Cati Dintre Forumisti Isi Repara Singuri Loganul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eu prefer sa o duc la service daca am probleme cu ea, pentru ca nici nu prea am timp sa ma apuc sa o repar si sunt sigur ca mi-ar ramane suruburi, dar unele le fac si eu:
    -schimb becul
    -schimb roata
    -verific nivelul uleiului
    -schimb stergatoarele
    -si rar mai iau filtrul de aer si il mai aspir
    La atat am tupeu sa ma bag, ca aici nu au ce suruburi sa imi ramana
    sigpic
    Sa inebuneasca nebunele cand vin cu DACIA

    Comment


    • #32
      foame de bani

      cam asa sar traduce profesionalismul mecanicilor din service
      fac totul sati ia banii , nu ii intereseaza ce fac , uita sati puna antigelu , sau iti pun g12 ca e mai bun si mai scump si cel mai masol e ca se pricep la tot , rar am gasit mecanic care sa spuna nu stiu inca sa fac asta , toiti se pricep sa repare tot ,
      noi suntem fraieri ca dam banii
      sunt si mecanici care chiar stiu ce fac , de obicei ii gasesti in micile ateliere conduse chiar de ei , am vavut lucrari de calitate in asfel de ateliere ,in care mecanici nu sunt interesati nu numai de bani tai dar si de calitatea lucrului care il fac, din pacate primesc oferte din afara si pleaca
      pina cind voi gasi iarasi un mecanic bun , toate problemele la lenuta le rezolv in curte,exceptin distributia .
      discuri, placute,ulei , antigel, filtre . fichid de frana, antifonare usi si portbagaj, antifonare motor, filtru polen. filtru sport. schimbat bara fata si far stinga
      urmeaza capetele de bara
      o parte importanta o are si cristisrteulea care ce tutorialele lui mi-a deschis pofta de mesterit
      baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

      Comment


      • #33
        Mi-am schimbat singur capetele de bara si bieletele de directie.Am fost la service pentru geometrie si mi-au zis ca bieleta din stinga e mai ciudata si ar trebui scimbata.Partea interesanta e ca ambele sunt identice si mai sunt si cumparate de la iei.

        Daca ar fi fost sa le schimb la iei manopera era cam de 100 ron.
        sigpicPasionat de MCV si natura

        Comment


        • #34
          cei care se pricep si le place e chiar recomandat sa repare sau sa schimbe ce vor ei la masina lor pentru ca eu desi stiu sa schim un filtru de ulei ma-m dus la un service si tontul de acolo a uitat sa stranga filtru de ulei si am pierdut un litru ; asa ca daca puteti face voi cu manuta voastra faceti dragi colegi loganisti ; multa bafta in coninuare la tot ce reparati cu mana voastra

          Comment


          • #35
            Acum ca bolidu' a iesit din garantie, fac acasa cam tot ce este de facut: ulei, filtre, placute, lichid frana, antigel. Am avantajul ca stau la curte.
            [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

            Comment


            • #36
              si eu am facut urmatoarele operatii singur :
              schimbat orice bec
              montat proiectoare in bara si toata instalatia pe ambiance, inclusiv ledul din bord
              activare diferite functii ca: baleierea stergatoarelor la sprituire, activarea martori usi deschise, etc
              schimbare leduri in bord
              activare calculator de bord
              schimb ulei+filtru
              schimb filtru de aer
              schimb placute
              si cred ca ar mai fi
              insa nu ma bag la lucruri mai complicat, gen distributie, acolo am apelat la o persoana "autorizata"
              sigpic

              Comment


              • #37
                Am renuntat si eu la garantie la 45 mii ,un Dorel de la Dacia Servis in urma unei Reparati a uitat sa cupleze mufa de la termocupla la Curent...si a inceput sa se incinga motorul ...bineinteles tot eu am rezolvat problema ...
                De atunci imi repar singur masina:
                -Schimb ulei,Filtru aer,ulei,filtru ulei
                -Schimbat placute de frana (2 seturi pana acuma)
                -Schimbat Placute ferodou spate
                -Shimbat Discuri Frana
                -Schimbat Capete de bara(2 seturi stg/dre)
                -Schimbat Disc Ambreaj+Placa de presiune(la 60 mii)
                -Schimbat Bilete Antiruluiu Bara Stabilizatoare
                -am activat diferite Functi +Montat CB + Schimbat Culoare bord si butoane
                Acuma urmeaza Baculele Suspensie Complete Stg/Dreapta si Termostatul si antigelu
                Masina are 90 mii acu
                Last edited by Avoss; 23 January 2011, 01:00.

