Cauciucuri De Iarna Obligatorii

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    eu in ianuarie, februarie cat a fost zapada de peste jumate de m vreo saptamana, aveam consum in oras 15%, am dat la lopata sa ies din parcare de m-am saturat.
    treceau utilajele puneau zapada inapoi, se circula pe o banda.
    DAR aveam treaba cu masina.

    La fel a fost in Cnstanta acum 3 ani parca, la munte, si Piatra Neamt, zapada dar ok, 10 cm, in COnstanta peste jumate de m.

    Comment


    • #47
      Exact. De atata criza nu mai am loc dimineata pe strazi, iar de parcat........fac 10 min de la masina pana la locul de munca acum. Plus ca legea cu cauciucurile nu spune ca trebuie sa circuli musai iarna, nu ai bani de gume, nu mergi. Ca si cu RCA-ul.

      Comment


      • #48
        @vadim niste cauciucuri de iarna cumperi la 3-4 ani chiar mai mult daca le folosesti exclusiv iarna ... tata le are de 2 ai pe masina si le-a folosit si vara (de .... masina de servici) si inca arata bine

        legea este buna fiindca ii mai protejeaza pe aceeia care nu au auzit de frana de motor si cand dai minim 8.000 de euro pe masina ar trebuii sa te gandesti sa dai si vreo 800 lei pentru cauciucuri care probabil le vei folosii foarte mult poate chiar vei vinde masina
        Last edited by pirvu_alex; 25 October 2010, 12:14.
        Interactive Design Lights & Sound <- click

        Comment


        • #49
          8000 de euro dar in 5 ani , nu vorbesc de mine , vorbesc de oamenii care si-au luat masina acum 2 , 3 ani cand lucrurile erau frumoase , iar acum ..... salariile au scazut , angajatori sunt din ce in ce mai putini , eu d'asta zic ca este o aberatie , pe recesiune ei vin cu legi care nu-si au rostul .

          La ce genii sunt la noi in parlament , un om al muncii de la tara plateste pentru al lui Aro cu care mai cara un cartof , un porumb , 2000 lei impozit + asigurare ... heh
          MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

          Comment


          • #50
            Aia cu impozitul pe Aro e cam ca nuca in perete, ideea ca modul de calcul al impozitului nu poate fi facut pe marci/proprietari. Daca era in Marea Britanie si Aro era si 4x4 nu putea sa plateasca nici asigurarea. Cum credeti ca apar la noi Range Rover cumparate pe te miri ce pe acolo? Mai bine zis, aproape donate. Ca nu isi permit asigurarea.
            Deci: ai masina si vrei sa circuli cu ea, trebuie sa o poti face in siguranta, revizii facute cum trebuie, sa ai asigurari platite (sa vezi frumusete sa dea unul peste tine , fara RCA si sa nu ai Casco, daca ar fi unul din aia cu Aro pe care ii plangi, te-ar mai impresiona?).

            PS: nu imi beau cafeaua dimineata la Monte Carlo, nu pentru ca nu mi-ar place soarele, ci din alte motive.

            PPS: noi discutam aici, dar legea nu va fi probabil votata, ca e nepopulara. Din acelasi motiv in Romania caldura se plateste la comun, nu sunt contracte individuale, apa la fel si mai adaugati voi. Sa traiti bine! La pausal. Si mai spunem ca vrem civilizatie. Nu , ca noi suntem soferi excelenti, nu ca vesticii aia smiorcaiti, care isi pun anvelope de iarna. Ce stiu aia, noi suntem standardul in condus. Ca am mers pe Dacia 1300, mai tare ca orice tabla de a lor.
            Last edited by mr.K; 25 October 2010, 12:33.

            Comment


            • #51
              Indiferent de lege, daca ai avut "norocul" de a prinde un drum cu polei cu cauciucuri de vara atunci apreciezi adevarata valoare a unei anvelope de iarna. Eu chiar anul trecut am prins cu Loganul de la servici un MCV DCI. Mergeam dupa anvelopele de iarna la un depozit dintrun capat in celalat al orasului cand la o intersectie trebuia sa opresc stiam ca am anvelope de vara deci preventiv de la vro 50m incepeam sa frinez (viteza cam 25-30 km/h) La ultimele 5 masini distanta ABSul deja facea treaba dar si asa cand am oprit cu masina, botul era in intersectie. Atunci a fost prima si ultima data cand am zis la seful ca nu pornesc la drum cu cauciucurile de vara cand este zapada.
              Deci nu merita riscat.
              Dauna se poate repara dar o viata distrusa?
              Merita cuiva sa devina criminal (fara voia lui) pentru ca nu a avut acei cateva sute de lei casa ia cel putin o pereche de anvelopede iarna?
              Eu asi introduci in examenul pentru permis si condusul pe timp de iarna. Daca cineva ia carnetul la primavara, nici o problema la iarna sa se prezinte la instructor pentru a invata si a da examen din condusul de iarna.

              Comment


              • #52
                Bai io sunt de parere ca asa cum fabrica foloseste garda la sol inalta pentru a trece de gropile patriei si asa cum legea obliga producatorul sa aibe standarde de poluare exact in aceleasi conditii legea sa oblige Dacia automobile sa dea frate un set de gume de iarna pe langa cele de vara ,un plin de combustibil cand pleci cu trocariciu de la dealer si alte maruntisuri care le vad necesare .
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • #53
                  Flori nu vrei ?
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #54
                    Dacia va da si flori si cauciucuri de iarna si nimicuri, fara nici o problema, dar va mai pune 1000 de euro la pret pe ceva ce ati cumpara de pe piata libera, de calitate superioara, cu maxim 400-500 de euro.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by samy0388 View Post
                      Bai io sunt de parere ca asa cum fabrica foloseste garda la sol inalta pentru a trece de gropile patriei si asa cum legea obliga producatorul sa aibe standarde de poluare exact in aceleasi conditii legea sa oblige Dacia automobile sa dea frate un set de gume de iarna pe langa cele de vara ,un plin de combustibil cand pleci cu trocariciu de la dealer si alte maruntisuri care le vad necesare .
                      Nici chiar asa dar baream 10 litri de benzina/motorina ar putea
                      MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                      Comment


                      • #56
                        @supersoferul samy: sa revenim la anvelopele noastre.

                        Anvelopele de iarna sunt un progres al tehnicii, de aia au aparut acum si nu atunci.... Cercetarea in domeniul anvelopelor pt vehicule nu s-a terminat nici pe departe. Se descopera materiale si compozitii noi, metode de constructie noi, etc.

                        O anvelopa de iarna nu iti ofera tractiune doar prin faptul ca are un alt fel de profil. Diferenta o face MATERIALUL.

                        Anvelopa de vara este facuta sa reziste la temperaturi inalte, sa nu se topeasca atunci cand asfaltul are 60grade si tu calci frana brusc de la 140km/h. Iarna, cand calci cu aceasta anvelopa pe zapada, ea devine tare, nu mai poate sa faca o legatura corecta intre vehicul si calea de rulare.

                        Anvelopa de iarna insa, e gandita sa fie moale la temperaturi joase, are santuri mari pentru a sapa in zapada si lamele mici, fine, care se comporta ca niste mici ventuze pe gheata/polei. De asemenea, datorita compozitiei, anvelopa de iarna este recomandata si pentru sosele cu asfalt curat, la temperaturi sub 10 grade C.


                        In acelasi spirit, te intreb: de ce tastezi pe calculator acum? Dece folosesti forumul? Nu era suficient sa folosesti masina de scris si sa trimiti fiecarui user cate o scrisoare prin posta? Adica de ce sa folosesc anvelope de iarna? ca acum 30 ani tata mergea cu anvelope Victoria Floresti pe Dacia lui 1300...

