Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aveam mari sanse sa devin fan Motul, numai ca studiind fisele lor tehnice,in afara de E-Tech restul au punct de curgere pana la - 36 de grade. Pt mine valoarea asta e mica, ma cam sperie iarna, la - 28, - 30 de grade ca o sa fie marmelada in motor. In rest pentru perioada de vara sunt mai mult decat bune.

    Comment


    • @ bad_hrc este 100% sintetic, are cea mai mare vascozitate la 100 grade din toate 5w40 urile cautate de mine
      HTHS ul 4 este chiar demn de gama 300v

      daca va uitati si cautati toate uleiurile cu aprobarile RN 700/710 au vascozitati si HTHS uri peste celelelte uleiuri din aceiasi gama de vascozitate

      norma RN710 este pentru motoare din gama RS aspirate si turbo. un ulei pentru care producatorul garanteaza ca unge RS ul de 250 cai, chiar poate sa fie prost ?

      Comment


      • Inseamna ca un Mobil 1 sau Aral, care se pun pe motoare de 600++ cai, sunt cele mai bune
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • daca are 600 cai da face 6000 rpm maxim iti zic eu ca nu sughita nici cu un ulei normal

          dar daca are 160 cai si face 8500 rpm ( CRX 160 cai ) eu nu cred ca se simte bine deloc cu uleiuri low cost

          Comment


          • Ia vezi cate tone forta suporta un ulei la un motor d-ala Oricum, morala era ca nu caii conteaza
            Last edited by darksid3; 24 April 2012, 12:08.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • ia vezi viteza, acceleratia si deceleratia pistonului la un motor care se invarte in 8500 rpm

              ba chiar la un motor de 6.0 v12 de 9000 rpm pun pariu ca pistonul este mai usor ca la un 1.6 de 8500 rpm

              implicit stresul dintre piston si biela este mai mic

              hai ca o dam iar in formula 1

              P.S. cand am zis Rs de 250 cai m am referit la Megane 3 RS. 2.0 turbo. un motor in care uleiul este supus unui stres mult mai mare decat intr o panarama de logan 16v
              Last edited by alessandro; 24 April 2012, 12:14.

              Comment


              • Pai si eu ce dracu zic ? Nu am zis nicaieri ca vorbim de 6000 RPM ci de UZINE. Aia ce uleiuri sa foloseasca? De la NASA?
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • m am exprimat eu gresit. in loc de 25o cai daca scriam 2.0 turbo nu se mai intelegea gresit.
                  probabil ca intr un turbo dopat bine de cilindree mica stresul asupra uleiului este considerabil mai mare decat intr un v8 de 500 cai aspirat

                  Comment


                  • Brabus pune Aral in V8-uri si V12 twin turbo. Daca iau la puricat thread-ul asta, o sa gasesc motoare de feon la care le "tacane", acum ai inteles? M-urile au V8-uri de 8000 RPM, RS-urile, la fel. Intrebarea mea e simpla: ce ulei pun aia? Le cumpara numai pe sub mana? Tot ce e pe piata, baga.
                    Prea mult stres, prea multe zgomote, prea multe tacaneli cu uleiurile, pentru niste motoare de "stergatoare"
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • Bravos intunecatule si eu tot acelasi lucru incerc sa spun,prea multe nopti nedormite din cauza uleiului necesar unei panarame de motor.
                      KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                      Comment


                      • Originally posted by darksid3 View Post
                        niste motoare de "stergatoare"
                        eu as zice motoare de pompitza spritzuitoare de parbriz. ala de la stergator are ceva forta in el

                        da astea ragaie cu Elf, ii trebuie 0w40 FullSintetic SuperSyn TripleEster. si sa aibe neaparat aprobarea BWM LL-01 ca avem Logan

                        Comment


                        • Tacane si cu LL01. Musai LL04 sa aiba
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • exact.

                            orice absolut orice este bun atat timp cat nu indeplineste normele RN 700/710.

                            daca citesc ultimele 100 pagini nu stiu daca dau peste unu care sa foloseasca un ulei cu normele astea. zici ca suntem pe forum de TaTa Intercooler

                            Comment


                            • E relativa trecerea normelor. Poti sa iei un ulei identic, cu niste norme trecute, iar in Italia sa gasesti alte norme, pe acelasi ulei. API/ACEA sunt de baza, oricum, alegerea se face in functie de Cartea de Intretinere.
                              Pe Castrol Edge, sunt trecute normele Renault, inainte nu erau sau le-au scos. Pe Aral, la fel, inainte nu erau trecute, acum sunt.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • si M1 0w40 avea normele Renault, iar acum nu le mai are

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google