Aveam mari sanse sa devin fan Motul, numai ca studiind fisele lor tehnice,in afara de E-Tech restul au punct de curgere pana la - 36 de grade. Pt mine valoarea asta e mica, ma cam sperie iarna, la - 28, - 30 de grade ca o sa fie marmelada in motor. In rest pentru perioada de vara sunt mai mult decat bune.
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
@ bad_hrc este 100% sintetic, are cea mai mare vascozitate la 100 grade din toate 5w40 urile cautate de mine
HTHS ul 4 este chiar demn de gama 300v
daca va uitati si cautati toate uleiurile cu aprobarile RN 700/710 au vascozitati si HTHS uri peste celelelte uleiuri din aceiasi gama de vascozitate
norma RN710 este pentru motoare din gama RS aspirate si turbo. un ulei pentru care producatorul garanteaza ca unge RS ul de 250 cai, chiar poate sa fie prost ?
Comment
-
ia vezi viteza, acceleratia si deceleratia pistonului la un motor care se invarte in 8500 rpm
ba chiar la un motor de 6.0 v12 de 9000 rpm pun pariu ca pistonul este mai usor ca la un 1.6 de 8500 rpm
implicit stresul dintre piston si biela este mai mic
hai ca o dam iar in formula 1
P.S. cand am zis Rs de 250 cai m am referit la Megane 3 RS. 2.0 turbo. un motor in care uleiul este supus unui stres mult mai mare decat intr o panarama de logan 16vLast edited by alessandro; 24 April 2012, 12:14.
Comment
-
Brabus pune Aral in V8-uri si V12 twin turbo. Daca iau la puricat thread-ul asta, o sa gasesc motoare de feon la care le "tacane", acum ai inteles? M-urile au V8-uri de 8000 RPM, RS-urile, la fel. Intrebarea mea e simpla: ce ulei pun aia? Le cumpara numai pe sub mana? Tot ce e pe piata, baga.
Prea mult stres, prea multe zgomote, prea multe tacaneli cu uleiurile, pentru niste motoare de "stergatoare"In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by darksid3 View Postniste motoare de "stergatoare"
da astea ragaie cu Elf, ii trebuie 0w40 FullSintetic SuperSyn TripleEster. si sa aibe neaparat aprobarea BWM LL-01 ca avem Logan
Comment
-
E relativa trecerea normelor. Poti sa iei un ulei identic, cu niste norme trecute, iar in Italia sa gasesti alte norme, pe acelasi ulei. API/ACEA sunt de baza, oricum, alegerea se face in functie de Cartea de Intretinere.
Pe Castrol Edge, sunt trecute normele Renault, inainte nu erau sau le-au scos. Pe Aral, la fel, inainte nu erau trecute, acum sunt.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment