If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Gandeste-te ca pentru topicul asta (si inca vreo cateva care probabil ar starni aceeasi reactie din partea ta) unii viziteaza acest forum (sau il nimeresc intamplator pe Google).
Mai sunt unii care au cate o problema (le sta aprins vreun martor, aud vreun zgomot la motor) sau vor sa afle daca nu cumva Dacia Oil, este un ulei premium, 99% esteric, care se vinde la pret de dumping.
Are logica fiindca dai mai putini bani la schimb, poate unii nu sunt dispusi sa dea suma X si dau X - Y%, fiind mai usor. .......
Ca sunt sau nu dispusi sa dea o anumita suma de bani nu are legatura cu valoarea banilor cheltuiti pe un interval de km definiti.
Varianta de buget inseamna sa dea mai putini bani pe un interval x km fata de varianta de mijloc.
Altfel se imbata cu apa rece. Dau cam aceiasi bani si au calitate mai slaba.
Asta nu-i varianta de buget.
ca bine zici allesandro... pacat insa ca la noi nu gasesti asa ceva... nu am vazut pe nicaieri produse de la sunoco, cu toate ca este un lubrifiant de top
Domnilor incercati sa lasati caterinca la o parte...
@vitriol: tin minte ca am pus Castrol 5W40 Edge. Tu ai auzit sa se intample asa ceva la Magnatec 10w40?
Ca sa stiti si voi.... Simptomele au fost: martor ulei aprins si a ramas turata... am oprit imediat dupa aprindere martorului, am oprit motorul, am deschis capota motorului si am scos joja de ulei impreuna cu busonul pt a se raci cat mai repede.
eu nu cred aia cu ruperea peliculei de ulei , mai ales cu edge pe logan benzina. nici cu cel mai prost ulei de pe piata, spune-ti voi care e ala?? nu se pune problema de "ruperea peliculei de ulei" atat timp cat uleiul e in parametrii !
din moment ce merge edge ul pe un mini cooper s de 211cp stock fara absolut nici o problema timp de 15.000km nu vad cum dracu sa cedeze uleiul pe o pocnitoare de motor cu o putere litrica vai de capu ei.
Ca sa stiti si voi.... Simptomele au fost: martor ulei aprins si a ramas turata... am oprit imediat dupa aprindere martorului, am oprit motorul, am deschis capota motorului si am scos joja de ulei impreuna cu busonul pt a se raci cat mai repede.
Trebuia sa desfaci si busonul de golire, sa se faca tiraj.
Haideti sa fim seriosi; se aprinde martorul presiune cand se rupe pelicula de ulei?
Ce inteleg unii in urma aprinderii acestui martor.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Martorul de ulei se aprinde doar daca presiunea uleiului este scazuta, iar aici vorbesc strict de Logan. La alte masini se poate aprinde si daca nivelul uleiului in baie este la minim.
@LCM: poti sa folosesti M1 0w40 cu toata increderea. Nu-l asculta pe Octavian care are chef de caterinca.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
eu unu am cerut doar o parere! nu cred ca unii trebuie sa arate cat de destepti sunt!(daca ar fi ar da un sfat util pentru cei care au nevoie)
mersi frumos vitriol pentru sfat!
Cristi, ce ulei aveai in motor cand ti s-a rupt pelicula de ulei pe autostrada? Castrol Magnatec 10w40, cumva?
la 220 kmh pe autostrada am prajit un motor de e30 cu Magnatec 5w40. segmenti cuzineti pistoane, tot tacamul.
6500 rpm au fost prea multe pentru magnatecul ala. uleiul a fost luat de la o firma mare si a fost in sticla aia cu gatul ala futurist
dupa asta am bagat M1 5w40 si a fost ok dar nu multumitor. am trecut la Motul si a fost perfect
masina aia si o lua pe coaja in cel mai barbar mod posibil. drifturi si cerculete cu a 1 a la 7000 rpm cate 10 15 minute in continuu pana ramanea pe sarme, uneori pe jante
uleiul de top era un MUST
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment