Acolo nu scrie ca e pentru motorizarile E3 si E4
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
Si ca sa nu fiu acuzat ca bat campii cititi aici la rubrica FAQ ( asta in cazul in care nu deschide direct pagina ) : http://www.motul-canada.com/en/faq/faq.shtml?panel=6 in partea de jos a paginii
Ramane o singura intrebare : Motul face aceleasi uleiuri pt. toate colturile lumii ?
Au fost multi care au spus ca 8100 5w40 nu ar fi grupa IV pt. ca are indicele de vascozitate cam micut , doar 170, si punctul de curgere doar -36. Probabil fisa lui arata asa pt. ca nu este indopat cu aditiviLast edited by dan viteza; 20 March 2012, 22:45.
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostAcolo nu scrie ca e pentru motorizarile E3 si E4
Carnetul emis in 2008 la cumpararea unei masini noi se refera la norma de poluare sub care se fabricau masinile in momentul cumpararii, iar in acel an se fabricau Logan-uri cu E4; asa ca fiecare intelege ce vrea. Am pus si scan-ul; daca nu e bine nu e bine.
Din ce stiu la revizia din 2009, erau dci-uri care foloseau 5w30.Last edited by IancuMIC; 20 March 2012, 22:54.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Schimb ulei ELF Solaris DPF 5W30, kilometri bord 15.940 (prima revizie)!
Ataşez şi câteva poze, inclusiv cu eşapamentul la Diesel cu filtru de particule, Euro 5 !
Supliment, poze cu filtrul de ulei, cod original, prima echipare, respectiv filtru de aer !
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostNici nu cred sa scrie pe vr-un carnet.
Carnetul emis in 2008 la cumpararea unei masini noi se refera la norma de poluare sub care se fabricau masinile in momentul cumpararii, iar in acel an se fabricau Logan-uri cu E4; asa ca fiecare intelege ce vrea. Am pus si scan-ul; daca nu e bine nu e bine.
Din ce stiu la revizia din 2009, erau dci-uri care foloseau 5w30.
@Ampt: Nu stiu la Renault dar la nici o masina perfect functionala, pana acum, dotata cu DPF, nu am vazut teava de esapament cu funingine, indiferent de stilul de mers/uleiul folosit/carburant.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by Shakar View PostDaca iti place cum merge cu Motul 8100 5W40 de ce ai trece pe Mobil 5W40 ?
PS - Mobil Super 3000 este fara niciun dubiu semi sintetic, Motul 8100 cred ca este 100% sintetic.
Si uite asa am patentat o noua metoda care nu da gres in depistarea uleiurilor care nu sunt sintetice : mirosul !
Comment
-
Originally posted by Ampt View Post.......................
Ataşez şi câteva poze, inclusiv cu eşapamentul la Diesel cu filtru de particule, Euro 5 !
............................
As fi tare curios sa vad si la alte dci-uri tzava si uleiu (mai ales) dupa 10-15000 km rulati.
La tdi cu DPF am vazut si nu e asa curat, nici tzava, nici uleiu.
Comment
-
Masina mea este un diesel din 2006, uleiul l-am primit si din ratiuni economice ma gandeam sa-l bag la revizie, acum citind posturile voastre sunt nedumerit, sa-i pun 5w30 sau nu? Mentionez ca masina circula 90% din timp in Bucuresti, cam 800 km/luna (nu stiu daca are vreo relevanta semnificativa). Multumesc
Comment
Comment