Sfat Logan Pentru TAXI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat Logan Pentru TAXI

    Vreau sa iau la sh un logan MCV pentru taxi,dar nu stiu ce motor sa aleg intre 1,6 8v sau 16v benzina si 15 diesel.Care ati avut asa ceva si puteti sa ma ajutati va rog sa nu ezitati.Despre diesel am auzit ca au mari probleme cu injecoarele dar consuma putin,sunt in dilema.

  • #2
    Probleme pot aparea garla la un dci cumparat la 0 km , deja un dci sh necesita mult curaj din partea ta la achizitionarea unuia mai ales ca il folosesti ca taxi , as alege un 1.6 16v, merita mai mult in detrimentul unui 1.6 mpi, pe care sa montezi o instalatie gpl tomasetto, asta mi se pare cea mai rentabila investitie, iesi mai ieftin decat cu dci si nici de probleme nu ai parte , numai bine
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • #3
      Si eu tot pe un benzinar as merge, oricare ar fi el.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • #4
        Am 20 de ani de ''taxi'' si iti recomand ca ''mana a doua'' sa fie un 1,4 benzina caruia sa ai pui instalatie de gaz. De ce spun asta? pai nu uita ca o turbina la diezel te duce la cam 100ron refacuta.Nu mai zic de injectoare si de alte cele. Daca e luata de noua e altceva dar daca e mana a doua recomand motorul pe benzina.Pe de alta parte nu uita de legislatia noastra cum ca trebuie sa fie sub 5ani de la fabricatie DACA INTRA PENTRU PRIMA OARA IN ''TAXI''. verifica fiecare masina pe care ai pus ochii inainte de a o cumpara. ma refer nu numai intr-un service autorizat privitor la tinichigerie, instalatii electrice, motor, etc ci si la acte.Nu uita ca noi facem revizia tehnica de 2 ori pe an, atentie la acest aspect. interezeaza-te daca a fost cumva declarata ''rabla'' in urma vreunui accident respectivul luand banii pe asigurare, pastrand ce a mai ramas din masina si reparand-o in regie propie, Nu vei mai putea face casco la ea niciodata si e posibilsa nu treaca nici de rar. Nu vorbesc prostii caci ampatit-o cu un Matiz(al prietenei mele). Scuze pentru toate celespuse oftopic de catre mine. Deci?!? benzina etste parerea mea +GPL.

        Comment


        • #5
          Vezi ca noile modele de logan dci euro5 au filtru de particule, ceea ce e total nerecomandat pt o masina in regim de taxi.
          Eu as alege 1.2 16v, are consumul urban declarat foarte mic.
          Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

          Comment


          • #6
            eu as merge pe benzina si anuma pe 1,6 16v ... daca mergi usor cu ea (2500-3000rpm), iti consuma bine si nici numai ai nevoie de gpl !

            Dar de ce vrei MCV?
            Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

            Comment


            • #7
              Originally posted by claus2055 View Post
              Vreau sa iau la sh un logan MCV pentru taxi,dar nu stiu ce motor sa aleg intre 1,6 8v sau 16v benzina si 15 diesel.Care ati avut asa ceva si puteti sa ma ajutati va rog sa nu ezitati.Despre diesel am auzit ca au mari probleme cu injecoarele dar consuma putin,sunt in dilema.
              Daca vrei benzinar sa fie pe gpl, daca vrei diesel sa fie cel de 85 cai si cat mai nou . Bafta
              sigpic #

              Comment


              • #8
                ,,,,dsorinmihail,,,te inteleg si cred ca ai dreptate dar parca 1,4 benzina mi se pare cam mic pentru un MCV si daca ii mai pun si gaz cred ca la un deal cu vreo 4 oameni in masina de abia o sa ma misc.Am vb azi cu un taximetrist si ma sfatuit sa nu iau 1,6 cu 16v caci ar consuma mult si cu gpl si intretinerea ar fi mai mare deoarece e un motor cu 2 axe cu came.Cred ca ar ramane cel de 1,6 simplu cu 8v si cel diesel dar si dieselul daca e cum zici tu ar cam pica deoarece experienta ta isi spune cuvantul

                ,,,,adimrv....de ce diesel de 85 cp ,e mai reusit decat cel de 67 cp.Am gasit un diesel la 5500 cu 80,000km din 2008si nu stiu ce sa fac,deoarece am gasit si un benzinar de 1,4 la 5300 cu 40,000km din 2007.La benzinar tre sa mai pun 500 e ca sa ii pun si gaz.

