eu am 2 si pe fata si pe spate si la primavara bag azot
Presiune roti
Collapse
X
-
Eu am avut un sezon intreg azot in gumele de vara...la sfarsitul sezonului presiunea era aceeasi.
Cand aveam aer..mai trebuia completat o data la cateva luni.
Unii spun ca la drum lung nu se mai incalzesc pneurile...dar asta nu am verificat.Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
S-a mai discutat subiectul pe nu mai stiu ce topic ...
Daca vreti opinii google-it:
ori
Personal nu am avut nici un avantaj, iar din cele descrise (unele) mi se par super exagerate [Ex. cresterea stabilitatiii - fix-pix sau "Azotul nu se comprima la frig si nu se dilata la caldura" - cam orice gaz isi schimba carcteristicile la diferente de temperatura - sa ma contrazica chimistii]
Azotul m-a tinut cam 4 luni (nov2009-feb2010) iar la o verificare ulterioara am constatat ca aveam presiunea sub normal (si asta cu pneuri noi-noute).
Morala: daca, (acolo unde ajung in momentul ala) cand imi verific presiunea, au azot - ok, pot sa-i pun si azot (daca-i in trend ) ) daca e doar aer - pun aer ! ...
Referitor la presiune, cand am luat masina aveam (cel putin pe fata) cam 2.5
iar acum am 2.1 peste tot. rezultatul acum - consum un pic mai mare si franare mai buna.
Toate cele bune!
Comment
-
Originally posted by carlos View Post...care e diferenta intre un pneu umflat cu azot si unul cu aer?
Comment
-
azotul, daca anvelopa e umflata in atmosfera de azot, nu are vapori de apa, cum are aerul . aia e "hiba" la umflarea cu aer, nu ca azotul nu se dilata si nu ar respecta legile fizicii. vaporii de apa au sensibilitate mare la temperatura, de acolo variatiile mari ale presiunii la temperatura.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Corect, in procesul de generare al azotului se elimina un procent mic de vapor de apa, azotul fiind un gaz perfect uscat sa zic asa.
Dar ca beneficii in cazul anvelopelor, ca urmare a mentinerii constante a presiunii am gasit :, viata anvelopei este extinsa semnificativ.Cu azot in anvelope, nu mai exista riscul oxidarii in interiorul jantei, etanseizarea este mai buna.Rata de imbatranire a cauciucurilor umplute cu azot este mult mai mica decat a celor umplute cu oxigen.Azotul este un gaz complet uscat. Condesarea este eliminata.Reducerea frecventei penelor si a timpului de stationare aferent.
Teoretic, ar tb sa fim convinsi toti sa bagam azot.
Important: si rezerva ar tb sa beneficieze de azot.
Comment
Comment