If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ce cod motor aveai pe e30? nu de alta dar eu stiu 2 2.5 12v si 24v care merg de rup cu exact magnatec10w40 (nu 5 ) pentru ca au peste 300mii km...
si mai stiu si e500 w124..foarte rar si foarte motorizat si foarte abuzat de proprietar fix tot cu magnatec...
cand am patit asta uleiul avea cam 1000-1500 km. am plecat din Sibiu, am facut Valcea si Pitesti numai cu depasiri in 6500 si pe autostrada pedala jos. la km 50 s a aprins becul de presiune.
ma uit la ulei pe joja, erau mai mult vapori. pe la busonul de umplere ieseau gaze ca la balamuc.
am lasat o sa se raceasca, am ajuns la petrom si i am bagat 2 litri de 20w40 ulei petrom. am ajuns a doua zi in service si mi a zis ca a fost de la ulei fiindca toate piesele aratau ok. nu cedase nimic
pe atunci nu am dat importanta fenomenului deoarece nu eram asa interesat de ce se intampla sub capota.
dupa episodul asta motorul a ramas forever cu consum de ulei
P.S. nu stiu ce intelegeti voi prin abuzat. eu inteleg peste 10 minute de cerculete cu a 1 a pedala la blana, 7000 rpm, masina se invarte pe loc fara racire. una e sa mergi 200 pe autostrada, una e sa o tii in 7000 pe loc
De motul x-cess 8100v 5w40 ce parere aveti?
Pana acum am avut castrol edge 5w30 si de vro 3.000km am motul.Mie nu mi se pare nici o diferenta legat de zgomot sau altceva.
am avut doua schimburi cu Motul 8100 xcess si am fost foarte multumit. ultima data cand am bagat nu stiu ce a avut da mergea de zici ca bagasem ceai de musetzel
Si eu am folosit XCess 5W40 si am fost multumit, OK si in forje.
Pe la ~8000 km mi s-a parut (sunt subiectiv) ca nu prea mai suna motoru bine cu el si l-am dat afara, maraia cam tare si la rece (maraitu ala cand e frig afara).
Pt mine cel mai OK a fost Mobil1 5W50, s-a comportat minunat si iarna la prima cheie si la forje.
Il recomand cu tarie la cei care uita des de tr IV si V )
@ alessandro: ce faci tu este prostie curata, no offence. In treapta 1 sarcina motorului este foarte mica, ai putea la fel de bine sa-l tii in loc cu pedala in podea
O caramida pusa peste pedala de gaz si frana de mana trasa realizeaza acelasi lucru
dr.mke sa ai e30 si sa NU faci cercuri,drifturi etc este o prostie... dc ai conduce un e30 2.5 pus la punct ca la carte ...nu te-ai mai urca in logan decat sa mergi pe coclauri.
cercele le faci in orice treapta, atat cat iti permite motorul, normal ca faci in 1-a cu un 1.8...cu un 2.5 faci cu a 2-a fara probleme . nu e vb de sarcina, e vb ca nu iti raceste nimeni uleiul ca nu ai flux de aer.
cum sa nu ai sarcina ? mai ales cand o tii aproape de limitare...si cu niste gume late si bune pe asfalt uscat
Se numesc ''gogosi'' in traducere mot a mot si nu necesita nici un talent. Da-mi un papuc dizel pe mana, d-ala vechi, face acealsi lucru si in treapta a 2-a.
Desi am volanit suficient de mult un E36 in conditie stock impecabila, sa-l chinui aiurea asa intr-o parcare chiar nu mi-o trecut prin minte.
Cum am mai spus, respectivele manevre facute 10-15 minute in sir, mi se par prostie curata.
@ alessandro: ce faci tu este prostie curata, no offence. In treapta 1 sarcina motorului este foarte mica, ai putea la fel de bine sa-l tii in loc cu pedala in podea
O caramida pusa peste pedala de gaz si frana de mana trasa realizeaza acelasi lucru
daca as fi putut sa fac cerculete in treapta 5 faceam. o fi sarcina mica da temperatura motorului e mare foarte mare
nu doar o singura data s a aprins becul la ulei dupa asa ceva
P.S. te ai gandit ca poate "gogosile" nu erau facute intr o parcare si ca poate erau in cadrul unui concurs organizat ?
sa nu mai zic ca e30 ul ala batea la 16v cum batea mamaie fasolea sa o scoata din pastai. 2 masini pe a 1 a scurt. de aici era umilinta. sa nu mai zic de 220 225 pe GPS. daca esti amator de mers " TUN " in afara.
in burnout are decat 7000 rpm si vreo 110 115 grade nu se strica. ca doar pelicula de ulei a plecat la cafele si tigari.
singurul ulei care a rezistat a fost 300v 10w40. doar ca aveam consum mare de ulei si nu prea merita sa completez. am maritat masina si mi am luat Logan. a ajuns prin Fetesti masina si are 25 24v 192 cai
@ Octavian 1.8 M40 115 cai la baza cu serpi si axa. nu stiu ce putere avea la final. facea intre 6500 si 7000 rpm cu a 5 a
greutate 1020 kg pe doua cantare diferite iar in talon erau 1030 kg. deci usoara. foarte usoara .
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment