Despre Protectie Anticoroziva

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Despre Protectie Anticoroziva

    Salut. Ma uitam acum intr-un manual de intretinere si am gasit urmatoarea poza (vedeti doc atasat). Nu prea inteleg ce vrea sa zica... e o operatie care s-a facut in timpul procesului de fabricatie, sau se face dupa asamblare, cum zice poza? E un fel de ulei in praguri, scred eu... stie cineva despre ce e vorba? Si-a facut cineva asa ceva?
    Mersi!
    Attached Files
    1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

  • #2
    Asta s-a facut si in procesul de fabricatiei si se poate face si ulterior, in service.
    Si cred ca nu vrei sa stii cat costa un tub din ala...
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3

      deci in concluzie, masinile noastre sunt protejate la interiorul pragurilor, nu de alta dar nu am vrea nici unul sa ne trezim peste cativa ani cu gauri in praguri!
      1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

      Comment


      • #4
        "masinile noastre sunt protejate la interiorul pragurilor" yeah right mai bine puneau tabla galvanizata si se rezolva problema....

        Comment


        • #5
          Da, sunt protejate in praguri si in stalpii centrali cu ceara (parafina), ca aia din tub.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #6
            Daca vrei neaparat poti sa pui tu niste ulei, vezi ca s-a mai discutat pe forumuri, eu i-am pu si nu cred ca are ce sa ii strice

            Comment


            • #7
              Si la Dacia mea cea veche ii puneam ulei in praguri si nu in service.
              Aveam o spritiera artizanala si puneam ulei de motor.
              Nici dupa 20 de ani pragurile nu mi-au ruginit

              Comment


              • #8
                Se mai folosea si vopsea in praguri.Astupai gaurile de scurgere, bagai vopsea si mergeai un pic cu masina. Apoi scoteai dopurile de la scurgeri si curgea surplusul de vopsea. Tinea si 50 de ani!

                Comment


                • #9
                  Clar cel mai bine e cu ceara, dar in lipsa ei merge si cu ulei, dar nu vopsea. E cea mai mare prostie sa pui vopsea in praguri si stalpi.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #10
                    A pus cineva ulei in lonjeroane? Daca da, pe unde? Eu stiu doar de 2 "gauri" sub masca din spate.

                    Comment


                    • #11
                      Si eu i-am oferit o asa zisa rotectie masinii, la rotile din spate. Am dat-o cu autovapan imediat dupa ce am cumparat-o, adica la 2-3 luni, vb celor de mai sus, asa faceam si la 1300 si era f bine, nu strica, in rest m-am uitat pe sub ea si e ok, nu prea ai ce sa-i faci. in praguri e f bine sa dai cu ulei de motor ca nu strica

                      Comment


                      • #12
                        Eu n-am facut astfel de "improvizatii", ca nu ma interesaza. Daca sunt probleme se rezolva pe garantie.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          Eu am gresato mosnegeste (am tras un strat de vaselina pe toata burta masinii iar in pragiri si lonjeroane ulei cu vaselina incalzita ,si in portiere un strat de vaselina toata operatiunea manual 10 kg de vaselina si 4 de ulei )sa mai zica cineva ca o sa mai rugineasca

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by petroman View Post
                            Eu am gresato mosnegeste (am tras un strat de vaselina pe toata burta masinii iar in pragiri si lonjeroane ulei cu vaselina incalzita ,si in portiere un strat de vaselina toata operatiunea manual 10 kg de vaselina si 4 de ulei )sa mai zica cineva ca o sa mai rugineasca
                            apoi a ta sigur nu mai rugineste .... buna ideea cu vaselina si ulei... dupa ce se mai ncalzeste si eu ma pun pe treaba

                            Comment


                            • #15
                              Cred ca ar fi de mentionat faptul ca uleiul SA NU FIE ars....daca e ars dezvolta niste subtante corozive...adica devine acid!
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google