                        Oi fi tu bun sofer, dar gandeste-te ca mergi cu 30km/ora pe zapada batatorita, pe bulevard, cu anvelopele tale de vara. Pe o straduta laterala, vine un meserias, ca si tine, anvelope de vara si rateaza oprirea la cedeaza trecerea. Poti sa fii mama soferului, ca tot te faci gramada in el. Nu contest calitatile tale de sofer, insa mai intai lasa-i pe altii sa te laude, nu te lauda singur.

                        Legea mi se pare benefica, ea poate acoperi un pic din "inteligenta" unora care au carnetul luat pe spaga.

                        Iar cei care "isi fac treaba cu masina" sa faca bine sa aibe tigaia la zi cu inspectiile si verificarile, apoi sa fie ei la zi cu analizele. Mi-am pierdut toata vara cu masina in service ca s-a gasit un idiot sa se ia la intrecere cu mine, cand eu chiar ma grabeam sa ajung undeva si acceleram mai repede cand plecam de pe loc. Am pus frana sa evit un alt meserias, iar el cu gumele lui de iarna (era zi caniculara de vara, peste 35grade la umbra) s-a facut gramada in mine si intr-o alta masina...

                        Iata de ce sunt bune anvelopele de iarna IARNA si anvelopele de vara VARA...

                        Nu puteti, folositi transportul in comun. Si asa sunt orasele pline e soferi prost educati, ingramaditi, adormiti
                        Last edited by dsign; 25 October 2010, 13:17.
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • #57
                          Salut.
                          Bine punctat,anvelope de vara VARA si de iarna IARNA
                          Numai bine.
                          Un Logan----YNG-----
                          Numai bine.

                          Comment


                          • #58
                            Samy..ca sa nu mai batem campii cu benzina,,,cand eu am luat masina de la Adras,,era benzinaria la 20 de metri de ei((Adrasul din strada Brasov sau Drumul Taberei))...cativa litri 3-4 tot ai acolo..si ai destule benzinarii sa alimentezi de unde vrei si carburant destul.

                            Acum tu vrei sa iti dea astia de toate,,,,deci eu unul sunt pt cauciucuri de iarna,,,ca de soferi de DUMINICA sunt satul pana peste cap.
                            Decat sa merg Duminica de la mine din Rahova pana in Herastrau,,mai bine imi bag un bat in C...R. Numai ""talentati "" pe bulevarde.

                            Comment


                            • #59
                              dsign , stii ce mi-ai explicat tu acum ? ca apa e incolora , cerul e albastru si ca iarba e verde. Te cred pe cuvant in compozitia cauciucurilor de vara respectiv iarna, ce mi-ai zis tu acolo sunt diferentele intre materiale, am inteles, promit. Nu m-am recomandat ca un supersofer , nu m-am laudat in niciun context , ce am scris mai sus nu a vrut sa sune a lauda , iar in ceea ce priveste carnetul luat pe spaga, iti pot demonstra in orice zi, cu soare , fara soare , cu zapada , fara zapada , ca nu l-am luat pe spaga Nu sunt un bun sofer , iar problema ce o pui ca se intalnesc doi care merg tare pe zapada cu cauciucuri de vara si ca se lovesc, uita-te cate chifle se lovesc zilnic pe caldura, pe uscat ... asa ca ce sa mai vorbim de zapada, conditii grele, chiar sambata pe zi cand stateam pe sportului sa imi faca nea mecanicu franele , la intersectia sportului-campul cu narcise(pe unde dadeai tu goarna si verificai unghiurile) au fost 3 prosti consecutiv care nu au acordat prioritate de drum principal celor ce veneau dinspre spital ,din pacate unuia i-a cam zambit moartea pe la casca , un break a iesit pe sportului nevazand ca din dreapta vine o motocicleta care nu avea mare viteza : frana , scartait , lovit motocicleta in bara spate a prostului far spart la motor, furca rupta , curs benzina , deci naspa...
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • #60
                                Pai si de ce sa fi tu o posibila chifla?....spunea un coleg mai sus, cu anvelope de vara, iarna, nu faci altceva decat sa "inviti" necazul
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google