Am schimbat distributia o singura data la Dacia pt ca masina era in garantie...si am reglat directia tot la ei...in rest... eu am mesterit-o si merge stas....
Cati Dintre Forumisti Isi Repara Singuri Loganul
Collapse
X
-
Din pacate inca in service fac reviziile, da e incredibil cum la ambele revizii au pus de fiecare data prea mult ulei si a trebuit sa scot joja sa le arat ca era peste semn...mecanicosii se cam bazeaza ca cine vine cu masina nu se pricepe prea tare sau nu ii pasa
Comment
-
>>>
La ce preturi exista in service-urile autorizate prefer sa repar singur masina.
Indreptare portiera + aripa (si vopsire) 5000 LEI ... Facuta de mine 250 RON ... (dupa un timp am avut alta bucurie si sa schimbat la service pe RCA-ul vinovatului)
Schimbare platute la service 380 RON ... faute de pine 60 RON
Schimbare Tr V-a cutie in service 1800 ron ... schimbare la un service (ff si cu piesele mele) 500 (toata treapta V-a cu tot cu furca ulei manopera piniaone etc)
Deci nu se merita in serviceTraim in romania si asta ne ocupa tot timpul.
Comment
-
Pana acum n-am inlocuit nimic, exceptie consumabile in cadrul reviziilor; specificul meseriei mele e unul pur tehnic asa ca nu stau rau cu depanarile. Daca ar fi de schimbat ceva, care ar putea fi facut de mine gen capete de bara, bielete, rulmenti, sincer nu m-as baga de...sila. Am avut doua dacii inainte de primul logan si mi s-a facut greata de toata mecanica, inclusiv set motor facut personal(numai tinichigeria n-am facut-o eu).; asa ca las' si pe altii sa manance o paine .Oricum nu merg in service pentru placute, bujii, antigel... Dar, nu se stie niciodata.Last edited by IancuMIC; 1 June 2012, 22:38.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
merg in service decat cand trebuie sa o verific pe calculator sau sa reglez gpl. In rest pentru directie, reglaj culbutori, distributie, planetare, frane, nu am nevoie. De revizii curente nu mai vorbesc, cu toate ca m-am lenevit si decat sa ma tavalesc pe sub masina mai bine dau 10 lei pt ulei si filtru ulei la un atelier specializat in asa ceva.
Comment
-
si eu imi mesteresc singur masina ,unde nu stiu sun un prieten,si unde chiar nu ma pricep(gen distributie) il las pe "doctor",bineinteles asistat de je
si toate astea motivat si de faptul ca la prima reviziede un an la 12.000 km la reprezentanta m-au incalta cu ~380ron(scimbat ulei(ulei dacia),filtru de ulei(daca nu ma insel Mfilter),filtru de aer nu a fost nevoie,si completat 50ml nivel antigel(care asa a venit din fabrica,pe minim,trebuia sa fi bagt eu 50ml apa inainte sa merg la ei dar nu m-am gandit...)
pai cum sa mai mergi la reprezentanta
urmatoare revizie la 28.000 km am schimbat urmatorele: ulei(elf),filtru ulei(mann)
filtru aer(mann)placute frana(nu era cazul dar mi-am pus unele(ferodo) cu senzor de uzura) m-a dus la 210ron
concluzia: o trageti voi
si mai mult de atat imi si place,mai ales ca ar fi pacat sa nu iti "studiezi" masina,sa o cunosti mai in detaliu,nu numai sa te urci in ea si sa-i dai talpi si atat.Bravo lor ca au bagat la examinarea pentru obtinerea permisului si intrebari din mecanica,asa mai constientizeaza omul ce inseamna o masina
Numai bine!
P.S. sa nu uitam de d-l profesor streulealive to ride
Comment
-
Da, super imagine cu masinile reparate la coltul blocului sau pe trotuar; reminiscente, desii unii erati copii pe atunci.
Bravo celor ce se pricep sa-si repare masinile in regie proprie, fara a-si pune partenerii de trafic in pericol si vecinii intr-o situatie stanjenitoare; un garaj, o curte parca e mai civilizat; numai reparatie nu e aia la coltul blocului in care ciocanul si ranga sunt singurele scule de nadejdeDegradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment