If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Alessandro a folosit M1 0w40 vreo 10 000 km, timp in care eu stiu ca a fost foarte multumit (ba chiar il recomanda mai departe) pana cand a venit frigul si au inceput sa bata axele la pornire.
Trebuie sa tinem cont de faptul ca Alessandro a folosit M1 0w40 varianta pentru USA.
Nu am auzit sa se fi plans careva, dintre cei care au folosit sau folosesc varianta pentru Europa, de zgomote suspecte sau alte probleme.
yrman: si mie mi-a consumat 400 ml in 8000 km, dar nu m-am plans de asta.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Am incercat sa schimb uleiul cu un prieten, dar niste trepanati, niste ghiolbani care ar trebui sa pazeasca oile si nu sa schimbe piese la masini in service-ul mi-au strans busonul ala la baia de ulei de sub nici o forma nu se mai desface. 3 oameni am tras de el, e ca si sudat :| s-a dus naibii si capul busonului, sunt nevoit sa ma duc in service pt un amarat de schimb de ulei din cauza unor handicapati.
Dar de ce neaparat 10w40? Eu personal si subliniez e parerea mea, nu as folosi acest ulei decat dupa vreo 150 000-200 000 km in motor, in rest as pune numai 5w40 sau 0w40. ........................
Si de ce ai pune numai dupa prima tinerete 10W40?
Adica in loc sa-i faci un bine sa-l ajuti cu un ulei mai bun, ii bagi unu mai prost...care-i logica.
Logica e ca uneori datorita uzurii din motor, un ulei mai gros gen 10w40 poate sa lubrifieze mai bine zona, asta e logica. Atunci, ca tot esti fan Mobil 1, ia uita-te la gamele New Life, Extended Life, si care mai au, pornesc cu 0w si termina cu 10w. Nu e o regula asta, si nu se aplica la toate masinile, dar la unele motoare, se recomanda asta odata ce imbatranesc.
Un 10W40 nu e cu nimic mai gros decat un 0W40, doar la rece, ceea ce nu face bine la absolut nici un motor.
Daca vrei un ulei mai gros sa compensezi uzurile din lagari, atunci bagi un 5W50 sau sau 10W60.
Desigur Mobil1, daca tot ma faci fan Mobil si ai pomenit de Mobil.
Te uiti total gresit la valoarea dinaintea lui W, aia e bine, ideal sa fie 0 pt toate vascozitatile.
Asta e idee proasta din mesteri batrani care habar n-au ce inseamna cifrele de vascozitate de pe un bidon si-ti spun la un motor obosit sa bagi 10W40 ''ca e mai gros'' .
Probabil, nu te contrazic, dar am auzit in multe locuri de cresterea vascozitatii la motoarele obosite, uzate. Are idee cineva cat costa un buson si o garnitura pt baia de ulei? Si cam cat mai costa in service un schimb de ulei?
intre aral high tronic 5-40 , elf evo sxr 5-40 (ambele cu aprobari rn) si valvoline syn power 5-40 care ar fi cel mai bun pt 1.4? tin foarte mult la silentiozitate deci asta ar fi criteriul principal de alegere, indicativele fiind aceleasi la toate
sau daca stiti voi alt ulei care face motorul mai silentios decat cele mentionate si cu un pret cat de cat decent (pana in 50roni/l) astept propuneri
@Alessandro: nu te-am dat ca etalon dar i-am spus ca esti multumit de sunetul motorului. sunt si eu f multumit si am diesel. dupa cum poti vedea in citat, colegul sumedreacris, a spus ca cel mai mult pune pret pe silentiozitate (parerea mea e ca daca e silentios, inseamna ca si motorului ii merge bine)
cat despre service-uri de reprezentanta....daca nici de ei sa nu asculti, atunci de cine mama dracului sa mai asculti?! dam cu banu?!
Stie cineva daca poti cumpara ulei (ca persoana fizica) de la Premium Lubricants, importatorul oficial Castrol Romania ?
Str. Izvor, Nr. 92-96, Etaj 5, sector 5
Bucuresti, 050562
E cineva in zona care poate verifica ?
La cate produse fake sunt pe piata, nici nu stii de unde sa mai cumperi. Plus ca mai vad unele ambalaje pe care nu le gasesc pe site-ul producatorului, mai scrie si in germana pe ele.
Asta e buba Castrolului, de fug multi de el, unul dintre cele mai bune uleiuri in principiu, dar foarte falsificat de niste gunoaie. Pe al meu bidon codul de bare e de Germania, scrie ca importat de Castrol Lubricants Romania, scrie in romana, poloneza, slovaca, sper sa fie original, adica stiu ca Autokarma achizitioneaza de la Castrol Lubricants, deci n-ar trebui sa fie probleme.
@ Shakar, da-le un mail si o sa te lamureasca dansii daca poti achizitiona ca persoana fizica, in principiu ar trebui sa poti lua direct de la ei.
Tot ce e popular e falsificat, in special ce se vinde in masa. Din pacate nu doar Castrol-ul sufera de tratamentul asta. Macar 0W40 e mai exotic si nu se vinde asa mult ca celelalte sortimente, asta ar trebuie sa fie un + fiindca nu renteaza sa falsifici ceva ce nu se vinde mult. Le-am trimis mail.
Tu parca ai luat Edge 5W40. E cu ambalajul nou cu FST ?
Magnatecul e mult falsificat la ei, si Castrol Edge Turbo Diesel care e cel mai cumparat din gama Edge. Cu cei de la Castrol Lubricants am vb mai demult cand i-am intrebat tara de provenienta a uleiurilor si mi-au zis ca gama Edge se produce in Belgia sau Germania, iar Magnatec in Italia, Germania.
Tu parca ai luat Edge 5W40. E cu ambalajul nou cu FST ?
Poti sa imi raspunzi ?
Istoria 0W40-ului este urmatoarea - se numea 0W40 Formula RS (bidon cu clapeta), apoi a fost redenumit in 0W40 Edge Sport care s-a vandut initial in bidon cu clapeta apoi Castrol a modificat toate bidoanele de 4/5L si le-a facut cu dop cu filet, s-a vandut si asa o perioada apoi a fost "discontinued", relativ recent, fiindca acum pe ambalajele de Castrol Edge (nu neaparat 0W40) scrie mare FST (de la tehnologia lor noua, Fluid Strenght Technology) si se numeste Castrol Edge 0W40 A3/B4.
Ce e dubios este faptul ca e plin net-ul (am vazut chiar in unul din cele mai mari service-uri din Craiova) de Castrol Edge Formula RS 0W40 dar in bidon cu dop cu filet, se bate cap in cap, uleiul nu se mai numeste RS de mult timp iar ambalajele cu dop sunt destul de recente (un an si ceva). Plus ca pe toate scrie in germana, ca doar prinde bine. Peste cateva mii de km cand fac schimbul nu cumpar pana nu gasesc ultima varianta, 0W40 A3/B4 si pe bidon sa scrie FST. Daca as putea cumpara direct de la importator ar fi perfect.
Al meu e Castrol Edge 5w40 A3/B4 uite poza http://imageshack.us/photo/my-images...sc01273ab.jpg/
Nu e cu FST, am vrut sa fie cu FST, dar deja dadusem comanda cand ei mi-au zis ca nu scrie FST pe el. La mine nu scrie in germana pe el, nici macar pe spate. Scrie in poloneza, slovaca/slovena, romana. Scrie ca e importat de Castrol Lubricants Romania, ca e certificat RAR si cam atat.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment