Am cumpărat un astfel de Kit reparaţie vopsea, original de uzină, şi vroiam să ştiu dacă a folosit cineva aşa ceva, poate ne spune şi nouă ceva amănunte! Din pozele de la explicaţii am înţeles eu câte ceva, dar aş vrea să mai aflu amănunte suplimentare.
Kit Reparaţie Vopsea, Original De Uzină!
Collapse
X
-
Eu am folosit si am urmat instructiunile din poze,daca folosesti pentru o suprafata foarte mica iese binisor, se cunoaste cam de la un metru ca este retusata caroseria unde ai folosit ,dar pentru provizoriu pana la vopsire adevarata ,este bun si kitul de reparatieLast edited by ionel89; 8 January 2011, 21:09.
-
Depinde mult de culoare și de gradul de mătuire al vopselei originale. La culoarea mașinii mele (albastru marin) nu se vede dacă nu știi unde să te uiți. Culorile metalizate și cele „extreme” (gen rosu + derivate, albul, gri-ul, verzuiul acela - nu știu cum se cheamă culoarea) sunt defavorizate.
În principiu, dacă după ce retușezi conform instrucțiunilor și dai apoi cu un polish pe zona respectivă, nu se vede așa de tare.The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
Un flacon cu vopsea și un flacon cu lac incolor, ambele cu o pensuliță de aplicare (gen lac de unghii) + instrucțiuni de utilizare.
Se degresează suprafața, se aplică vopsea. După uscare, cu un burete abraziv (aflat pe unul din flacoane) se înlătură surplusul de vopsea. Apoi se aplică lacul și, după uscare, se poate lustrui cu un polish la nuanța mașinii.
A costat 45 de lei.The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
Comment