Presiune roti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu ce am cautat n-am gasit ceva f clar.
    Uite iti dau un link unde spune care este presiunea la anuite masini. Eu m-am uitat la BMW 330 sport, vad ca nu depaseste 2,5 atm fata si 2,6 spate parca (sunt marci de masini in josu paginii)


    Si aici sa transformi sa vezi vine in bari (30 psi=2 bar)
    Online converter for units of stress and pressure. Bar, pascal, PSI, or inch of mercury? Instantly convert any unit to all others.


    Deci cred ca 2,5 atm e ok sa bagi in ele. Dar desigur nu stiu daca asta e pres corecta (dar sigur e apropiata de valoarea corecta).

    Comment


    • depinde de cauciuc, de greutatea masinii si greutatea pe puntile respective. Pentru nici un cauciuc nu vei gasi numai presiunea maxima, nicidecum presiunea optima. Presiunea optima este pentru un tandem masina-pneu... si nu individual.
      Toate cele bune...
      Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

      Comment


      • Originally posted by Octavian___30 View Post
        Deci cred ca 2,5 atm e ok sa bagi in ele. Dar desigur nu stiu daca asta e pres corecta (dar sigur e apropiata de valoarea corecta).
        Presiunea trebuie sa scada odata cu cresterea latimii pneului, este invers proportionata cu "pata" de sprijin, pentru a ramane cu dintii in gura. 2,5 la 215 este enorm!

        Comment


        • Eu acuma am 2.2 pe fata si 2 pe spate

          Comment


          • @Radu: tre sa fie invers ;)
            Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

            Comment


            • La greutatea masinii pe fata daca las 2 la prima groapa sigur lovesc janta

              Comment


              • salut tuturor.O intrebare am si eu: cum doamne iarta-ma sa explodeze un cauciuc daca e tubeless?eu stiu ca la tubeless nu explodeaza cauciucul,ci doar la cele cu camera.la tubeless se lasa treptat dar nu bubuie.se simte in timp ca trage masina in stg/dreapta depinde de partea pe care ai pana.Daca sunt pers care sa ma corecteze va rog.....
                :smokespliff:viata e frumoasa doar daca stii s-o traiesti:dirol:

                Comment


                • asa este valy, tubelessul nu explodeaza. poate sa se desumfle foarte repede, depinde ce-ai lovit, si atata de repede sa se desumfle incat sa nu apuci sa reactionezi si s-o iei inspre dreapta sau spre stanga cat sa fie un pericol, dar daca stai cu mainile pe volan si esti atent la condus... no problem.
                  Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                  Comment


                  • Mersi beso.Un pericol pt cel de la volan si ceilalti din trafic cred ca poate apare daca ai viteza foarte mare si dai cu roata in vreo gura de calal (Doamne fereste).Eu cu dacia 1300 cu cauciucuri tubeless am luat un crater din asfalt la 80 la ora, si s-a lasat imediat roata, norocul meu a fost ca apucasem sa franez.
                    :smokespliff:viata e frumoasa doar daca stii s-o traiesti:dirol:

                    Comment


                    • exact valy, asta spun si eu, oricat de groasa e treaba tot apuci s-o tii pe drum. Important e sa fii atent la drum si la sofat. Si eu am luat o groapa la 60 la ora si mi s-a desumflat foarte repede, mi-a tras volanu stanga (contrasens) dar l-am tinut si am oprit in siguranta.
                      Daca dai intr-un canal fara capac, cred ca roata iti ramane in canal cu tot cu cauciuc tubeless pe ea, si e rau de tot. Dar am inteles ca nu se mai colecteaza fier vechi, nu? :d
                      Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                      Comment


                      • asa este.oricum la cate gropi si canale fara capace sunt in bucuresti............cred ca ar face bani frumosi astia de la fier vechi.
                        :smokespliff:viata e frumoasa doar daca stii s-o traiesti:dirol:

                        Comment


                        • Salut. Am un Logan Laureate 1.6 16v model dec. 2009 cu roti de 185/65 R15. Specificatiile producatorului sunt : 2.0 bari pe fata si 2.2 bari pe spate.

                          Comment


                          • Am si eu o nelamurire. Am un MCV ph2, 185/65/15 si, ori eticheta mea de pe usa e aiurea, ori eu nu vad bine, ca pe ea scrie 2.4 bari fata si 2.6 bari spate. Din cate am vazut in acest thread, nimeni nu a pomenit de aceste valori. O fi vreo eroare sau asa e la MCV?

                            Comment


                            • cred ca asa e la mcv
                              eu aveam la berlina 1.9 fata si 2.1 spate dar acum raman la 2.1 la toate mai ales pe fata pentru ca nu am servo si merge mai usor volanul asa
                              Its just a car ...

                              Comment


                              • ....

                                Originally posted by cipres View Post
                                salutare! am si eu o mica nelamurire.la mine recomanda astia 1,9 -fata ,2,o spate,dar cica la rece .Pe timp cald eu zic ca e cel mai potrivit-2,0 fata si 2,2 spate.Voi ce ziceti?multumesc

                                salut!spuneti-mi si mie ce presiune sa bag pe pneuri de iarna Montana.Acu la vremea asta merge un 2,0 -fata si 2,2 -spate?Astia recomanda 1,9 si 2.1 spate.E adevarat ca caucioacele astea is slabutze?

                                salut!spuneti-mi si mie ce presiune sa bag pe pneuri de iarna Montana.Acu la vremea asta merge un 2,0 -fata si 2,2 -spate?Astia recomanda 1,9 si 2.1 spate.E adevarat ca caucioacele astea is slabutze?
                                La rece, pe loc, se respecta specificatiile produvatorului. Daca ati mers deja cativa km pana la vulcanizare, de exemplu, presiunea tb marita cu 0,2-0,3 in plus fata de specificatiile producatorului. Ex la berlina pe fata 1,9 devine 2,2 la cald.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google