Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • niciodata nu am stiut ce inseamna cerculetul ala. si asta ce inseamna ca ELF Campione asta e facut in 2007 ?

    Comment


    • probabil. daca mai ajungi acolo uita-te. de multe ori ştanţa aia e prost imprimata. uita-te pe vreo 2-3 bidoane ca trebuie sa se vada pe vreunul.

      Comment


      • Bine zice NDL-ul... Aia e data de productie a lubrifiantului respectiv. Acum iti dai seama daca ai si tu mania asta cu uleiul... Mai vechi de un an nu prea ar trebui sa fie

        Cat despre treaba cu prelungirea vietii in baia de ulei, iti dai seama ca pica instant. Din clipa in care l-ai turnat numai viata nu si-o prelungeste. Daca gasesti ceva interesant da-mi un semn ca m-as baga si eu... Sau poate avem bulanu sa gasim un 5W50 . Bafta
        Last edited by cristi_ccd; 16 March 2012, 08:53. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • 5w50 asta mi se pare cel mai ok http://www.filtre-auto.ro/detalii_ul...?idprodus=4556

          pentru vara unul din astea doua le bag. ELF Moto 4 sau Aral mega tronic

          Comment


          • Aral nu prea imi place... Stiu ca sunt oldschool si ca sunt pe piata de cand lumea, dar parca am mai mare incredere in elf decat in ei. Cat despre 10w, am avut si nu prea mi-a placut cum s-a purtat. Bine ce-i drept nu 10w60 ci 10w40. Dar stii cum e... Odata ars sufli si in iaurt

            Comment


            • stai linistit ca Aral sunt buni, chiar foarte buni. Brabus foloseste Aral. sunt uleiuri facute numai in germania

              spre 5w50 ala inclin cel mai mult pentru ca este un ulei allround pentru tot anul.

              mai este si Total 10w50 Racing folosit in Formula Barc Renault

              deci ai de unde alege

              Comment


              • 5W50 nu are nici pe departe vascozitate la rece ca un 5W40.

                Deci vezi ce alegi.

                Un 5W50 la rece este ca un 10W40, cam asa ceva...

                Comment


                • Originally posted by IancuMIC View Post
                  Oricum Elf-ul il dau jos; daca tot am luat Castrol.
                  Merg maine la magazinul de uleiuri de unde am luat si filtru si o sa-l schimb.

                  Astazi s-a desfasurat "experimentul castrol". Dupa ce am schimbat uleiul am mers vr-o 70km in trei serii; fara sa ma insel pot sa spun ca pana acum acest ulei e la inaltimea asteptarilor. Nu mai sesisez acele tacaneli si rezonante neplacute la turatii de peste 3000rpm; cu uleiul vechi nu trebuia sa ma uit pe turometru ca sa stiu ca am atins aceasta zona de turatie. In plus, nu stiu cred ca ramane mai bine amorsat filtru, la repornire dupa cca 2 ore, becul la ulei se stinge concomitent cu pornirea. DA, e altceva.
                  Multumesc colegilor Shakar ptr. sfat si lui Mitosu ptr observatia cu filtrul de ulei.; l-am schimbat.
                  Attached Files
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Daca e Castrol Edge 5w40 pt benzina aceeasi senzatie am avut-o si eu pana am ajuns acasa si s-a aprins becul si am observat ca l-am pierdut Oricum imediat dupa schimb, nici nu auzeam motorul la relanti, destul de silentios, iar la acceleratii parca raspundea mai bine decat Magnatec. Data viitoare sper sa pot pune Edge, sa nu mai intervina vreo problema...

                    Comment


                    • Incerc sa fiu realist, sa nu cad in plasa efectului placebo; am fortat cu a 4 a in urcare(pe Faleza), dupa ce am coborat pana aproape de 45km/ora, iar sunetul motorului chiar mi-a placut. Mai vedem...Despre relanti, mai mult zgomot face treapta 1 la ventilator; sincer.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Originally posted by IancuMIC View Post
                        Astazi s-a desfasurat "experimentul castrol". Dupa ce am schimbat uleiul am mers vr-o 70km in trei serii; fara sa ma insel pot sa spun ca pana acum acest ulei e la inaltimea asteptarilor. Nu mai sesisez acele tacaneli si rezonante neplacute la turatii de peste 3000rpm; cu uleiul vechi nu trebuia sa ma uit pe turometru ca sa stiu ca am atins aceasta zona de turatie. In plus, nu stiu cred ca ramane mai bine amorsat filtru, la repornire dupa cca 2 ore, becul la ulei se stinge concomitent cu pornirea. DA, e altceva.
                        Multumesc colegilor Shakar ptr. sfat si lui Mitosu ptr observatia cu filtrul de ulei.; l-am schimbat.
                        Si daca bagai DaciaOil dupa 70 km ti se pare OK.

                        Daca nu te lasa inima sa supui motorul la regimuri mari de turatii sustinute, baga DaciaOil ca e za best.
                        3000-4000 rpm e un mod normal de a exploata un benzinar ...

                        Comment


                        • Ca sa intelegi de ce am trecut pe acest ulei, ar fi trebuit sa fi urmarit posturile mele multe pagini in urma pe acest thread, n-are rost sa reiau sa plictisim asistenta.
                          Nu merg ca un mos, ce recunosc ca sunt; 3000rpm era doar reperul dupa care incepeau neplacerile pentru urechile mele.
                          Last edited by IancuMIC; 16 March 2012, 21:47.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Ok, scuze.

                            La mine reperul e 5000-6000 rpm sustinut.

                            Comment


                            • In final cei de la autokarma mi-au returnat contravaloarea comenzii facute la ei. Am insistat putin ca sa ma despagubeasca si pana la urma au inteles ca asa e normal. Poate o sa mai cumpar de la ei dar nu online ci personal cand o sa ajung in Bucuresti. De fapt dupa patania asta am renuntat complet la a mai cumpara online, desi eram fan.

                              Comment


                              • Adică și contravaloarea uleiului, da ?
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google