Cauciucuri De Iarna Obligatorii

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Ma , uneori luati foc mult prea tare si incercati sa imi explicati ce eu sustin din primul post, adica nu sunt impotriva cauciucurilor de iarna si e normal sa fie mai bune decat cele de vara mai linistiti-va , mai glumim , "ne mai radem" , ne mai suparam , asta e
    Daca tot aveti in cap sa va luat cauciucuri de iarna, ce dunlop , ce continental frate , niste rahaturi si daca vreti sa va duceti la socrii fara sa va doara capul , sa mergeti pe autostrada mai bine ca vara , faceti ce a facut baiatul asta aici cu masina aia
    On the heels of Ken Blocks insane Gymkhana videos and the groundbreaking snowboarding/rally part to close out DCs MTN.LAB 1.5 video, the DC Co-Founder and Ra...
    Last edited by 827sam; 25 October 2010, 13:32.
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • #62
      Asta am inteles insa in afara de factorul monetar (care e discutabil) nu vad alt argument "impotriva" anvelopelor de sezon. E un lucru util si-ti zic sincer: Fereasca D-zeu sa ai neplaceri din cauza anvelopelor de vara, iarna. Eu sunt Stan Patitul si m-am lecuit pe viata...noroc cu CASCO. Sunt si alte exemple in randul nostru, pe forum. Este un sfat prietenesc, nu o impunere gen "Ia aia ca asa trebuie".
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #63
        Frate fiecare merge pe barba lui , pe banii lui , d-aia exista RCA (sa le bagi de toate in toti porii lor) eu sustin decat ideea ca mersul prudent si factorul uman e decisiv in producerea accidentelor .
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • #64
          ...iar prudenta e sinonima cu "paza buna trece primejdia rea"
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #65
            Originally posted by samy0388 View Post
            Frate fiecare merge pe barba lui , pe banii lui , d-aia exista RCA (sa le bagi de toate in toti porii lor) eu sustin decat ideea ca mersul prudent si factorul uman e decisiv in producerea accidentelor .
            Prudenta si factorul uman sunt elementare. Dar trebe sa fim responsabili si fata de ceilalti participanti la trafic.
            Eu am mers iarna trecuta pe G5 cu pneuri de vara si a fost un chin total. Din fericire nu s-a intamplat nimic, dar m-as fi simtit de tot rahatul daca intram in vreunu nevinovat, care poate circula si regulamentar si cu gume de iarna...
            Deci nu va mai bateti in piept cu politele RCA si CASCO, mai socotiti si alergatura, timpul pierdut si disconfortul de a avea masina in service 1-2 saptamani. Plus ca nimeni nu e obligat sa "traga" ponoasele de pe urma inconstientei unora.

            Comment


            • #66
              calmi. normal toata lumea ar trebui sa puna. 200 ron pt 4 gume de iarna nu mi separe mult. m-am mai gandit la o varianta. de gume de iarna pe fata si 2 gume all seasons, pe spate. pe cele all seasons le pot folosi apoi si la primavara si vara.
              Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

              Comment


              • #67
                gumele all season sunt proaste vara si mai proaste iarna
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • #68
                  Pai calm nu poti fi. Cel mai usor accident care se poate intampla iarna e sa te loveasca unul in spate ca nu i-au tinut franele cu gumele de vara si sa iti sparga doar spoilerul (varianta ideala). Mergi cu RCA-ul lui si iti monteaza aia de la service, la recomandarea celor de la asigurari, un plastic ordinar, nu spoiler original. Iti trag aia si o vopsea de zici ca e pentru contrast cu aia a masinii si apoi te apuci de certat cu ei. Mai esti calm?
                  Mai lasati-ma cu RCA-ul (Rau Comportament al Asiguratorilor). Si eventual aduci masina la imaginea initiala pe banii tai. Adica in loc sa fi cheltuit gicuta care a dat peste tine banii lui pe niste gume de iarna, iesi tu in pierdere de banii aia, basca timp, nervi.

                  Comment


                  • #69
                    pff frate daca sunteti asa de speriati lasati masinile in parcare , sa nu fiti loviti de vreunu cu gume de vara , sa dea naiba de imi iau gume de iarna, cum va prind pe vreunu cum va trosnesc la spoiler ca n-am frane, deh daca n-am gume de iarna )
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • #70
                      N-ai prins ideea. Ca in parcare nu pot sta, chiar de as vrea. Eu, daca dai peste mine de-a moaka si nu imi decontezi masina in schimb, pentru cat nu o am la dispozitie pe a mea, te trosnesc financiar de nu te vezi (vorbim la general, n-am nimic cu tine). Pentru ca nu ai cauciucuri de iarna. Nu pentru ca ai gresit la franare, nepastrare distanta regulamentara etc.
                      Last edited by mr.K; 25 October 2010, 14:23.

                      Comment


                      • #71
                        Da bineinteles, io tocmai asta ziceam , ca motive ale unui accident pot fi o mie chiar si avand cauciucuri de iarna ... in fine , eu nu am avut nicio problema de genul asta nici pe cele mai grele zapezi , mers linistit cu simtul raspunderii si simtit masina sub tine la franare si accelerare nu cred ca e o mare problema
                        Am o nedumerire , matador mp12 , alea cu multe striatii , sunt cumva de iarna ? ca reactioneaza nesperat de bine la zapada
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • #72
                          Pentru puterea 'uluitoare' a motorului de Logan si pentru pretul 'exorbitant' al Loganului consider ca niste anvelope all season sunt cele mai potrivite.

                          Pentru 90 % din posesorii de Logan anvelopele all season fac fata fara nici o problema in toate situatiile de utilizare.

                          Pentru cei care si-au modificat serios Loganul sau pentru cei care locuiesc in zone dificile (pante accentuate, polei frecvent, zapada 'en-gros' etc.) e obligatoriu sa aiba anvelope specializate (iarna/vara).

                          Eu (si cea mai mare parte a loganistilor) ma incadrez in cei 90 % asa ca dupa ce voi 'consuma' 'faimoasele' kormorane din dotare si Dayton urile de iarna, voi merge pe Vredestein QTrack (all season - sper sa fi scris corect) sau chiar si Debica Navigator in functie de cum va fi bugetul.

                          Nu ma pasioneaza deloc stocarea anvelopelor prin casa sau umblatul pe la vulcanizari mai des decat trebuie asa ca voi merge pe all season si cu asta basta
                          Logan GPL 1.4

                          Comment


                          • #73
                            Re

                            Originally posted by darksid3 View Post
                            In primul rand ar trebui sa primeze siguranta proprie. Cum zicea si Sonykel, se gasesc anvelope de iarna si SH daca cele noi vi se par prea scumpe...oricum diferenta va fi enorma intre unele de vara si cele de iarna.

                            NU puneti anvelope de iarna doar pe fata. Riscati sa intrati in santuri, sa va rasturnati, sa pierdeti controlul asupra volanului cu consecinte rele pentru voi si pentru masina.
                            O remarca binevenita...Cauciucuri de iarna ar trebui montate pe toate rotile nu numai pe fata...Iarna trecuta am facut si eu aceeasi greseala si numai eu stiu cate piruete am facut pe sosele "dezapezite" cu bolovani si sare de bucatarie...ma fura spatele in viraje si ai mari sanse sa parchezi in vreun sant...la aprox -5 grade Celsius ar fi un lucru nasol sa stai in sant sa astepti tractarea...

                            Comment


                            • #74
                              Vezi , decat sa pui cauciucuri de iarna doar pe fata, mai bine le lasi tot pe alea de vara oricum se anunta iarna grea , asa ca luam cauciucuri si mai groase si cred ca si mai inalte
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • #75
                                Pana si la cazanele de 1310 si berlina pe care le-am avut inainte tot am simtit o diferenta enorma intre pneuri de vara si cele de iarna. Deci nu e chestie de putere, cuplu sau masina. Pur si simplu tine de aderenta. Iarna nu ai nevoie sa mergi cu masina la limita ci doar sa ai tractiune si aderenta cat mai mare.
                                Si ganditi-va ca gumele de iarna, la un uz de 3-4 luni pe an vor fi in utilizare peste 5 ani.... deci nu e o investitie enorma.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google