Logan - O Masina Fiabila? Merita?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan - O Masina Fiabila? Merita?

    Salut tuturor posesorilor de Logan! Este prima data cand postez. Inca nu sunt un posesor de Logan, ci doar de un break 1310 de care sunt foarte mandru, dar imi voi lua si eu Logan cat de curand, insa e greu sa ma hotarasc. Am citit forumurile in speranta ca ma voi lamuri pe care varianta sa o cumpar. Este greu sa gasesti threadul corect in care sa ti se argumenteze la obiect de ce Loganul e bun de cumparat. Prima mea nedumerire este legata de versiuni. Nu stiu ce sa fac?! Logan Ambiance simplu fara servo, sau un ABS Plus cu de toate? Tin sa precizez ca am bani pt Ambiance, iar leasing pt ABS Plus. Sunt fiabile dotarile, gageturile Loganului? Aer conditionat, servo-directie (am citit un thread si mam ingrozit cate probleme sunt cu servo), geamurile electrice, etc? Nu mai bine iti iei o masina simpla fara nimic? (asa nu mai are ce sa se strice). Am cautat posturi asemanatoare si nu am gasit, si asa am simtit nevoia sa fac eu unul in care sa se argumenteze exact dak Loganul merita toti banii, sa lamureasca oamenii nedumeriti ca mine care vor sa isi ia Logan si aud din colturile strazile, de la nea mecanici de cartier, de la diversi oameni ca Loganurile sunt proaste, ca se strica des, ca bla bla bla. Astept argumentele voastre, parerile unor taximetristi de exemplu care au km multi cu ele ar fi nemaipomenit, sau persoane care au mers cu masina in conditii grele sa ne impartaseasca din experientele lor.
    Cand viata iti intoarce spatele, nu fi fraier, pune-i mana pe cur

  • #2
    Sincer Loganul isi merita banii, indiferent de versiune, motorizare, optiuni etc, acum depinde si de ce noroc ai, sa-ti vina una buna sa nu i se strice nimic sau sa se strice cate ceva acolo ca la orice masina pana la urma, si la mertan se strica ceva nu exista masina perfecta inca, oricum isi merita banii iti zic eu ;)
    ---== LoGaN dRiVeR ==---

    Comment


    • #3
      @marcel89: eu am loganul de un an si jumatate, 38000 km si n-a avut nici o problema masina pana acum. nu te speria de asa-zisele probleme de directie, nu cred ca exista, in afara de cateva cazuri izolate. clima functioneaza si ea ok, la fel abs-ul. nu-ti lua o masian cheala, doar ca te sperie posibile probleme ulterioare. daca e sa calculezi entalpia sistemului oricarei masini, nici rolls-royce nu ti-ai lua. o singura data am fost la service, ca sa-mi stranga si sa-mi greseze macaraua de la geamul soferului, si s-a rezolvat pe garantie, in 30 de minute. nu vrei sa stii cum la passatul de 23000 de euro la 20000km s-a desprins schimbatorul de viteze sau la 34000 s-a rupt planetara; polo-ul colegului meu de birou are 20000km si de 4 ori a stat cate o sapt in service pt diferite probleme la electrica, stergatoare, motor...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #4
        Ca raspuns la postul lui csebalyn : nici cheala nu as vrea sami iau, pt ca diferenta nu e foarte mare, aprox 1500 E, si e si pacat sa nu o iau din fabrica cu dotarile astea. Vara se simte aerul conditionat, ABS in situatii mai delicate (sper sa nu mi se intample), servodirectia in parcare, si alte gageturi care iti usureza viata, etc.
        Oricum sunt aproape convins ca Loganul e ceea cemi trebuie, astept in continuare parerile unora cu km multi cu Loganul, pt lamurirea personala si nu numai a mea ci a toturor care vor sa isi ia Logan si sunt indecisi
        Cand viata iti intoarce spatele, nu fi fraier, pune-i mana pe cur

        Comment


        • #5
          Pai varinta cheala clar sa o scoti din calcul.
          Cea mai corecta mi se pare mie (rap. pret-dotari) un ABS + (cu AC) de 1.6 sau 1.5 dci.
          Apropo de directie, din cate stiu eu, probleme mai mari pot aparea la cela fara servo decat la cele cu servo (care pana acum nu cunosc pe nimeni sa se vaite ca nu merge).
          AC musai pt. verile de la noi si ABS-ul merita toti banii. E mai mult decat util. Fratele a avut Logan fara ABS (era sa ''o puna'' de cateva ori...), eu am cu ABS, daca ar fi sa-mi iau alta masina, nici nu as concepe sa o iau fara ABS.
          PS: daca faci un pas inainte, fa-l hotarat, sa fie 100% inainte
          Eu am avut Dacia 1300 (care merge bine si acum) , cand ma duc acasa si o mai conduc, ma mir cum ma descurcam cu ea in trafic.

          Cat despre fiabilitate, nu-ti fa probleme, nu cere mai mult de la ea decat poate oferi (sa ai impresia ca ti-ai luat vreun BMW ceva...)
          Fratelo cand a vandut Loganu avea 77000km, fara nici o problema la ea, mergea ca ceasu.
          Last edited by Octavian; 9 March 2008, 11:39.

          Comment


          • #6
            Pai fratiilor acuma depinde cum iti place sa conduci Eu unul nu suport ABS ,nu imiplace absolut deloc ptr ca stilul meu de condus e mai sportiv (agresiv) .

            Si pana acum multumesc Lui Dumnezeu ca m-am descurcat fara abs cel mai frica mi-a fost intr-o iarna era intuneric ,ningea ,era ceata si mai si luneca pe PASUL GUTAI ! dar l-am trecut !! Bine e adevarat ca sunt situatii in care chiar ai nevoie de ABS ,dar eu nu-l prefer.Cel mai mistho er fi sa-l poti activa si dezactiva in functie de starea drumuriilor):P
            Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

            Comment


            • #7
              Nici eu nu vroiam masina cu ABS la inceput, pe cuvant. Dar chiar si la un condus sportiv, e bine sa-l ai (si cele de curse au doar) si mie imi place mai sportiv (daca pot spune asa cu motorul de 1.4)
              Plus ca abs e bun pt. situatiile alea (cum spui tu, de care te fereste ''Sefu'') de neprevazut, cand fie ai timp de reactie bun si stii sa dozezi frana, fie rupi rotile, fara cotrol la directie. Si cel mai bine e sa nu te doara capu in astfel de situatii de cat de tare apesi frana.

              Comment


              • #8
                Mai bine nu Ambiance. E pacat ca pentru cativa banuti in plus sa ratezi un aer (dupa care vei muri vara garantat), un ABS, si alte minunatii, gen servo, boxe spate+fata, proiectoare....etc. Succes si sa ne prezinti masinuta cand o sa o iei
                Logan Ambition 1.6 8V

                Comment


                • #9
                  Corect, tre' sa fi dobitoc (scuze, poate chiar vrei sa o iei fara AC) ca sa nu pui pe ea AC...adica nu dobitoc...ca mine. Chiar daca nu esti afectat prea tare de caldura (eu spre ex. nu prea am treaba) dar restu' pot fi afectati.

                  Comment


                  • #10
                    A mea e cheala .. sunt multumit de ea ... in 2004 cand am luat masina erau diferite preturile si era euro 42 de mii cand am luat masina .. stateam si mai slabut cu ei .. deci intr-un fel imi pare rau ca nu am mai multe optiuni pe ea dar sunt foarte multumit
                    Its just a car ...

                    Comment


                    • #11
                      Cred ca ar trebui sa alegi un logan de la laureate in sus ,chiar de la laureate plus in sus ,pentru ca de acolo ai si abs
                      eu il am din decembrie2007 si pot spune ca fara abs......... eram accidentat pana acum
                      sigpic Alexandria

                      Comment


                      • #12
                        Trebuie sa iei in calcul si faptul ca pe un forum de discutii auto, cel mai frecvent vor fi scoase in evidenta problemele cu care se confrunta membrii. Prbobleme generale care tin de servo? Ma indoiesc. Doar asa cand si cand. Si la fel si cu celelelate probleme ivite. E normal ca din cateva sute de mii de loganuri sa apara astfel de chestii. E valabila la orice serviciu si produs din lumea asta. Acum nici sa nu te astepti la Mercedes, dar cu siguranta nici la draga ta Dacie. Cumpara cu incredere !
                        Fotografie ... in cat mai putine cuvinte

                        Comment


                        • #13
                          In primul rand vreau sa multumesc la toti care au postat, m-au indrumat, am mai cautat pe forum sa vad alte probleme ale Loganului, probleme adevarate, nu ca scartaie stergatorul, sau greieri in bord, etc. Am facut si un test drive cu un Logan de firma, de fapt cu 2 Loganuri : 1.4 MPI (72.000 km) si 1.5 dCI de 70 CP(130.000) si mergeau ca unse. Diferenta e vizibila la turatiile de oras (2000-3000), dar nu justifica banii un diesel. Oricum voi opta pe un 1.4 MPI (ar fi bun si un 1.6, dar 500E la pretul de cumparare pt doar 15 cai in plus nu merita), si sigur va avea si GPL, clar. Sincer mai astept un pic sa vad daca intra vreo oferta de Paste, daca nu imi voi lua ce pica. Si ca sa raspund unui utilizator de mai sus, imediat ce am masina voi posta pozele cu ea (o vreau rosie). Numai bine !!!!

                          Am uitat sa spun la ce m-am hotarat : ABS + cu aer

                          mirc, gramatica, postari consecutive...
                          Last edited by Seba; 16 March 2008, 00:56.
                          Cand viata iti intoarce spatele, nu fi fraier, pune-i mana pe cur

                          Comment


                          • #14
                            O alegere buna,sa fie intr-un ceas bun.
                            Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                            Comment


                            • #15
                              Asteapta ca o sa fie ceva promotii pe aprilie.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google