Dar filtrele Romcarbon ce au?Astea nu cred ca le mai contraface cineva.Le-am folosit la toate schimburile mele(3,+2 la megane-ul 2 al sefului meu)si n-am avut nicio problema.
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
Nu are legatura filtrul de ulei cu cumparaturile on line. Treaba asta o poti pati si cu filtru de origine de la mama lui, in service autorizat Dacia. Treaba e ca daca filtrul e cu probleme, iti dai seama in primele 5 minute de functionare. Niciodata n-o sa inceapa sa arunce ulei la jumatatea intervalului de schimb.
Bine ca n-ai calat motorul si asta sa fie paguba.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Sper sa-si ia si sincer, ii dau un pic dreptate tatalui meu care e impotriva cumparaturilor online
Pacat de uleiul ala. Daca nu si ala o fi fost contrafacut, dar in ambalaj identic original.
Sunt curios daca va recunoaste firma ca ti-a dat un filtru prost. 90% va da vina pe service, ca l-au montat gresit.
Comment
-
Eu ziceam ca in cazul cumparaturii online daca o patesti e mai greu de rezolvat problema, nu aruncam cu noroi in magazinele online. Acel filtru Mann nu pierde ulei mult la relanti, ci cum accelerai putin improsca. Pana acasa am mers normal, mai mult de 3000 de ture nu i-am dat, dar i-a fost suficient ca sa faca seceta in motor.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostSunt curios daca va recunoaste firma ca ti-a dat un filtru prost. 90% va da vina pe service, ca l-au montat gresit.
Comment
-
Bine, hai s-o luam asa: te-ai mai fi uitat la 20 de lei daca ai fi depistat problema la timp si nu ai fi ajuns sa pierzi 5 litri de ulei + un motor plin de ulei + riscul de a cala motorul?sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Mecanici nu au nici o vina ca piesa e proasta. Tu sa fii in locul lor si montezi o piesa care stii ca e de calitate, dar ea se dovedeste a fi un rebut. Ca puteau reduce pierderile da, dar cei de la Autokarma ca distribuitor de filtre Mann o sa trebuiasca sa se lamureasca cu furnizorul lor pe tema asta, nu de alta, dar problemele de genul le strica imaginea.
Comment
-
Imi pare sincer rau pt cele intamplate. Nu ma asteptam tocmai de la un magazin de talia celor de la autokarma sa dea un asemenea rateu. O sa fie interesant de urmarit toate etapele de remediere ale evenimentului. In trecut am mai achizitionat si eu cate ceva de la ei insa nu am fost dezamagit de calitatea produselor.
Comment
-
N-arunc cu noroi in ei, vreau sa lamuresc, sa aflu raspunsul lor, ei sunt doar niste simpli comercianti, problema e producatorul MANN, care si-a relocat o parte din productia in CHINA, si se vad rezultatele...Nervi inca mai am, dupa ce mi s-a intamplat azi, deja un vecin de aici la mine care se ocupa cu reparatii la VW mi-a spus sa fug de Mann (dar prea tarziu), cica au mai patit ca mine cu filtrul de ulei, si se trage de la relocarea productiei in China.
Acum stau un pic cu frica la cureaua de accesorii si la distributie, ca a ajuns ulei pe acolo, la accesorii se vede clar, la distributie nu stiu, dar la felul cum mi-a improscat e posibil sa am si pe acolo
Comment
-
Originally posted by alessandro View Postasta cu adecvatul da...m am gandit si eu. totusi are vascozitate mai mica decat un elf 10w60 campione la 100 grade. 24 vs 26
..........................
Uita-l.
Eu si la 5W50 (17 la 100 grC) am simtit clar vascozitatea mai ridicata, atat la zgomotul in turati cat si la acceleratie, un ulei mai vascos bagat intr-o morisca risti sa mai pierzi 1-2 cp.
Ce vedeti voi prin clipuri ca uleiu x da mai multa putere decat uleiu y, nu inseamna ca in mod 100% este si mai bun, ca protejeaza mai bine.
Pt a stoarce tot din motor trebuie un ulei cu vascozitate cat mai mica, din pacate protectia pt motor este pt scurte perioade de timp.
Un ulei vascos nu-ti da niciodata cp mai multi decat unul mai subtire.
D-aia Alessandro la circuite de 24h se baga marmelade d-alea ce vrei tu sa bagi in motor, pt ca aproape 24h motoarele alea merg in regim de turatie/putere maxima, ceea ce nu faci tu cu masina ta pe strada oricat te-ai chinui.
Comment
Comment