HTHS mare nu este garantia unui ulei bun la modul absolut. Un ulei de calitate dubioasa poate sa aiba de nou HTHS mare, sa-l dea pe spate pe alessandro, iar dupa 500 km de forja sa fie praf. HTHS poate fi ''scos'' sa dea bine in fisa tehnica si la un ulei de altfel slab calitativ.
Amu' nush cum sa-i explic eu lui alessandro, dar ELF 5W-40 Evolution SXR unge motoare foarte suparate de la Renault, gen 2.0 aspirate de turatie mare ori turbo-urile din RS-uri si culmea, motoarele astea mai si tin macar 150.000 km in regim de exploatare sportiva, fara nici un bai. Mai grav, Renault mai si da garantie la motor cu uleiul asta Ce-o fi in capul lor, nu stiu
La forje continue cele mai bune sunt racitorul de ulei, racirea pistoanelor cu jet de ulei, ceasurile de temperatura apa & ulei, override la electroventilator
Practic, un ulei in genul celui de mai sus precizat, ori M1 0W-40, plus multe altele, se futeaza abia daca sar de 140 grade celsius muuuuulte minute in sir, in forja sustinuta, in mod repetat.
Amu' daca motorul romanesc de pe 1410 Li a mers pana la 140.000 km cand am dat masina cu ELF Competition ST 10W-40, nu batea, nu scoatea fum, nu consuma ulei si nu de alta dar motorului ala i-am facut praf 2 chiulase, un set de garnituri de etansare camasi cilindri, 3 ambreiaje, 1 placa de presiune, vreo 4 randuri de planetare, etc La ultima schimbare de chiulasa, in jurul a 100,000 km, pe suprafata interioara a cilindrilor inca se distingeau urmele de honuire si asta cam spune tot despre gradul de uzura al unui motor. In plus, dat fiind ca am scos si cuzinetii pe un palier si am masurat arborele cotit, am constatat ca totul era in limite fooooarte mici de uzura.
Asa ca, in loc de schimburi de ulei aiurea, puneti mana de antifonati Loganul ori instalati un sistem de sunet capabil
Cine pune intr-un motor folosit pe strada chiar si Motul din gama 300V, este in mod clar dus cu sorcova, aici inculzandu-se si subsemnatul care a folosit cateva schimburi de oloi d-asta.
Amu' nush cum sa-i explic eu lui alessandro, dar ELF 5W-40 Evolution SXR unge motoare foarte suparate de la Renault, gen 2.0 aspirate de turatie mare ori turbo-urile din RS-uri si culmea, motoarele astea mai si tin macar 150.000 km in regim de exploatare sportiva, fara nici un bai. Mai grav, Renault mai si da garantie la motor cu uleiul asta Ce-o fi in capul lor, nu stiu
La forje continue cele mai bune sunt racitorul de ulei, racirea pistoanelor cu jet de ulei, ceasurile de temperatura apa & ulei, override la electroventilator
Practic, un ulei in genul celui de mai sus precizat, ori M1 0W-40, plus multe altele, se futeaza abia daca sar de 140 grade celsius muuuuulte minute in sir, in forja sustinuta, in mod repetat.
Amu' daca motorul romanesc de pe 1410 Li a mers pana la 140.000 km cand am dat masina cu ELF Competition ST 10W-40, nu batea, nu scoatea fum, nu consuma ulei si nu de alta dar motorului ala i-am facut praf 2 chiulase, un set de garnituri de etansare camasi cilindri, 3 ambreiaje, 1 placa de presiune, vreo 4 randuri de planetare, etc La ultima schimbare de chiulasa, in jurul a 100,000 km, pe suprafata interioara a cilindrilor inca se distingeau urmele de honuire si asta cam spune tot despre gradul de uzura al unui motor. In plus, dat fiind ca am scos si cuzinetii pe un palier si am masurat arborele cotit, am constatat ca totul era in limite fooooarte mici de uzura.
Asa ca, in loc de schimburi de ulei aiurea, puneti mana de antifonati Loganul ori instalati un sistem de sunet capabil
Cine pune intr-un motor folosit pe strada chiar si Motul din gama 300V, este in mod clar dus cu sorcova, aici inculzandu-se si subsemnatul care a folosit cateva schimburi de oloi d-asta.
Comment