Asta se numeste japca, nu manopera!
Rampa Schimbat Ulei
Collapse
X
-
ideal e sa faci o treaba ca lumea. Si cu mana ta, greseti de foarte multe ori mai putin. La unele service-uri, nici macar schimbul de ulei sau presiunea in roti nu o fac cum trebuie.
Nu vorbesc de alte lucrari mai complicate, la care e bine sa nu te bagi daca nu te pricepi.
La schimbat uleiul, trebuie sa faci lucrarea fara nici o graba. Ideal e sa ai un garaj cu groapa. Sa fie motorul bine incalzit si sa se lase chiar 20 minute la scurs uleiul din baia de ulei. La service de multe ori nu lasa sa se scurga bine uleiul, dupa care te trezesti ca iti pune si ulei peste nivel.
Daca la DCI trebuie dat jos scutul ca sa schimbi uleiul, mi se pare o mare porcarie.
Comment
-
Ion ..tot nu ai inteles ,,nu este vorba doar de busonul baii de ulei ci si de filtrul de ulei.Deci ar trebui ca astia de la dacia sa nu ne mai dea scut deloc..nici decupat.. la 1.6 16v.
Ca sa ajungi sa schimbi filtrul trebuie sa dai scutul jos neaparat datorita pozitiei lui foarte nasoale si basca fiind ca noi avand motorul asa mare este si o mare inghesuiala pe acolo.
Cand o sa schimbi tu singur uleiul fara a te duce la service o sa vezi despre ce e vorba acolo.
Ps..eu am ras ca ii compatimeai pe cei cu dci-uri ca dau scutul jos si ca e o porcarie,,fara a sti (cred) ca si la noi cu 16 v este la fel!
Comment
-
OK, am inteles acum ca te refereai la filtrul de ulei. Nu stiu sa citesc gandurile altora. Cel mai bine e sa iti duci ideea pana la capat, daca vrei sa fi sigur ca alti forumisti pot sa inteleaga exact la ce te referi.
Am sa ma uit si eu sa vad cum e zona respectiva, fiindca nu m-am uitat foarte atent. Doar am observat ca filtrul de ulei e destul de bine ascuns.
Am mai remarcat ca la multe service-uri de cartier au niste chei pentru filtre - ca niste capace din tabla ambutisata, care permit demontarea si montarea filtrelor de ulei in spatii restranse (sau mai bine spus ascunse)
Nu stiu ce-i porcaria aia de aliaj fixata de chiulasa - care vine spre radiator, chiar in prelungirea galeriei de admisie din plastic. --- fiindca de ea nu prea e loc de umblat la filtrul de ulei. Are cineva poze cu zona respectiva??
O sa ma uit in weekendul urmator si poate fac si poze, daca nu are nimeni.
Comment
-
Originally posted by ion_R5 View PostAm sa ma uit si eu sa vad cum e zona respectiva, fiindca nu m-am uitat foarte atent. Doar am observat ca filtrul de ulei e destul de bine ascuns.
Uite mai multe detalii aici ...de la postul 607....http://www.loganclub.ro/forum/discut...v-t629p31.html
Eu am schimbat singur toate lichidele si filtrele la motorul asta si stiu ce vorbesc.
A fost greu prima data,,dar acum stiu cu siguranta ce trebuie facut!Last edited by Ivan Marian; 21 February 2011, 12:58.
Comment
-
Merci!
Tu faci schimbul de ulei la fiecare 5.000 km? Mi se pare cam des. Cum exploatezi masina? (nici eu nu o sa fac la 20.000 cum scrie in carte - probabil la 8.000 - 10.000)
In privinta antigelului - la cati km/ani schimbi lichidul de racire? Recomand la aerisire sa demontezi vasul de expansiune din suportul de prindere si sa-l ridici mai sus cu 5 - 10 cm (nu umblii la furtune, doar il salti mai sus pana faci aerisirea - il asezi pe ceva sau il legi de capota pana se face aerisirea)
Comment
-
Salut.
Aerisirea se mai face si in mers,bine,faci inainte o aerisire,dar nu va fi completa.
Acel bol cu antigel are o supapa[asta din ce stiu eu]si aerisirea se mai face si pe acolo.
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Filtrul de aer il schimb la 5000 de km..si uleiul la vreo 10.000 de km!
Antigelul la 2 ani il schimb si se aeriseste si cu el ( vasul) pe pozitie destul de bine,,chiar foarte bine!
Vorba lui Augustin ..aerisirea se face si in mers si pe loc pana porneste gmv-ul de vreo 3 ori.
Vasul ala nu are supapa de loc,,ABSOLUT DELOC!
Am mai vorbit cu mai multi baieti la intalniri referitor la supapa aia si ea nu exista deloc!
Comment
-
Salut.
E posibil,dar eu asa am auzit,posibil sa fie cum spui tu.
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
Comment