If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Alea poate pentru clima lor, mai ales in zona de Sud. Oricum, in afara de 10w40, nimic din ce este recomandat (cu foaia aia ce trebuie semnata) la dealerii Dacia-Renault
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Nu are nimeni de ce sa dea cu pietre, motoarele merg bine mersi si cu 10W dar un ulei mai bun si mai fluid la rece nu poate aduce decat beneficii (mare parte din uzura unui motor se face la pornire, cand e rece, mai ales iarna). Mai ales ca uleiurile cu 10W majoritatea sunt slabe sau mediocre, cu anumite exceptii (300V si care or mai fi) pe cand ulei prost cu 0W nu exista (nu ai cum sa faci un 0W30 sau 0W40 care sa fie slab, automat trebuie sa aiba o baza buna, cel putin grupa III/III+ si niste aditivi buni altfel nu o sa treaca testele de fluiditate la rece sa se incadreze la 0W).
D4F 702, 1.2 16v :
4,65 litres (0,15 pour le filtre),
0W30, 0W40, 5W30, 5W40, 5W50, 10W30, 10W40, 10W50, multigrade, normes ACEA A1/A3/A5.
Tous les 30 000 Km ou 2 ans.
hai omoratima cu pietre
Daca mi-au pus in motor din uzina ulei cat scrie acolo e clar de ce e cu 4mm peste maxim.... ) E mai mult la ca 1.6 16v.... In carte scrie ca intra 4L in 1.2 saispe n'v.
Edit: Stiu asta Alessandro, dar totusi 1 grad mi se pare o precizie al naibii de milimetrica.... Spun asta pt ca am schimbat si eu cateva distributii, nu vorbesc din carti...
Asta pentru ca la mine dureaza 0.5 sec pana motorul functioneaza, n-am nevoie sa dau 1-1.5 sec la cheie. Practic ai vazut o pornire ''la sfert''. In plus martorul era stins cand motorul atinsese 1250 rpm.
Nu ma face sa instalez un programel de la Streulea, sa-ti fac slo'mo' si sa-ti demonstrez ca becul este deja stins la 1250 rpm si nu la 1 sec dupa 1500 rpm. In plus la fel se stingea si la jumatatea kilometrilor de acum http://www.youtube.com/watch?v=ud2wT3nTEws
Cred ca ar prinde bine sa vezi cum porneste o bujie obisnuita rulata ceva fata de iridium. Eu am sesizat difereta pe propria masina, SupeRNova, le-am pus in miezul iernii. Ca picanterie, bateria este cea cu care a iesit masina din fabrica.
Tot la respectiva, dar nu mai am clipul, cu Motul 300V Chrono 10W-40, la sub -10 grade auzeai tachetii cantand 2-3 secunde de la pornire si era musai sa stau in loc sa incalzesc motorul putin. Dupa pret asta a fost motivul pentru care am renuntat sa-l mai folosesc.
LE > 1350 rpm becul este stins. Stiu, tu nu poti dormi noaptea cu gandul ca nu se stinge becul la 1000 rpm instant cu cel de baterie la -30 de grade celsius. Pentru propria curiozitate, taie 2-3 doze de aluminiu, pune ulei cald in ele si apoi lasa-le rasturnate peste noapte afara cu Mobil1 0W-40, un Motul 300V si un ulei ''mai ordinar'', sa vezi cata pelicula de ulei ramane. O sa fii surprins de Mobil1 si Motul, ce pelicula sanatoasa adera de peretii dozei dimineata.
o fi 1100 si nu 1250 desi am surprins destul de bine
la mine se stinge inainte sa ajunga la 750, la shakar la fel. si eu folosesc iridium si am baterie care da 2500 amperi la pornire. nici nu se pune problema sa nu invarta bine
In poza pusa de mine, ambele becuri (baterie si ulei) sunt stinse cand acul turometrului e pe 0, exact inainte sa faca "burst" si sa ajunga la 1500 RPM. Invarte de 3 ori si porneste. Asta este a patra iarna a bateriei.
Mai baieti stati blanzi !!! Daca masina aluia e inghetata bocna , asta nu inseamna ca nu i-a dat o cheie inainte . A oprit motorul s-a departat la 10 metri si apoi a filmat totul .Normal ca procedand asa se stinge becul de la ulei instant . Asta e la fel de smecher ca aia de la Mobil cu SHC - ul.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment