Presiune roti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by bogdan_1984 View Post
    deci continental nu recomanda azot, heliu, gaz ilariant si alte vanturi care costa o droaie de bani.
    daca anvelopa este intreaga, janta este dreapta, atunci nu sunt probleme
    ...nici Dacia nu recomanda remaparea si totusi sunt multi care o practica...cu rezultate bune.

    Comment


    • #92
      detail, la postul cu oxigenul ai fost exact pe lungimea de unda...acolo e problema.
      tavi, vrei sa zici ca azotul se supune dar nu total, doar partial legilor fizicii? adica pt ala nu e valabil p*V/T=constant. mai sa-l f** de gaz...o sa ma mai documentez, ca mie nu mi-e clar cum de ala "nu"
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #93
        Treaba cu azotul e ca are molecula mai voluminoasa si este mai inert. Presiunea cica ramane mai constanta in anvelopa pentru ca nici nu scapa asa usor prin porii cauciucului. Asa teoretic pare verosimil...d-aia am incercat si eu...practic nu am simtit nimic interesant..aia e...acum tot la compresor fac presiunea

        PS: Daca concentratia de azot scade sub 95% atunci deja s-a terminat cu beneficiul proprietatilor din anvelopa. E cu dus si intors pentru cu nu poti verifica concentratia cand baga ala la vulcanizare...dar banul il dai
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #94
          Daca scapa pe undeva, scapa pe la etansari si valva, in nici un caz prin anvelopa.
          Iar azotul trebuie sa fie din butelie, si e mai greu sa o "botezi" pe aia...

          Comment


          • #95
            Citez un site dedicat Azotului:

            "Din cauza ca azotul se pierde incet prin peretii anvelopei, este posibil ca anvelopa de rezerva sa aiba aceeasi presiune de-a lungul timpului, decat daca ar fi fost umpluta cu aer normal"

            Eu la asta m-am referit, adica beneficiile teoretice spuse de site-urile de "specialitate" si partea de practica pe care ostiu...adica o "simti" anvelopa ceva mai bun dar eu daca nu stiam ca am azot, as fi jurat ca am aer normal. Una peste alta, in afara de avantajul teoretic al stabilitatii presiunii la diferentele de temperatura, restul e cam praf in ochi
            Last edited by darksid3; 30 April 2009, 18:32.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #96
              Mi-ai dat un citat "de coma". E din Urzica? Adica cum se pierde incet si presiunea este constanta? Iar topica: "este posibil... decat daca" denota o traducere din alta limba, facuta de un filolog. Daca nu a inteles omul toate cuvintele din text?
              Scopul azotului asta este: o anvelopa buna umpluta cu azot te scapa de grija sa tot dai cate 1 leu 2 de fiecare data cand se schimba vremea, sau sta masina mai mult
              Last edited by detail; 30 April 2009, 18:36.

              Comment


              • #97
                Uite sursa
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #98
                  Exact cum iti spuneam,"astia nu e romani", au avut un filolog sau un web-designer care a scris(tradus), iar reclama este sufletul comertului. Nu ca nu as avea azot la toate masinile in roti, mi se pare mai importanta lipsa mea de griji, fata de cativa lei in plus.

                  Comment


                  • #99
                    Din ce m-am mai documentat, se pare ca azotul este folosit mai mult in IndyCar 500 ca sa aibe o presiune in pneuri predictibila pe tot parcursul cursei sau si in alte competitii auto si, bineinteles, in pneurile avioanelor..unii zic ca la masinile normale nu e necesar azotul...adica niste site-uri straine
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • Daca e sa o luam filosofic, nimic nu este necesar la masina, decat niste roti, un motor, un sistem de directie si frana si un acoperis oarecare ca sa nu te bata vantul, soarele si ploaia.
                      Eu am condus o Dacie Break, pe care mi-au furat-o si am recuperat-o fara scaune, sezand pe o piatra de bordura pusa pe planseu. Si am ajuns cu bine acasa.

                      Comment


                      • Eu am preferat sa dau 20 de lei pe un compresor, fac presiunea la 2-3 luni si am scapat de grija...in caz de urgenta am spray de pana. Oricum daca presiunea e corecta, riscul de explozie este aproape nul...daca anvelopa nu are vicii ascunse sau nu lovesti ceva la viteza mare
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • presiune pneuri

                          salutare! am si eu o mica nelamurire.la mine recomanda astia 1,9 -fata ,2,o spate,dar cica la rece .Pe timp cald eu zic ca e cel mai potrivit-2,0 fata si 2,2 spate.Voi ce ziceti?multumesc

                          salut!spuneti-mi si mie ce presiune sa bag pe pneuri de iarna Montana.Acu la vremea asta merge un 2,0 -fata si 2,2 -spate?Astia recomanda 1,9 si 2.1 spate.E adevarat ca caucioacele astea is slabutze?

                          salut!spuneti-mi si mie ce presiune sa bag pe pneuri de iarna Montana.Acu la vremea asta merge un 2,0 -fata si 2,2 -spate?Astia recomanda 1,9 si 2.1 spate.E adevarat ca caucioacele astea is slabutze?
                          Last edited by cipres; 23 May 2009, 16:36. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • da...sunt cam slabute...si eu am la fel...si am o pres. de 2.4 fata-spate ....e ok asa...cauciucurile au o "burta" a lor care i-ti da impresia ca sunt desumflate,dar de fapt nu sunt(bineinteles ca poate fi si de la o pana)....producatorul zice cat sa bagi,dar cel putin mie mi se pare cam putin...baga putin mai mult ca n-au nimic....bafta maxima!
                            Slow & Safe

                            Comment


                            • toate bune !

                              Comment


                              • Ar putea sa-mi spuna si mie cineva care e presiunea corecta la 215/35/18 ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google