Faza e ca nici nu scrie pe el ce vascozitate are ....la Elf scrie clar 75w80 la asta doar inceputul ...oricum mi-a zis ca ei bagau asta la masini in service si ca nu aveau probleme
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
Originally posted by gmv97 View PostFaza e ca nici nu scrie pe el ce vascozitate are ....la Elf scrie clar 75w80 la asta doar inceputul ...oricum mi-a zis ca ei bagau asta la masini in service si ca nu aveau probleme
Dar comparativ cu Elf 75W80 sta m asa:
Vascozitate la rece ~87 (Castrol) vs ~50 Elf - rau iarna.
la cald ~9,9 (Castrol) vs ~8,8 Elf, nimic de obiectat.
Problema e la rece la cutiile noastre, chiar nu suporta orice vascozitate (cum e la motor).
Comment
-
Nu pune in cutie alte specificatii de ulei, fata de 75w80.
Chiar si un 75w90 inrautateste modul de schimbare a vitezelor, cand e rece afara. O sa stai 15 minute in parcare cu motorul pornit pentru a se transfera ceva caldura spre uleiul cutiei, ca sa poti pleca de pe loc fara sa rupi schimbatorul de viteze.
Comment
-
@ octavian_32
am citit o gramada forumuri de afara. toata lumea confirma silentiozitatea motorului K4M cu ELF. orice altceva il face usor zgomotos.
crede ma ca nu imi mai recunosc motorul. cand ma opresc la semafor trebuie sa ma uit la turometru sa vad daca a murit sau nu
inainte schimbam treapta dupa zgomot. acum abia dupa 3500 incep sa il aud.
exista totusi niste chestii la care presteaza sub M1 0w40. niste rezonante la scaderi bruste de turatie. ca atunci cand din 6000 il lasi la liber. cand ajunge pe la 1000 rpm asa. aceleasi simptome care le aveam cu uleiul de fabrica si care au disparut cand am bagat Motul
doar face to face pot sa ti explic ca ar insemna sa scriu 5 pagini
Comment
-
Originally posted by Shakar View PostDoar Germania nu le recunoaste, restul tarilor din UE da. Dovada ca la noi pana si pe unele Magnatec-uri scrie fully synthetic, pe Super 3000 si cam pe toate din clasa asta scrie synthetic sau fully. Uleiuri care sunt grupa III.
Toata discutia a pornit de cand am spus ca Mobil 1 SHC este hiodrocracat.
Te incalzeste cu ceva ca ca la noi e recunoscut ca fiind full sintetic , iar la nemti , nu ?
Crezi ca merge mai bine masina cu el daca la noi e acceptat ca fiind full sintetic?
Probabil te autosugestionezi si spui : Am Mobil , mai bine de atat nu se poate .
Asa a facut si alesandro cu Mobil 1 made in USA , a luat plasa .
Comment
-
Originally posted by alessandro View Post........................................
exista totusi niste chestii la care presteaza sub M1 0w40. niste rezonante la scaderi bruste de turatie. ca atunci cand din 6000 il lasi la liber. cand ajunge pe la 1000 rpm asa. aceleasi simptome care le aveam cu uleiul de fabrica si care au disparut cand am bagat Motul
doar face to face pot sa ti explic ca ar insemna sa scriu 5 pagini
In rest ce sa zic, lasa-l pe Elf daca ii place, si-l schimbi la 10000 km, pretul e ok.
Comment
-
Originally posted by alessandro View Postnu pot spune ca am luat plasa. pur si simplu motorul asta de renault a fost proiectat invartindu se in jurul uleiului ELF. de aceea cel mai bine merge cu astfel de uleiuri
asta nu inseamna ca 0w40 M1 nu este unul din cele mai smechere uleiuri street.
Dar nu uitati ca transatlanticul are si cala Asa se explica de ce uleiul este prost .
Daca motorul era proiectat sa mearga cu Elf, Renault ar fi spus : '' obligatoriu Elf'' , dar nu spune asa, e doar o recomandare . Exemplul cel mai bun este ca Elf nu stiu de care , nu are trecut normele RN 0700 , sau RN 0710 , asa a afirmat cineva pe forum ; si totusi este Elf.Last edited by dan viteza; 4 February 2012, 12:42.
Comment
Comment