INUMAN, astia sunt nebuni la cap.
Race car tires don't use regular air. Find out what race car teams are using in their tires instead of air.
Cam cum sta treaba cu Azotul.
Comment
-
-
Crimainala faza cu azotul... Cat timp merg in Romania 2.0 fata, 2.2 spate. Sincer, n-am umblat niciodata la presiune de cand am masina (noiembrie 2008), dar gropile recomanda aceasta presiune.
Cunosc pe cineva care avea pneurile destul de umflate intr-o iarna si a luat o graopa mai mare in urma careia I S-A CRAPAT BORDUL in partea dreapta.
N-om ajunge noi pana acolo, dar face bine pt masina sa avem presiunea in roti macar cat este recomandata de producator, daca nu si mai mica.
Comment
-
Poti baga orice gaz inert, atata vreme cat nu are oxigen. Oxigenul este problema, deoarece cum ii spune si numele...mai oxideaza, si poate sa intre in combinatie cu compusi din cauciuc, compromitand atmosfera din anvelopa in timp, si sub efectul temperaturilor mari. Daca nu dai toata ziua prin gropi si cuie, merita "investitia". Eu am cateva roti la care nu s-a umblat de doua sezoane.
Comment
-
Verificaţi presiunea din anvelope la fiecare două săptămâni şi reglaţi-o dacă
este necesar. Ţineţi minte, controlaţi presiunea în anvelope doar când acestea
sunt reci, şi nu atunci când sunt calde datorită şofatului. De asemenea,
nu uitaţi să verificaţi şi presiunea roţii de rezervă sau a celei temporare, deoarece
se poate întâmpla oricând să aveţi nevoie de ele. Vă rugăm consultaţi
informaţiile suplimentare despre anvelopa de rezervă sau temporară, puse la
dispoziţia dumneavoastră de către producătorul vehiculului.
asta este luata de aici postat chiar de seba. deci continental nu recomanda azot, heliu, gaz ilariant si alte vanturi care costa o droaie de bani.
daca anvelopa este intreaga, janta este dreapta, atunci nu sunt problemeLast edited by bogdan_1984; 30 April 2009, 13:26.sigpic
Comment
Comment