Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ibuzescu View Post
    Ofer gratuit cca. 750 ml Castrol Edge 5W40, produs în 11/2010.

    User2000, te stresezi mai mult decât trebuie; dacă nu ai „căderi nervoase“ gen Octavian sau Mke să duci motorul deseori în 5000 de ture sau mai mult, Magnatec 5W40 e numa bun, în orice anotimp. Însă, dacă nu este un efort prea mare să dai anual o diferență de cca. 50-60 de lei ca să treci la deja notoriul Mobil 1 New Life 0W40, atunci nu mai sta pe gânduri. O să simți și tu diferența nu doar motorul mașinii tale. În plus, poți să te răzbuni pe motor când ai chef, nu se va supăra.
    nu trec prea des de 3500 de ture de obicei schimb pe la 3000, nu stiu ce sa zic ... o sa vad ce fac la magazin

    Comment


    • Schimbul de ulei l-am făcut cu Elf Solaris 5W30 DPF, cumpărat de mine, ca de altfel şi celelalte filtre !
      Attached Files

      Comment


      • pt ca ai euro5 merge solaris. la mine evolution. eu nu vorbeam mai sus de 5w30 ci intrebam de mobil1 new life 0w40. o incuraca la diesel zeroul ala?!

        Comment


        • cine a incercat valvoline 5w30 si ce parere are ?

          Comment


          • B997NDL, așa cum am mai spus , în fișa tehnică este specificat clar „și pentru motoare diesel“. O confirmare din experiență ar trebui să ți-o dea cineva care deja a folosit acest ulei la DCI.
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by B997NDL View Post
              pt ca ai euro5 merge solaris. la mine evolution. eu nu vorbeam mai sus de 5w30 ci intrebam de mobil1 new life 0w40. o incuraca la diesel zeroul ala?!
              Nu incurca deloc, din contra, la pornire ai ulei instant in lagarii turbinei.

              Chiar nu cunosc de ce pana la dizalurile E4 au pus din fabrica 10W40 si la E5 au trecut la 5W30, e o trecere ''grosolona'' sa zic asa, avand in vedere ca majoritate uleiurilor 5W30 sunt mai ''subtiri'' decat 0W40 atat la rece cat si la cald.

              La urmatorul schimb cred ca am sa trec inapoi la 5W50, mi-a placut cel mai mult cum se comporta la forje, adica e mai putin zgomot de la motor.

              Ce...si Ferrari baga Shell 10W60

              Comment


              • Originally posted by Octavian View Post
                Chiar nu cunosc de ce pana la dizalurile E4 au pus din fabrica 10W40 si la E5 au trecut la 5W30, e o trecere ''grosolona'' sa zic asa, avand in vedere ca majoritate uleiurilor 5W30 sunt mai ''subtiri'' decat 0W40 atat la rece cat si la cald.
                De trecerea "grosolană" de care vorbeşti, vinovat este filtrul de particule !

                Comment


                • loganul are filtru de particule ? pe asta chiar ca nu o stiam, cred ca numai dieselul are ... mpi,nici o sansa
                  Last edited by user2000; 8 April 2012, 10:45. Reason: am uitat o virgula :(

                  Comment


                  • Pai despre dci-uri era vorba, mpi-ul nici nu are nevoie, de altfel motoarele pe benzina nici nu vor veni dotate cu asa ceva vreodata, e suficient catalizatorul, pt ca particule grosiere ca la motoarele diesel nu sunt dupa arderea benzinei

                    Comment


                    • Originally posted by Ampt View Post
                      De trecerea "grosolană" de care vorbeşti, vinovat este filtrul de particule !
                      Asta se stie )
                      Dar di ce pana acum n-au reusit sa omologheze (cam toti producatorii) decat 5W30 pt DPF?
                      Pt DPF chiar n-am vazut pana acum decat 5W30.

                      Comment


                      • Pai era vorba de diesel nu de mpi , mai precis de dieselul E5.

                        Comment


                        • Galben şi frumos, zici că este Floriol !
                          Attached Files

                          Comment


                          • cred ca si eu ma intorc la 5W30 ma tenteaza valvoline, sau elf

                            Comment


                            • Din păcate, o data cu respectarea normelor de poluare care ştim cu toţii că devin din ce în ce mai stricte, motoarele la rândul lor sunt tot mai "gâtuite", indiferent că vorbim de Diesel sau Benzină !

                              Nici nu vreau să mă gândesc ce va fi când producătorii vor trece la Euro 6 !

                              Comment


                              • e simplu, scoti catalizatorul
                                la primul schimb am folosit Castrol Maganatec 5W40, la al doilea, Mobil Super 3000 5W40, si anul asta vedem, ori raman pe Mobil ori altceva...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google