Presiune roti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu am 2 si pe fata si pe spate si la primavara bag azot

    Comment


    • 2.0 fata si 2.2 spate, Logan din 2009, asa scrie pe usa din fabrica, exact atat avea cand am luat masina

      Comment


      • ...care e diferenta intre un pneu umflat cu azot si unul cu aer?

        Comment


        • Si eu unul sunt curios de raspunsul la aceasta intrebare .. si as vrea sa raspunda cineva care are azot in tori .. si inca o chestie .. daca imi scade presiunea in rori si nu am de unde sa bag azot e vreo problema daca o sa bag oxigen ?

          Comment


          • din cate stiu presiunea pe azot ramane aceeasi....imi cer scuze daca gresesc...

            Comment


            • Eu am avut un sezon intreg azot in gumele de vara...la sfarsitul sezonului presiunea era aceeasi.
              Cand aveam aer..mai trebuia completat o data la cateva luni.
              Unii spun ca la drum lung nu se mai incalzesc pneurile...dar asta nu am verificat.
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • S-a mai discutat subiectul pe nu mai stiu ce topic ...
                Daca vreti opinii google-it:

                ori


                Personal nu am avut nici un avantaj, iar din cele descrise (unele) mi se par super exagerate [Ex. cresterea stabilitatiii - fix-pix sau "Azotul nu se comprima la frig si nu se dilata la caldura" - cam orice gaz isi schimba carcteristicile la diferente de temperatura - sa ma contrazica chimistii]
                Azotul m-a tinut cam 4 luni (nov2009-feb2010) iar la o verificare ulterioara am constatat ca aveam presiunea sub normal (si asta cu pneuri noi-noute).

                Morala: daca, (acolo unde ajung in momentul ala) cand imi verific presiunea, au azot - ok, pot sa-i pun si azot (daca-i in trend ) ) daca e doar aer - pun aer ! ...

                Referitor la presiune, cand am luat masina aveam (cel putin pe fata) cam 2.5
                iar acum am 2.1 peste tot. rezultatul acum - consum un pic mai mare si franare mai buna.

                Toate cele bune!

                Comment


                • Originally posted by carlos View Post
                  ...care e diferenta intre un pneu umflat cu azot si unul cu aer?
                  Spun surse mai abilitate decat mine afirma ca azotul nu imbatraneste cauciucul pe interior. Din punctul meu de vedere, cred ca nu tin cauciucurile 10 ani ca sa ma intereseze aspectul. In ce priveste tinuta de drum, ma indoiesc ca un gaz influenteaza superior si semnificativ comportamentul masinii. Mai degraba, calitatea anvelopei face asta.

                  Comment


                  • se mai spune si ca azotul nu-si mareste volumul la fel ca aerul odata cu cresterea temperaturii.
                    Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                    Comment


                    • deci este mai bun azotul decat aerul?

                      Comment


                      • Pe scurt...cu azot nu mai trebuie sa verifici la 2-3 luni presiunea... ca ramane constanta.
                        Eu acum am 2.5 bari in gume...si e ok.
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • Are si aerul azot (78,09%) in compozitie. Dar oricum, e bine de verificat macar odata pe luna presiune in pneuri. Stie careva cat costa sa pui azot in toate cauciucurile, sa fac o incercare?

                          Comment


                          • parca era 5 ron / roata
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • azotul, daca anvelopa e umflata in atmosfera de azot, nu are vapori de apa, cum are aerul . aia e "hiba" la umflarea cu aer, nu ca azotul nu se dilata si nu ar respecta legile fizicii. vaporii de apa au sensibilitate mare la temperatura, de acolo variatiile mari ale presiunii la temperatura.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Corect, in procesul de generare al azotului se elimina un procent mic de vapor de apa, azotul fiind un gaz perfect uscat sa zic asa.
                                Dar ca beneficii in cazul anvelopelor, ca urmare a mentinerii constante a presiunii am gasit :, viata anvelopei este extinsa semnificativ.Cu azot in anvelope, nu mai exista riscul oxidarii in interiorul jantei, etanseizarea este mai buna.Rata de imbatranire a cauciucurilor umplute cu azot este mult mai mica decat a celor umplute cu oxigen.Azotul este un gaz complet uscat. Condesarea este eliminata.Reducerea frecventei penelor si a timpului de stationare aferent.
                                Teoretic, ar tb sa fim convinsi toti sa bagam azot.
                                Important: si rezerva ar tb sa beneficieze de azot.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google