Despre Protectie Anticoroziva

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by petroman View Post
    Eu am gresato mosnegeste (am tras un strat de vaselina pe toata burta masinii iar in pragiri si lonjeroane ulei cu vaselina incalzita ,si in portiere un strat de vaselina toata operatiunea manual 10 kg de vaselina si 4 de ulei )sa mai zica cineva ca o sa mai rugineasca
    pe unde ai introdus uleiul in lonjeroane? Prin obturatoarele alea de dedesuptul masinii?, mai sunt niste obturatoare si sub aripile din fata,

    Comment


    • #17
      Face minuni uleiul cu vaselina in usi si praguri.Dacia mea 1310 are 9 ani si a fost trata de la inceput cu ulei + vaselina.Usile,pragurile,lonjeroanele,capota la portbagaj + dat prin inauntru la portbagaj cu ulei fierbinte si pana in prezent nu am pic de rugina(floricele saui unflaturi) si usile zici k sunt noi .
      Inainte dadeam cu ulei la un nene cu un cumpresor cu ulei cald,dar acuma cere al dreacu 100 ron.

      Comment


      • #18
        La masinile de generatie noua e o exagerare sa pui ulei sau vaselina in praguri, ca oricum nu o tii mult si nu are rost. Daca ai tine-o 8-10 ani, da, asa poti pune ca sa nu apara rugina in timp.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #19
          Binenteles uleiul nu trebuie sa fie ars ,si am bagat prin toate gaurile posibile gasite cu ajutorul unei sprite si chiar daca nu o tin 8-10 ani nu cred ca e rau ce am facut ba din contra cel ce o va lua o sa ziga si sarumana (si psihic sunt mult mai linistit deacum stiu ca oricum era tratata dar nu mam putut abtine sa nui fac si acest tratament pur romaniesc eu nu tin la masina mea ..........o iubesc)

          Comment


          • #20
            DAR ASA, CA SI FAPT DIVERS, CAM CAT COSTA UN TUB DE CEARA DIN AIA.cEARA AIA E SUUUUPER TARE, E LICHIDA CAND O SUFLI SI APOI SE INTARESTA SI SE FACE CA SI VASELINA, DAR MAI TARE
            sigpic

            Comment


            • #21
              Depaseste 200 ron un tub de parafina.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #22
                Dupa mai multe drumuri si cateva telefoane, am reusit sa fac rost de parafina IXELL, ORIGINALA DIN REPREZENTANTA DACIA, la pretul de 600.000.Pretul e super ok, tuburile sunt de un litru si sunt sigilate.

                Daca sunteti careva doritori, va pot trimite si la voi tuburi de parafina, tot la 600.000, atata doar ca platiti transportul.Poate ca daca vor fi multi doritori , omul din reprezentanta va fi de acord sa imi vinda si la 500.000/tub, dar inca nu stiu asta.

                Deci daca sunt doritori, contactatima pe PM
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Astazi merg sa imi suflu masina cu parafina.Dupa ce termin revin cu detalii.
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Pe unde trebuie dat cu parafina?
                    Mi s-a spus ca Loganul e dat cu 15 kg de ceara. Ce rost are parafina peste parafina? Doar daca in fabrica il dau la misto, dar nu cred...Nu cumva prin aplicare se deranjeaza stratul dat din fabrica?
                    Exista locuri care nu sunt date cu ceara, din fabrica?

                    Comment


                    • #25
                      Presupun ca Adi vrea sa dea in praguri si in stalpii centrali.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #26
                        Pai si acolo nu e protejata deloc? Pai daca pragurile nu sunt protejate deloc, e cam nasol....
                        1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                        Comment


                        • #27
                          Ma baieti... eu cand mi-am pus alarma am decopertat-o aproape toata ca sa gasesc firele... si din greseala am ajuns la o gaura pe unde se poate baga parafina daia... am vazut ca toata podeaua masinii era plina cu ulei pe dinauntru... cat despre caroseria de pe logan e complet galvanizata...

                          Comment


                          • #28
                            Salutare.Azi mi-am dat toata masina cu parafina.A iesit suuuuper.Am dat cu parafina in praguri, stalpi, lonjeroane si in toate gaurile cu care este prevazuta caroseria pentru astfel de operatii(cred ca sunt vreo 10 gauri, de nu mai multe), deci cam peste tot unde sunt dubluri.Am bagat vreo 3 tuburi, deci am inbaiato bine de tot.Acum am lasat masina in curte cu usile deschise sa se aeriseasca, deoarece parafina asta are un miros specific.Parafina asta este in stare lichida, mai groasa putin, se sufla cu compresorul si dupe putina vreme se intareste si se face ca si vaselina, dar mai tare, ramanand unsa pe partea de contact cu tabla.deci e super.Peste vreo 3 luni ii mai fac o baie.
                            Am uitat sa precizez ca la sfarsit, am suflat toata masina pe dedesupt si in oalele de la roti cu parafina si am mers cu ea prin putin praf; se intareste foarte tare.Cred ca mie sigur nu o sa inceapa sa ruginerasca masina(sau cel putin sper)
                            Nu are rost sa va chinuiti cu uleiuri, vaselina etc sa va ungeti masina, ca nu se obtin aceleasi rezultate ca si cand se sufla cu compresorul.Eu sunt suuuuuuuper multumit

                            Daca doriti si voi parafina, sa-mi ziceti sa va fac rost si voua.

                            Si inca ceva: sa nu credeti ca fabrica sufla loganul cu nu stiu cata ceara, eu am gasit locuri unde era complet uscata tabla, fara pic de ceara.De ex in usi nu este DELOC parafina, decat fffff putin si si asta numai intro usa, asa ca trageti voi concluziile despre ce face fabrica fabrica......
                            Last edited by adi_trif28; 7 April 2008, 22:39.
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by huzzy1981 View Post
                              Pai si acolo nu e protejata deloc? Pai daca pragurile nu sunt protejate deloc, e cam nasol....
                              Ba da, acolo e protejata cu parafina. Dar am crezut ca poate vrea sa mai dea si el un strat.

                              Originally posted by memphis_Taz View Post
                              cat despre caroseria de pe logan e complet galvanizata...
                              Da, cum sa nu...
                              Macar stii ce inseamna galvanizata, de zici ca e asa?
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #30
                                E protejata cu parafina, dar e foarte putina parafina respectiva, poate la unele masini kiar lipseste, la mine lipsea intro usa si in portbagaj(intre niste dubluri de tabla, prevazute cu o gaura), stim noi acuma cum e lucrul romanesc.Poate daca era fabricata masina in alta tara gen Germania, Franta etc poate eram si eu mai linistit ca au dat-o peste tot cu parafina, dar asa......
                                Vreau sa va zic ca am un unchi care are un VW Pasat, si el si-a dat cu parafina masina, asa, sa fie sigur.Acuma stiti cum e cu loganul-are el garantie pe caroserie, dar cand a ruginit sau mai rau a putrezit tabla din cauza ruginii, mergeti in service si aia ce va fac? Va dau si ei cu parafina de asta si gata sau incep sa sudeze pe masina, sa taie etc si stiti voi cat de calitate e lucrul in service-urile de la noi, asa ca e muuuult mai bine sa previiii decat sa patesti, oricum cu 3 tuburi de ceara ai imbaiat bine toata masina.
                                Pt 180 ron cat e ceara plus vreo 30 suflatul, eu zic ca nu merita sa te risti.Parerea mea ca protectia anticoroziva la masina este super importanta(parerea mea)
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google