Cauciucuri De Iarna Obligatorii

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    eu am marangoni meteo HP 195 55 15 le-am luat SH cu 3000 de km rulaj , sunt ca noi . pretul de achizitie a fost de 400 ron

    @radu87 : tata are sava pe loganul lui MCV si este foarte multumit de ele
    Last edited by pirvu_alex; 25 October 2010, 09:10.
    Interactive Design Lights & Sound <- click

    Comment


    • #17
      nu risca o amenda sau ambuteiaje, asa ca respecta si pune cauciucuri de iarna, cine stie cand dai de un cap de creta si te taxeaza cu amenda
      nu numai ca iti respectzi masina, dar ii respectzi si pe cei din trafic.
      lipsa text

      Comment


      • #18
        In primul rand ar trebui sa primeze siguranta proprie. Cum zicea si Sonykel, se gasesc anvelope de iarna si SH daca cele noi vi se par prea scumpe...oricum diferenta va fi enorma intre unele de vara si cele de iarna.

        NU puneti anvelope de iarna doar pe fata. Riscati sa intrati in santuri, sa va rasturnati, sa pierdeti controlul asupra volanului cu consecinte rele pentru voi si pentru masina.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #19
          si eu sunt de acord cu cauciucurile de iarna! trebuie fortat un pic pentru ca, noi toti, sa avem cat de cat siguranta in trafic!
          sigpicUn logan cometa BT 20 LEA

          Comment


          • #20
            Mai fratilor , pana acum 2, 3 ani sa dea naiba daca se batea atat apa in piua cu cauciucurile de iarna , ce s-a intamplat de ceva timp ? s-au desteptat unii la minte imediat ? va vad pe toti ca dati sfaturi sa se puna cauciucuri de iarna ca asa e bine , ca vezi aderenta , ca intri in sant , ca ramai blocat , insa eu sunt curios acum fix 3 ani cine avea un set de anvelope de iarna si in balcon un set de anvelope de vara ? pun pariu ca mai mult de 10 % din soferi nu aveau asa ceva ... ideea la care am ajuns eu e ca s-a propagat efectul de turma printre soferi mai rau decat efectul unui cauciuc de iarna pe zapada ... am facut iarna trecuta cu debica passio 2 175/70R13 noi, in cele mai grele conditii in care am condus eu vreodata , si, va spun ca nu am ramas o data inzapezit nici in bucuresti nici in afara . Am condus si masini cu anvelope de iarna , intradevar jos palaria , diferenta este majora dar pana la urma TOTUL se reduce la sofer , 90 % din soferi habar nu au sa plece de pe loc in conditii de iarna , habar nu au sa elibereze acceleratia si ambreiajul sa o lase la relanti sa urce o panta , deci nu contest anvelopele de iarna insa asta e ceea ce vad , mare isterie ele ... cauciucurile de iarna te ajuta un pic mai mult , dar nu te scapa de belea daca te porti ca si cum ar fi vara afara doar ca sunt de iarna ...
            Da e de preferat un set de anvelope de iarna daca dispui de buget, daca te misti mult cu masina , sunt foarte bune , nu contest , dar de ce abia de 2,3 ani s-a constientizat asta ?
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • #21
              Problema sta in felul urmator:

              1 Numarul masinilor a crescut de multe ori fata de anii trecuti
              2 Numarul Permiselor de conducere care s-au inmultit
              3 Traficul care este tot mai dens in orase si pe sosele
              4 Masini mai puternice fata de Daciile 1300 cu care eram obisnuiti sa le vedem peste tot
              5 Lumea nu mai vrea sa foloseasca mijloacele de transport in comun sau trenul atunci cand ninge, viscoleste, etc...sau cel putin, destule persoane sunt prea comode sa mearga pe jos cateva sute de metrii

              Se mai pot adauga cateva puncte dar consider c-am acoperit destule aspecte.

              Concluzia e ca, sunt foarte indicate anvelopele de iarna mai ales cand se fac si ceva drumuri prin afara localitatilor, MAI ALES la cei care masina este o necesitat, nu un moft.
              Nu faceti greseala sa va reconsiderati parerea DUPA ce ati patit un eveniment nedorit. Exemple destule avem pe forum, inclusiv eu. Ca veti avea daune, n-ar fi o problema grava...dar sa nu se lase cu capete sparte, oase frante, etc. (Doamne fereste)
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #22
                Originally posted by samy0388 View Post
                Mai fratilor , pana acum 2, 3 ani sa dea naiba daca se batea atat apa in piua cu cauciucurile de iarna , ce s-a intamplat de ceva timp ? s-au desteptat unii la minte imediat ? va vad pe toti ca dati sfaturi sa se puna cauciucuri de iarna ca asa e bine , ca vezi aderenta , ca intri in sant , ca ramai blocat , insa eu sunt curios acum fix 3 ani cine avea un set de anvelope de iarna si in balcon un set de anvelope de vara ? pun pariu ca mai mult de 10 % din soferi nu aveau asa ceva ... ideea la care am ajuns eu e ca s-a propagat efectul de turma printre soferi mai rau decat efectul unui cauciuc de iarna pe zapada ... am facut iarna trecuta cu debica passio 2 175/70R13 noi, in cele mai grele conditii in care am condus eu vreodata , si, va spun ca nu am ramas o data inzapezit nici in bucuresti nici in afara . Am condus si masini cu anvelope de iarna , intradevar jos palaria , diferenta este majora dar pana la urma TOTUL se reduce la sofer , 90 % din soferi habar nu au sa plece de pe loc in conditii de iarna , habar nu au sa elibereze acceleratia si ambreiajul sa o lase la relanti sa urce o panta , deci nu contest anvelopele de iarna insa asta e ceea ce vad , mare isterie ele ... cauciucurile de iarna te ajuta un pic mai mult , dar nu te scapa de belea daca te porti ca si cum ar fi vara afara doar ca sunt de iarna ...
                Da e de preferat un set de anvelope de iarna daca dispui de buget, daca te misti mult cu masina , sunt foarte bune , nu contest , dar de ce abia de 2,3 ani s-a constientizat asta ?
                Nu se reduce totul la sofer, din troiene nu poti pleca cu Kormoran/Barum de vara cat ai fi tu de sofer, garantez eu.
                Pe langa obligativitatea caucioacelor de iarna in sezonul rece, eu as pune ca obligatorie si dotarea minima: lopata (normala, nu panarama de plastic, ii retezati coada cat e nevoie), nisip cu sare (bine izolat-sac plastic+sac panza), lanturi (mai mult pentru polei).
                Last edited by mr.K; 25 October 2010, 10:02.

                Comment


                • #23
                  Salut.
                  Nu-i rau cum zici,dar.........la ce platim atatea taxe,sa ne facem masina de "interventii'
                  E bine cu cauciucuri de iarna,dar nici sa nu exageram cu ce sa punem in masina.
                  -saci cu nisip si sare(uneori e buna si cenusa)
                  -lopata(da,e nevoie de ea)
                  -lanturi(nu am folosit si nici nu am )
                  -cauciucuri de iarna(trebuie sa-mi iau )
                  -benzina in rezervor sau gpl -dupa caz
                  Si drumurile care ar trebui intretinute,Ca la taxe sunt primii'''mana lor de neispravitii'''
                  Numai bine.
                  ps:faceti-va masina de 'interventie'ca ale lor nu sunt echipate(unele)si nici nu am motorina suficienta in timpul ierni
                  Un Logan----YNG-----
                  Numai bine.

                  Comment


                  • #24
                    Te contrazic , factorul uman e decisiv , ce cauti in troiene ? si cu anvelope de iarna noi, bune , de mare calitate daca te bagi intr-o troiana cu masina un pic suspendata , ce te faci ? ii dai pedala, ca ai cauciucuri de iarna ...
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • #25
                      Nu pui problema corect. Factorul uman este intotdeauna sinonim cu notiunea de EROARE. Ca sa preintampini sau sa scazi cat mai mult variabilele, trebuie sa iei masuri, in speta, sa folosesti anvelope de iarna.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #26
                        Si eu eram reticent vizavi de anvelopele de iarna pana acum cativa ani. Nu spun ca nu dai de necaz si cu anvelope de iarna, dar cu alea de vara chiar cauti necazul. Am mers cu anvelope de vara vreo 10 ierni, asa ca de nevoie am capatat experienta (cel mai rau e sa dai de polei intr-o trecatoare in munti, la coborare cand si cu a 1-a si frana de motor, mangaind volanul ca pe o fata mare, tot e greu), dar cateodata e greu sa iesi din probleme. Pot face diferenta de cateva ierni ce inseamna anvelope de iarna fata de cele all season-de vara.

                        PS:in troiene nu caut eu sa ajung, dar se intampla sa vina cate un viscol brusc dupa ce in noaptea dinainte era uscat pe jos. Si era musai sa ajung in oras atunci, asa ca n-am avut de ales, nu va inchipuiti ca prin comune autoritatile se deranjeaza sa curete zapada pana dupa amiaza, daca a nins noaptea. (eram la socri). Cu anvelopele de zapada in schimb, parca am senile.
                        PPS: Lopata era tocmai pentru cand ramai suspendat in troiene. In nord e mai multa zapada decat in sud de obicei.
                        Last edited by mr.K; 25 October 2010, 10:14.

                        Comment


                        • #27
                          samy eu de 5ani folosesc anvelope de iarna , 5ani cumuland si anii de pe dacia vecehe.
                          deci oare oi fi eu mai modern?

                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Nu ai de ce sa ai probleme atata vreme cat pe cauciuc este inscriptionat si semnu de iarna. Si eu am tot mixte 195/65/15 DEBICA Navigator 2 all seazon pe autoutilitara. M-a oprit politia, i-am zis ca sunt de iarna si i-am aratat semnu de iarna pe ele si nu au mai zis nimic. Pe gheatza oricum nu conteaza ce ai, toate sunt varza, numai sa ai din acelea cu cuisoare sau lanturi. Cu loganul am mers pana acum cu debica passio cele originale de vara, nu am avut probleme sa raman intepenit in trafic, se merge mai greu cu ele da daca stii sa mergi nu ai probleme. Anu asta o sa incerc sa imi iau ceva , incerc tot all seazon sa vad daca gasesc ceva pentru logan, cu un profil mai mult de iarna.

                            Comment


                            • #29
                              Este fals: o anvelopa buna, de iarna, face diferenta si pe polei...conteaza continutul cauciucului.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • #30
                                Pe polei intradevar nu ai aderenta orice anvelopa ai avea, doar cuie in cauciucuri sa ai ...

                                Multi dintre voi procedati in cazul cauciucurilor de iarna precum in cazul resoftarii unui 1.4 , e normal ca se simte diferenta dar sa ramanem cu picioarele pe pamant ca nu iese niciun ferrari din el , asa cum si cu anvelope de iarna nu devii hummer
                                Last edited by 827sam; 25 October 2010, 10:50.
                                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google