If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@ mr k sa nu cumva sa bagi ELF. se va cala motorul. va ramane fara ulei si va lua foc. vei avea probleme grave grave rau rau de tot. sa nu indraznesti sa faci asa ceva.
Last edited by alessandro; 7 February 2012, 18:00.
tocmai asta ziceam. eu am pus numai elf si merge f bine si f. silentios. mie mi se pare printre cele mai bune uleiuri pt logan. nu pt altele cu filtre de particule...etc. si masina porneste f bine si pe frigul asta
[QUOTE=bad_hrc;1176148]@emylogan elfu ala produs la brasov are cumva in codul de bare, codul romaniei? Eu zic ca nu, codul ala iti arata in ce tara a fost inregistrat produsul respectiv, nicidecum tara in care a fost produs.
Elful produs la Brasov are cod de Romania : 594xxxxxxxxxx.
S-ar putea sa ai dreptate totusi cand spui ca produsul are codul tarii in care a fost inregistrat ; ceea ce face fabrica de la Brasov are alta formula decat Elf-ul din Franta , binenteles mult mai buna , dovada ca cu Elful de la Brasov merge Loganul lui alessandro mult mai bine decat cu orice alt ulei.
Nu ma lauti in seama , dar ma plictisesc si am zis sa va mai aburesc si eu putin .... Elful produs la Brasov are cod de Romania : 594xxxxxxxxxx.
S-ar putea sa ai dreptate totusi cand spui ca produsul are codul tarii in care a fost inregistrat ; ceea ce face fabrica de la Brasov are alta formula decat Elf-ul din Franta , binenteles mult mai buna , dovada ca cu Elful de la Brasov mult mai bine decat cu orice alt ulei.
Last edited by dan viteza; 7 February 2012, 18:46.
Reason: Automerged Doublepost
A vazut cineva la brasov vreo rafinarie petroliera? Eu nu. Deci bag seama ca acolo amesteca bazele cu aditivii si le toarna in butelie, baze si aditivi veniti de la rafinarii (din FR, TK sau Sk sau china sau cine mai stie unde).
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Racing Fuels & Lubricants International Product Guide
na. uleiuri de motorsport dedicate cu referinte clare si trimiteri catre F1 , WRC , s2000 , s1600
cele de site ul Mobil 1 racing sunt o gluma proasta
Elf is the best !
Case closed ! Case closed !
Nu ma luati in seama , va mint cand spun case closed .
Peste 2 luni alessandro va reveni la Mobil 1 sau ce a mai avut el prin motor -
To be continued
Alessandro va ajunge sa doarma cu poza lui Elf sub perna , la fel cum dormea nu's care primar cu poza lu' Udrea , va ciuruiesc
Inca nu ne-a raspuns la intrebarea : de ce avea Loganul ala la care i se stingea becul la ulei cu turometrul pe zero , zapada topita pe capota si cazuta de pe usa soferului ? . Eu inca mai astept raspunsul lui .
Fac pariu ca si voi sunteti curiosi .
uite-asa se va transforma motorul vostru dupa ce bagati Elf in el
Astia de la Elf ma uimesc pe zi ce trece , doar ei sunt in stare sa faca un ulei 15w40 cu vascozitatea la 40 grade mai mica decat un 10w40 , genial !
10w40 competition are 104 sau 106 parca - 15w40 HTX 835 ulei pt. motoare in 4 timpi are 91 .
Acum va veni Shakar si va spune : pai baaa. tu nu vezi ca ala e ulei de curse , ce daca e 15w40 ... e altceva ....buueeeeey !
Last edited by dan viteza; 7 February 2012, 19:33.
Reason: Automerged Doublepost
Dupa ce am bagat Elf Evo 5w30, am si spus-o pe acest topic, am observat alte rezonante destul de neplacute la acest motor atunci cand se incalzea mai bine.