                Comment


                • #38
                  Cam multe defectiuni la suspensie pana acu Cazurile in care cedeaza kit-ul de ambreiaj sunt rarisime. La asemenea kilometraj mic inseamna doar 2 lucruri: defect de fabricatie (extrem de rare, n-am auzit pana acum) ori exploatare necorespunzatoare.

                  Ma mir cum nu le pica unora ca mine, Octavian, MareOm si mai sunt pe lista, care totusi le calcam pe coada mai tare decat media


                  Ca sa ramanem on-topic, umblat cam prin tot ce se poate umbla intr-o masina, inclusiv motor si CV, nu la Logan evident, la SN si la cele 2 Dacii 1310. La SN inlocuit garnitura de chiulasa si CV in intregime.

                  Treburile la frane si suspensie sunt triviale. Schimburile de ulei, placute, discuri sunt la categoria intretinere curenta-consumabile.
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Placa de presiune mai precis sa decalit ...suprosolicitata la maxim...masina a fost folosita si la intalnirei de wechend unde a fost mare forja...discul era ok...dar placa era rosiatica asa ca si cum ai incinge un fie in foc ...acum masina e echipa cu un Kit de ambreaj nemtesc,mie mi se pare mai bun ca si cel de origine
                    Last edited by Avoss; 23 January 2011, 01:19.

                    Comment


                    • #40
                      Top-tip de la dr_mKe: mai bine scoti fum din gume decat din ambreiaj, costa mai ieftin si arata muuuult mai cool
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        top-tip..de la mine : mai bine scoti fum de la gume in viraje si e si mai Cooool...pe dist. scurte..in decembrie am fost intro seara in Prcare la Polus si Sa facut ceata...erau uni ca au frut sa sune la pompieri

                        Comment


                        • #42
                          Pai si intretinerea e de facut,norocul nostru ca nu apar chestii grave.Cu toate ca imi place mecanica sper sa nu ajung niciodata mecanic.



                          Apropo Ce ai cu oamenii care au masini rosii?(e interesant sloganul tau)
                          sigpicPasionat de MCV si natura

                          Comment


                          • #43
                            @ Avoss: ai bani de diferential nou ? Acasa-i clar, nu ai multe de facut

                            Cu o intretinere cat de cat corecta incidentele mecanice la Logan sunt rare. Mecanica in intregime este deja super-ultra-mega probata pe alte modele Renault.

                            @paduraru' : se stiu ei care-s cu musca pe caciula
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Salut! Si eu sunt printre cei care prefera sa nu arunce banii de pomana doar daca nu exista alta solutie. De mesterit am mesterit la toate masinile pe care le-am avut: Dacia, Supernova și Logan 1.4. In afara de schimbul de ulei, filtre, bujii, mici reparatii, cea mai complexa reparatie pe care am facut-o a fost la Logan cand mi s-a desurubat fulia la alternator si a trebuit sa desfac o gramada de suruburi iar spatiul de manevra e foarte mic pe langa conducte de AC si toate servele de pe acolo. Si sa te descurci fara cheie speciala de strans fulia a fost si aia o distractie de 2 ore pana am confectionat una. Bafta la masinuta!

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by nikuniku View Post
                                sk100it chiar crezi ce scrii(spui) nu cumva din cauza celor ca tine care se dau mari mecanici si cumpara piese din targ cu 1 leu kg si le monteaza pe marginea santului apoi fac drifturi ca Titi Aur si-si rup gatu ca fraieri ca sau zgarcit sa puna piese de origine sau asemanatoare in service si au garantie daca pateste ceva cu masina stiu ca e criza dar viata ta si a celor din trafic e mai valoroasa ca un set de placute de frana pe care dai 10 lei si la prima frina mai puternica sau dezlipit si poc in cel din fata chiar nu as vrea sa fii in spatele meu in traficu din Bucuresti
                                eh,poate oi lucra in vreun service si-ti fac concurenta.intamplator,cu loganul merg foarte rar.de obicei ma dau cu o skoda120,din motive economice,anume gpl.din cultura ta generala ,ai putea verifica cate skode 120,sau alte vechituri din astea au facut accidente si cate loganuri s-au facut praf,cu soferi ultrainteligenti,care din pacate au omorat pe altii total nevinovati,cu piese mai mult de origine,dar care au crezut prea mult in masini.deci,daca eu iau piese de 1 leu,sau le fabric din rahat,asta nu te priveste pe tine.nu am aruncat cu noroi in nimen isi doresc acelasi lucru.o zi buna la toata lumea

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google