                ,,,,Dany_DNY,,,,vreau MCV ca sa mai pot cara eu stiu un frigider ,un televizio,un catel,purcel,ideea e din cauza spatiului si din recomandarile altor taximetristi din oras care au zis ca daca tot vrei sa iti ei sa fie un MCV ca sa poti face treaba cu el,la berlina e mare portbagajul dar e mica deschiderea pe care o ofera.
                Last edited by claus2055; 23 February 2011, 19:34. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  Imi cer scuze,nu stiu cum de mi-a scapat ca e vorba de masina SH.
                  In cazul asta ia linistit 1,4 !. 1.6 8v consuma cel mai mult dintre toate, iar 1.6 16v are intretinerea clar mai mare decat la 1.4 si 1.6 8v.
                  Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                  Comment


                  • #10
                    zau ? de unde ai tras concluzia ca 1,6 8v consuma cel mai mult? mie imi consuma 8,7L/100km in aglomeratie si frig afara !
                    Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                    Comment


                    • #11
                      1.6 pe gaz cred ca e cel mai bine, iesi mai ieftin si la consumabile.
                      1.5 DCI doar daca iei cu 7 locuri, mi se pare ca pe vesiunea cu 7 locuri nu ai voie sa pui gpl.
                      1.4 pe gaz nici sa nu te gandesti deabia trage de mcv, si daca mai iei si 4 persone mai plinutze si ceva bagaje o sa te rogi rau de tot de el si oricum va consuma mai mult decat 1.6

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by claus2055 View Post
                        ,

                        ,,,,adimrv....de ce diesel de 85 cp ,e mai reusit decat cel de 67 cp.Am gasit un diesel la 5500 cu 80,000km din 2008si nu stiu ce sa fac,deoarece am gasit si un benzinar de 1,4 la 5300 cu 40,000km din 2007.La benzinar tre sa mai pun 500 e ca sa ii pun si gaz.

                        ,,.
                        Daca dieselul este de 85 de cai , da . la dieselul de 85 de cai nu sunt asa multe probleme ca la cele de 65 respectiv 70 de cai. problemele majore sunt injectoare si pompa care sunt scumpe in jur de 60 mil
                        sigpic #

                        Comment


                        • #13
                          Sunt alte injectoare si alta pompa la dci de 85 cp fata de cel de 70, clar dci de 85 este mult mai fiabil. Al lui tata e pe taxi, dci de 85 si are aproape 100.000 km. fara nicio problema, doar consumabile si-atat.

                          Pentru taxi ca sa iesi cat mai mult in castig recomand 1.6 16v cu GPL sau 1.6 MPI cu GPL. Dieselul nu este asa avantajos ca si GPL-ul, ma refer la cost pe kilometru dar, fiind MCV, ai cuplu destul pentru a misca hardughia care din start este mai grea decat o berlina + o eventuala incarcatura, nu se chinuie deloc dci-ul sa transporte greutati.
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • #14
                            vad ca parerile sunt destul de impartite,as fi vrut un taximetrist care are la strada logan sa imi dea unele detalii despre motoare si intretinere.Oricum ce am inteles de la voi si de la alti prieteni care m-au sfatuit ,daca e sa iau diesel trebuie sa fie motorul de 85 cp cel cu I rosu.Ramane sa ma deceid la varianta benzina care sa fie 1,6 cu 8 sau cu 16 v.Daca pana la urma in cele 3 saptamani pe care le am la dispozitie nu gasesc nici un logan MCV cu km buni,cred ca ma voi axa pe un logan berlina cu facelift ,motor de 1,4 sau 1,6.De ce cu facelift ? pentru ca din cele spuse de taximetristi sunt mult mai inchegate la drum ,nu vibreaza deoarece plasticul de la interior e de o mai buna calitate.In continuare astept parerile voastre si multumesc mult si multa STIMA pentru cei care imi raspund.

                            Comment


                            • #15
                              da de ce vrei tu MCV? chiar ainevoie de asa mare spatiu? chiar cari in fiecare zi? In Bucuresti majoritatea sunt berline, si cele cu GPL.au si jumatate de portbagaj ocupat cu butelia de gaz. Si ne descurcam, rar avem nevoie de spatiu mai mare, si mai avem si bancheta spate pentru eventuale bagaje. Nu cred ca o sa ai mereu curse cu 5persoane + bagaje. Intradevar, la 1,4 incarcat cu 4-5pers si AC-ul pornit te rogi de ea sa plece si sa prinda viteza, nu mai vorbesc de o ''zvagnire ''pentru o depasire,dar daca e lansata deja la viteza si ai drum afara e totul ok. A mea e din martie-2006/laureate cu abs, am cu ea 220mii km si e totul ok. Am mers si cu altele care au doar 100-150mii si faceau ca toate alea. Atentie ce cumperi.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google