In aceasta perioada cand uleiul sigur nu mai ajunge la peste 100 gradeC (in baia de ulei), paca aceste rezonante s-au estompat si credeti-ma o spun dupa o monitorizare atenta in decursul acestor zile mai severe.
Asta ma face sa cred ca totusi, vascozitatea la 100grade C, a acestui ulei e raspunzatoare de ceea ce am resimtit eu schimbat odata cu folosirea acestuia; in consecinta, in primavara voi trece pe norma 5w40. Marca ramane o optiune pa care o voi lua la momentul respectiv (Elf, Castrol sau Mobil 1)
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Si crezi ca stufosenia unui site face din produsele comercializate/produse sa fie mai de calitate?
Sincer, facand abstractie de Elf, pt mine un site stufos, sau un produs prezentat prea stufos/exagerat, imi miroase a rahat ambalat, si in unele cazuri asa si este.
si reclama excesivo-agresiva a uleiurilor M1 este dubioasa
un produs bun nu are nevoie de reclama.
exageram toti cu uleiurile astea. exageram rau. nu am auzit pana acum cazuri de motoare calate sau care s au dat pe ulei la 100.000 din cauza de ulei prost. motorul de Logan functioneaza bine si la 200.000 facuti numai cu Dacia oil
si reclama excesivo-agresiva a uleiurilor M1 este dubioasa
un produs bun nu are nevoie de reclama.
exageram toti cu uleiurile astea. exageram rau. nu am auzit pana acum cazuri de motoare calate sau care s au dat pe ulei la 100.000 din cauza de ulei prost. motorul de Logan functioneaza bine si la 200.000 facuti numai cu Dacia oil
am iesit din discutii
Am anticipat bine , citez '' am iesit din discutii'' . Deci ... case closed .
case closed .
Deci 5w30 face urat vara cand se-ncalzeste bine motorul avand si calitatea de a-l fragezi bine, Mobil 1, mai nou, acum are tehnologie de sinteza ; exista tendinta de a se reveni la uleiul Xw40, si cum cel mai bun ulei este cel pt. care a fost proiectat motorul , rezulta ca cel mai bun ulei este .... este ... EEEELLLLLFFFFF EEEVOOOOOOOOLUUUUTIOOON ! Beneficiaza de tehnologia lor
a lor , sau poate a lui
Imi iau masuri de protectie daca o sa aruncati cu rosii , oua etc. asa ca nu va mirati daca o sa ma vedeti asa
Te apuca damblaua cand te gandesti cat de mult au contribuit baietii de pe forumul asta la efectul de sera , la poluarea planetei timp de 2 ani , consumand aiurea curentul cu calculatoarele lor pt. a se da un verdict care era de asteptat : cel mai bun ulei e ... ''mai departe scrie-n carte'' . Buuuueeeeyyyyy.
CASE CLOSED !
Last edited by dan viteza; 7 February 2012, 22:30.
Reason: Automerged Doublepost
Ai probleme cu SNC-ul ? Mai vezi pe cineva sa scrie in halul asta ? Mai ales la 41 de ani, usor usor o sa vorbesti singur. Nici dupa ce ti-am bolduit, scris cu caractere mari, rosii, nu ai bagat la tertecuta de la ce vine SHC-ul ala ? Ai luat in calcul un control medical riguros ? Mai citeste-l o data desi sigur nu esti capabil sa intelegi.
@alessandro, eu nu vad rostul unui ulei "de curse" in logan, mai ales ca am citit cateva din fisele tehnice de la elf racing si mobil 1 racing si in majoritatea scrie pentru ce sunt recomandate, adica competitii de scurta, medie sau lunga durata, dupa care se scot din motor, sigur, la "curse" motoarele alea sunt forjate dar banuiesc ca uleiurile respective rezista foarte bine la temperaturi mari, nu in conditiile de mers zilnic, iarna, cand il incingi de la 5 grade la 100 de grade de doua, trei sau de mai multe ori pe zi si nu mai zic de temperaturile de acum de -10/-15 grade.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment