Cati Dintre Forumisti Isi Repara Singuri Loganul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Toata modificarile/reparatiile minore au fost facute acasa
    Restul mai naspa la service(se vor face) ca pana acum n-am avut belele prea mari

    Comment


    • #17
      La ce preturi se practica in service-urile Dacia te obliga sa inveti mecanica

      Comment


      • #18
        Eu ... orice masina am avut...si am avut destule (vreo 15) va rog sa ma credeti ..ca am schimbat la toate cate ceva si doar in cazuri in care am avut nevoie de presa la bucse sau reglaj de unghi de fuga/cadere doar atunci am apelat la mecanic.
        PS: Am mai apelat la mecanic doar atunci cant trebuia facut resetat service-ul ..stiti voi la vw-audi apare IN 01 IN 02 IN 03 depinde cati km ai facut de la ultimul service...
        Fara sa fac reclama...pe forumuriile audi/mercedes/vw sunt membru de ani de zile ..in care am ajutat o gramada de forumisti si am fost ajutat in unele cazuri pt. a-mi repara singur masina / masiniile ca,cateodata am avut 2 odata

        La logan de curand i-am schimbat termostatul ... in rest pana acum merge bine! Vedem mai incolo

        Bafta tuturor!
        Last edited by mihai_u; 23 December 2010, 00:15.
        Allways on the move ...
        http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

        Comment


        • #19
          In afara de vreo tinichigerie sau ceva legat de vreo operatiune majora la motor, le fac la bloc, romaneste.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • #20
            la fel cum spune si alexpeed ,totul in fata blocului,ce putem face,,eu in fata blocului schimb uleiul,am pus pragurile ,carenele pe masina,scaunele de pe masina,muzica etc ,tot ce e pe masina, este pus in fata blocului...bineinteles nu a iesit ca la servis,dar multumit...
            Attached Files

            Comment


            • #21
              Originally posted by IonutUSJ View Post
              La ce preturi se practica in service-urile Dacia te obliga sa inveti mecanica
              paiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,cine merge la service dacia?eu pusesem topicul,tocmai ca am o boalape service-urile dacia si in general la tot ce se numeste service auto.pentru ca la noi in republica bananiera romania,singurul vehicul care ar putea fi reparat cu succesla service-urile romanesti,ar fi o caruta din ala cu rotile de lemn,probabil,ati mai apucat,astia mai batrani,cupartea exterioara rotile aveau un cerc de otel si cu spite din lemn.si parca simtca si la alea ar uita sa puna cepul din lemn la roata si ar pleca pe miriste.d-aia marim fundurile celor din service si sa intampla atatea accidente pe meleagurile tarii.sarbatori fericite tuturor si putine,dar foarte putine drumuri la service,iar daca arde,va recomand o vizita in afara,gen unguri sau ,,,,culmea bulgari.fac treaba mult mai buna decat maimutele noastre

              Comment


              • #22
                Eu imi fac singur toate reviziile acasa la garaj, in afara de distributie(care o fac in service dacia).

                Comment


                • #23
                  sk100it chiar crezi ce scrii(spui) nu cumva din cauza celor ca tine care se dau mari mecanici si cumpara piese din targ cu 1 leu kg si le monteaza pe marginea santului apoi fac drifturi ca Titi Aur si-si rup gatu ca fraieri ca sau zgarcit sa puna piese de origine sau asemanatoare in service si au garantie daca pateste ceva cu masina stiu ca e criza dar viata ta si a celor din trafic e mai valoroasa ca un set de placute de frana pe care dai 10 lei si la prima frina mai puternica sau dezlipit si poc in cel din fata chiar nu as vrea sa fii in spatele meu in traficu din Bucuresti

                  Comment


                  • #24
                    Nu stiu ce sa spun.Cu siguranta sunt si oameni care se zgircesc si la piese dar vreau sa cred ca cei ce-si repara singuri masinile nu procedeaza asa.
                    Eu fac tot ce pot la masina si din pasiune,plus ca sunt un om care prefera sa faca el cit mai mult.Decit sa dau banii la un service pentru o revizie de doi bani mai bine imi mai iau vre-o unealta sau o bere pentru cind termin.Nu iau piese ieftine decit atunci cind e urgenta si nu sufera aminare.

                    Sper sa fie cit mai putini zgirciti si cit mai multi pasionati.

                    CRACIUN FERICIT!
                    sigpicPasionat de MCV si natura

                    Comment


                    • #25
                      Nikuniku,,cine a pomenit aici de piese auto..chiar si Sk100it..unde?
                      Eu unul am facut revizia singur,,la un cumnat la curte in Chitila..si am luat ulei castrol,,antigel nemtesc,,filtru de ulei si aer,,,iar daca schimbam si placutele de frana sa fii sigur ca luam unele de origine.
                      Poti sa duci foarte bine la serviceuri si piese din targ si aia tot ti le monteaza daca clientul le cere asta..deci ce spui tu e irelevant!
                      Eu odata am schimbat la dacia veche planetarele la un service din asta auto,,si baietii de acolo din exces de zel au uitat sa imi stranga una din piulitele alea mari din capatul unei bascule...apoi cand am plecat de acolo incepuse roata sa flencane ca dracu pe drum si dupa 200 de metri parcursi m-am intors inapoi la ei sa le spun isprava...la care raspunsul....AAAAA BINE CA AI VAZUT..O STRANGEM ACU !
                      La prima revizie a loganului la Adras..aia de acolo mi-au bagat pe factura si carpele cu care ""cica"" au sters motorul de nu stiu ce..sau mai degraba s-au sters ei pe maini si ni le baga noua pe gat cu vreo 10-15 lei carpa.
                      Tot acolo numai aveau filtre de aer si ulei si m-au trimis la un magazin de piese auto de langa ei ca sa le cumpar...deci tot cu piese din magazine auto am cumparat tot si nu de dacia de origine!..Aici e vorba de fostul Adras Oltenitei,,acu a devenit service particular.


                      AAAAAAAAA..PSSSS...tot aia de acolo de la Adras...din exces de zel si aia mi-au bagat 5 litri de ulei in loc de 4,8 litri,,deci cu 200 de mll mai mult.
                      Apoi eu singur am bagat 4,8 litri masurati,,si minune,,uleiul era exact la semnul dupa joja,,iar restul de 200 e in bidon.
                      Deci e irelevant inca odata Nikuniku ce ai scris tu mai sus!

                      Cu alte cuvinte trebuie sa stai cu ochii pe astia in serviceuri mai ceva ca pe butelia de oxigen,,ca aia de gaz/aragaz e nimica toata
                      Last edited by Ivan Marian; 25 December 2010, 11:56.

                      Comment


                      • #26
                        Cum e o vorba prin popor.Decit sa fac burta mare la aia in service mai bine iau un ulei mai bun sau schimb filtrele mai repede decit se recomanda.Cui ii place sa mestereasca oricum are si exces de zel si face reviziile mai repede.

                        Cit despre alte reparatii pot spune ca si din cauza banilor le facem tot noi.Dar?sa va spun o intimplare.

                        Acum mai multi ani intr-o noapte aproape de Vaslui in mers mi s-a spart discul de frina(mercedes 190e)Rasuciri pe sosea si alte alea.Ce puteam face?sa astept dimineata si sa chem firma de tractare,service si o groaza de bani si nervi?Nu. Am scos trusa de scule,lampa si m-am apucat de treaba.Am legat etrierul mai sus sa nu atinga de roata,am dat discul jos si am continuat drumul foarte incet . de dimineata am fost la vre-o 3 magazine pina am gasit disc si l-am pus la loc.Pina am scapat de masina a mers perfect.

                        Asadar e bine sa iti faci singur micile reparatii cint se poate .


                        Bafta in toate si Craciun Fericit!
                        sigpicPasionat de MCV si natura

                        Comment


                        • #27
                          Va mai trece multi ani sute poate pana ne vom obisnui ca pentru orice problema la masina sa mergem la service si ce se face la masina sa fie trecut in cartea de service.Si problema cea mai mare de pe la noi este prestatia celor de la service(nu toate)unde lipsa de cursuri de scolarizare(specializare) isi spune cuvantu,pentru ca se fac dar costa si sefii de la dealeri dacia prefera sa nu trimita oamenii la specializare.Si mai este o problema pe care o stiu toti cei de forum sunt tot felu de oameni si nu pot fi toti multumiti de cei din service unii te inebuneste cu tot felu de intrebari idioate altii spune de la inceput simtomele masinii si te lasa in pace.Sunt probleme care se pot remedia acasa si cei isteti si le rezolva singuri dar cand dau de greu tot la service ajunge,sunt putini cei care repara singuri un motor de logan acasa sau schimba distributia la 1,6 16valve sau Dci...Sarbatori fericite si fara probleme

                          Comment


                          • #28
                            Salutare
                            Vad ca se ajunge la o concluzie.Servisurile sunt de vina ca suntem prea multi cei ce rezolvam micile probleme la masina(ori prin neprofesionalism ori prin preturi de te ia durerea de cap).E normal ca pentru probleme mai greu de remediat sa se apeleze tot la iei deoarece au conditii.Eu sper sa nu am nevoie de iei si asta va urez si voua. Oricum nu se stie niciodata.

                            Bafta multa
                            sigpicPasionat de MCV si natura

                            Comment


                            • #29
                              salutare

                              Din fericire nu am avut probleme cu masina dar daca o sa am o sa ma bag sigur100% mai putin la motor
                              ym! dorinu2005@yahoo.com
                              BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

                              Comment


                              • #30
                                Cat tine de reparatie mi-l repar singur (unde nu ma pricep apelez totusi la specialisti,dar incerc sa-i evit ):
                                -schimburile de ulei
                                -schimbat filtru aer.
                                -schimburile de placute.
                                -sper saptamana asta sa-mi fac singur distributia
                                -schimbat singur arcurile stock/sport
                                -schimbat singur amortizoarele stock/sport
                                -repozitionat bucse fata/spata
                                -confectionat singur short shifter.
                                -facut instalatia de la al doile rand de proiectoare (releu/siguranta/buton/fire)
                                -facut instalatia de deschiderea a portbagajului din buton.
                                -etc.

                                De SDV-uri chiar nu duc lipsa.

                                Poate faceam la service anumite reparatii dar mi-au lasat un gust amar neprofesionalismul lor si lipsa de interese.Sa nu mai vorbim de preturile prea mari .

                                Spor la intretinere va doresc
                                sigpic
                                "BRABUS" STYLE

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google