Despre Protectie Anticoroziva

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Am 4 tuburi de parafina, sigilate, nu doreste nimeni?
    sigpic

    Comment


    • #32
      Originally posted by andrei View Post
      Macar stii ce inseamna galvanizata, de zici ca e asa?
      galvanizarea este procesul chimic de imbaiere a caroseriei sau a componentelor de pe caroserie prin care se face un tratament chimic al tablei... nu ma pune sa-ti intru in detalii tehnice cum se face galvanizarea si alea alea pentru ca nu stiu... dar am intrebat baietii de la service si e galvanizata complet

      Comment


      • #33
        Vezi ca te-a mintit cine ti-a zis asta.
        A galvaniza inseamna a acoperi o piesa metalica cu un strat subtire de zinc, prin cufundare intr-o baie de zinc topit, spre a o face mai rezistenta la coroziune.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #34
          Corect, andrei...si nu cred ca domnii de la dacia s-au obosit ei sa galvanizeze tabla, mai ales ca procesul costa bani, iar scopul lor era sa produca o masina cat mai ieftina

          Comment


          • #35
            Da, deci Loganul nu e galvanizat, decat pargurile si pasajul rotilor sunt galvanizate, restul nu.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #36
              Nu echiar asa...
              Galvanizare, de la Galvani venire, inseamna un proces electrochimic de depunere.... si e diferita de cufundarea in metal topit care e super, dar nu cred ca la Dacia...
              Insa nu ma asteptam ca Dacia sa aiba parti de caroserie galvanizate... Sunteti siguri? Daca da, cinste lor!

              Comment


              • #37
                Eu asa stiu ca e complet galvanizata... mergi si intreaba la un service sa ne lamurim cu toti... asa sa dam unu si altu cu presupusu nu merge...

                Comment


                • #38
                  Nu am gasit nici o referinta la Logan sedan si tabla galvanizata. Am gasit niste referinte unde se lauda cu portierele si pavilionul. S-ar intelege ca sedanul nu are de loc? Cred ca Andrei stie mai bine, totusi, am vazut ca e bine documentat.
                  Citate:
                  1
                  Redactorii publicaţiei citează „Financial Times”, care a semnalat faptul că la fabricarea modelului Logan se utilizează 15 kg de ceară, pentru a proteja de coroziune oţelul de slabă calitate al caroseriei.
                  2. Pick-up
                  La exterior sunt preluate toate elementele prezente pe celelalte modele Logan: ceara injectata in cavitati si chitul de etanseitate ofera protectie la exterior, iar partea de dedesubt a masinii beneficiaza de o protectie intarita.
                  Pentru o mai buna protectie impotriva coroziunii, panourile portierelor si pavilionul sunt realizate din tabla galvanizata. In functie de versiune, Logan Pick-Up beneficiaza de bandouri de protectie la nivelul portierelor.

                  Comment


                  • #39
                    Acum depinde de model. Pick-up-ul, are galvanizate doar usile si plafonul. La Sedan si MCV eu asa stiu, ca doar pragurile si pasajele rotilor sunt galvanizate.
                    Toata caroseria sigur nu e galvanizata.

                    Originally posted by memphis_Taz View Post
                    Eu asa stiu ca e complet galvanizata... mergi si intreaba la un service sa ne lamurim cu toti... asa sa dam unu si altu cu presupusu nu merge...
                    Pai aia crezi ca stiu? Si eu nu vad cine isi da cu presupusul...
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #40
                      Daca aia din fabrica sufla loganul cu 15 kg de ceara eu sunt popa.Eu mi-am suflat loganul cu 3 tuburi de parafina, adica 3 Kg si l-am inbaiat super bine, cu 15 tuburi va dati seama cum ar fi, ceea ce este EXCLUS la logan, fiind fabricat in romania
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Sal .Stie cineva cum se numeste produsul care contine sase recipiente si se foloseste la polisat si luciu[ doua flacoane ]unul pentru parbriz unul pentru bord si unul pentru roti?

                        Comment


                        • #42
                          Eu ,totus, am o nelamurire: Pana la urma tabla de logan este galvanizata sau nu, sau este tratata in vreun fel sau e aproape la fel de proasta ca tabla de la vechea dacie?
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Nu e galvanizata toata, dar e tratata cu parafina, in multe locuri.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #44
                              Dar tabla la loganurile fabricate in Romania e aceeasi cu tabla de pe Loganurile fabricate in Ungaria?Ca umbla zvonuri ca tabla de pe loganurile din Ungaria e mai slaba decat la astea de la noi
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Eu unul nu stiam ca se fabrica loganuri in ungaria
                                sigpic Alexandria

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google