Usi Inghetate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    eu nu am probleme cu usile,eu am proleme cand e frig afara imi inghiata busonul de la rezervor cheia imi intra dar nu pot sa invart pana nu torn cata apa ce sa ii fac,pana acuma nu am avut probleme ani trecuti abia de anu asta.

    Comment


    • #77
      Solutiile simple pe care le folosesc eu si dau roade :
      Bagi vaselina alba la spray (sau wd 40) in broasca de la usa, rezervor ... (recomandat vaselina ca ramane mult timp, dar atentie daca deschideti cu cheia)
      Pentru chedere o carpa de bumbac si se sterg chederele si ramele usilor + curatarea plafonului de zapada (care se topeste si curge pe la chedere).

      Comment


      • #78
        Bun bun...si ce fac?
        Stau tot timpu cu carpa in mana sa sterg chederele de apa ca sa nu inghete?
        Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
        My ride

        Comment


        • #79
          Exista un spray cu care sa unge chederele si nu mai sunt probleme cu ele,eu nu am avut acel sprai si am folosit un spray vaselina am pulverizat pe chedere si am uns cu degetul nu am probleme si am facut operatiunea asta prin decembrie,iar referitor la busonul de la rezervor am bagat tot vaselina din acel spray no problem.
          Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

          Comment


          • #80
            eu spal masina de la rama superioara a usilor in jos , chiar ieri am spalat-o cu jet de presiune si nici cea mai mica problema azi la -20 grade , ideea e sa nu se ude chederul de apa ce traverseaza masina de la parbriz pana in spate ca practic de el de lipeste partea superioara a ramei usii. La buson n-am "activat" cu jetul
            Pain brings out the truth in us all...
            ...how much truth can you stand?

            Comment


            • #81
              o ora dupa ce am spalat-o cu un singur jet de apa (fara spuma) manerele. butonul de la portbagaj erau inghetate si usile erau usor inghetate si nu erau -20 grd.
              sigpic

              Comment


              • #82
                Nu prea are cum sa nu ajunga apa pe partea de contact dintre usa si cheder.Iar ca sa nu inghete,solutii s-au gasit mai inainte.
                Pt incuietorile de la masina nici nu mi-am batut capul,masina se deschide fara probleme din inchiderea centralizata iar portbagajul din telecomanda.
                Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                My ride

                Comment


                • #83
                  E vorba de chederul ala de sus, doar ala poros. Acolo ingheata.
                  Daca nu ar fi apa pe cheder nu inteleg de ce nu s-ar deschide usa, cand e frig afara chederul devine lipici?
                  Se poate folosi silicon de chedere sau ce or fi ele. Eu am folosit, dar nu mi se par bune.

                  Comment


                  • #84
                    Da,stiu,crede-ma.
                    E nu stiu ce fel de 'strugurel' pt chedere,eu am dat tot cu silicon(solutia de curatat bordul) si nu am mai prea avut probleme,s-au lipit usile,dar nu in asa fel incat sa nu le mai pot deschide cum pateam inainte.
                    Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                    My ride

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by EUGEN2008 View Post
                      eu spal masina de la rama superioara a usilor in jos , chiar ieri am spalat-o cu jet de presiune si nici cea mai mica problema azi la -20 grade , ideea e sa nu se ude chederul de apa ce traverseaza masina de la parbriz pana in spate ca practic de el de lipeste partea superioara a ramei usii. La buson n-am "activat" cu jetul

                      Eugen..Am o rugaminte..Data viitoare cand mai afirmi ca ai spalat masina la -20 de grade si ca nu a avut nimic,,te rog sa o faci pe un forum aflat in AFRICA ((la negri in jungla sa zici treaba asta))!!

                      Intamplator am lucrat la OMV ((acu vreo 5 ani)) si aveau o spalatorie si la jet si la perii.
                      La jet,,in aer liber..mai veneau smecheri sa spele masina la -10/-15 grade afara,,SI SURPRIZA>>SURPRIZE..a inghetat tabla bocna.
                      Dadeau cu jetul pe o parte si pe cealalta ingheta apa pe tabla apoi plecau cu gheata pe masina de parca era un IGLU LA ESCHIMOSI,,asta dupa ce isi rupeau usile si reuseau sa intre in masina.Apoi ca sa vada pe unde merge trebuia sa ia racleta si sa stea sa razuie gheata dupa geamuri!!!
                      Ca sa numai zic ca la multi le inghetau rotile si numai plecau dupa loc decat smucite si bruscate ca le ingheta franele si tamburii.
                      Sa fii vazut apoi circ,,adica noi angajatii OMV,,eram pe jos de ras..pt ca noi ii avertizasem ca asa o sa pateasca dar ei nu si nu!

                      Acu vii si tu ca esti mai fenomenal si ca ai facut asa ceva la -20 de grade

                      Eu am dat cu sprayul ala de revelion,,asa cum v-am mai zis,,si nici pana acum nu am mai avut probleme!
                      Last edited by Ivan Marian; 2 February 2011, 14:31.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google