Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ce cod motor aveai pe e30? nu de alta dar eu stiu 2 2.5 12v si 24v care merg de rup cu exact magnatec10w40 (nu 5 ) pentru ca au peste 300mii km...
    si mai stiu si e500 w124..foarte rar si foarte motorizat si foarte abuzat de proprietar fix tot cu magnatec...

    Comment


    • 1.8 cu serpi si axa deci M40 B18

      cand am patit asta uleiul avea cam 1000-1500 km. am plecat din Sibiu, am facut Valcea si Pitesti numai cu depasiri in 6500 si pe autostrada pedala jos. la km 50 s a aprins becul de presiune.
      ma uit la ulei pe joja, erau mai mult vapori. pe la busonul de umplere ieseau gaze ca la balamuc.
      am lasat o sa se raceasca, am ajuns la petrom si i am bagat 2 litri de 20w40 ulei petrom. am ajuns a doua zi in service si mi a zis ca a fost de la ulei fiindca toate piesele aratau ok. nu cedase nimic
      pe atunci nu am dat importanta fenomenului deoarece nu eram asa interesat de ce se intampla sub capota.
      dupa episodul asta motorul a ramas forever cu consum de ulei

      P.S. nu stiu ce intelegeti voi prin abuzat. eu inteleg peste 10 minute de cerculete cu a 1 a pedala la blana, 7000 rpm, masina se invarte pe loc fara racire. una e sa mergi 200 pe autostrada, una e sa o tii in 7000 pe loc
      Last edited by alessandro; 2 March 2012, 23:57.

      Comment


      • De motul x-cess 8100v 5w40 ce parere aveti?
        Pana acum am avut castrol edge 5w30 si de vro 3.000km am motul.Mie nu mi se pare nici o diferenta legat de zgomot sau altceva.
        AG 16 Y M A

        Comment


        • am avut doua schimburi cu Motul 8100 xcess si am fost foarte multumit. ultima data cand am bagat nu stiu ce a avut da mergea de zici ca bagasem ceai de musetzel

          Comment


          • Poate n-a mai fost Motul...

            Si eu am folosit XCess 5W40 si am fost multumit, OK si in forje.
            Pe la ~8000 km mi s-a parut (sunt subiectiv) ca nu prea mai suna motoru bine cu el si l-am dat afara, maraia cam tare si la rece (maraitu ala cand e frig afara).

            Pt mine cel mai OK a fost Mobil1 5W50, s-a comportat minunat si iarna la prima cheie si la forje.
            Il recomand cu tarie la cei care uita des de tr IV si V )

            Comment


            • Originally posted by dmihailidis View Post
              Daca te doare capul , e problema ta,dar foloseste un limbaj civilizat de
              super moderator ,asa cum te prezinti.
              Si care-i limbajul demn de lipsa civilizatiei? Ca am zis cum ca sunteti destepti? Asta nu-i insulta bre, ci o apreciere
              Si gata cu off-topicul.

              Comment


              • @ alessandro: ce faci tu este prostie curata, no offence. In treapta 1 sarcina motorului este foarte mica, ai putea la fel de bine sa-l tii in loc cu pedala in podea

                O caramida pusa peste pedala de gaz si frana de mana trasa realizeaza acelasi lucru
                sigpic

                Comment


                • Eu pana acum am folosit Castrol Edge 5w30 , dar pe la sfarsitul lunii o sa-i fac din nou schimbul si o sa incerc Mobil 1 5w50 ..

                  Comment


                  • dr.mke sa ai e30 si sa NU faci cercuri,drifturi etc este o prostie... dc ai conduce un e30 2.5 pus la punct ca la carte ...nu te-ai mai urca in logan decat sa mergi pe coclauri.
                    cercele le faci in orice treapta, atat cat iti permite motorul, normal ca faci in 1-a cu un 1.8...cu un 2.5 faci cu a 2-a fara probleme . nu e vb de sarcina, e vb ca nu iti raceste nimeni uleiul ca nu ai flux de aer.
                    cum sa nu ai sarcina ? mai ales cand o tii aproape de limitare...si cu niste gume late si bune pe asfalt uscat

                    Comment


                    • Se numesc ''gogosi'' in traducere mot a mot si nu necesita nici un talent. Da-mi un papuc dizel pe mana, d-ala vechi, face acealsi lucru si in treapta a 2-a.

                      Desi am volanit suficient de mult un E36 in conditie stock impecabila, sa-l chinui aiurea asa intr-o parcare chiar nu mi-o trecut prin minte.

                      Cum am mai spus, respectivele manevre facute 10-15 minute in sir, mi se par prostie curata.
                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by dr_mke View Post
                        @ alessandro: ce faci tu este prostie curata, no offence. In treapta 1 sarcina motorului este foarte mica, ai putea la fel de bine sa-l tii in loc cu pedala in podea

                        O caramida pusa peste pedala de gaz si frana de mana trasa realizeaza acelasi lucru
                        daca as fi putut sa fac cerculete in treapta 5 faceam. o fi sarcina mica da temperatura motorului e mare foarte mare
                        nu doar o singura data s a aprins becul la ulei dupa asa ceva

                        P.S. te ai gandit ca poate "gogosile" nu erau facute intr o parcare si ca poate erau in cadrul unui concurs organizat ?

                        sa nu mai zic ca e30 ul ala batea la 16v cum batea mamaie fasolea sa o scoata din pastai. 2 masini pe a 1 a scurt. de aici era umilinta. sa nu mai zic de 220 225 pe GPS. daca esti amator de mers " TUN " in afara.
                        Last edited by alessandro; 3 March 2012, 10:38.

                        Comment


                        • Originally posted by dr_mke View Post
                          @ alessandro: ce faci tu este prostie curata, no offence. In treapta 1 sarcina motorului este foarte mica, ...........
                          In burnout? Serios, se strica motoru???
                          Orange Bmw Turbo Showoff Burning Rubber. 700hp Orange Beast. Eskilstuna was one of Swedens most frequent E30 Turbo car city in the 2000s


                          Originally posted by alessandro View Post
                          ............. sa nu mai zic de 220 225 pe GPS. daca esti amator de mers " TUN " in afara.
                          Da' ce motor aveai?
                          Last edited by Octavian; 3 March 2012, 11:02. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • in burnout are decat 7000 rpm si vreo 110 115 grade nu se strica. ca doar pelicula de ulei a plecat la cafele si tigari.
                            singurul ulei care a rezistat a fost 300v 10w40. doar ca aveam consum mare de ulei si nu prea merita sa completez. am maritat masina si mi am luat Logan. a ajuns prin Fetesti masina si are 25 24v 192 cai

                            @ Octavian 1.8 M40 115 cai la baza cu serpi si axa. nu stiu ce putere avea la final. facea intre 6500 si 7000 rpm cu a 5 a
                            greutate 1020 kg pe doua cantare diferite iar in talon erau 1030 kg. deci usoara. foarte usoara .
                            Last edited by alessandro; 3 March 2012, 11:14.

                            Comment


                            • Motorul nu conteaza


                              Uleiul face totul
                              sigpic

                              Comment


                              • cu M1 3000 5w40 si Castrol magnatec se aprindea becul la ulei daca o chinuiam mult.

                                cu 300v 10w40 puteam sa dau pana ieseau segmentii pe toba cu tot cu pistoane si biele ca nu avea nici pe naiba.

                                din punctul meu de vedere e clar

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google