Pai nu se omoara lumea sa foloseasca uleiuri cu norme RN fiindca la Logan nu sunt impuse normele alea. E aproape la fel ca si cum ai vrea neaparat ulei cu norma VW 505.00 desi noi avem Dacia. E fix pix, in carte sunt cerute niste norme ACEA sau API si alea vechi, aproape orice ulei de pe piata se incadreaza in cerintele minime la Dacia.
Daca ar fi fost neaparat ca uleiul sa aiba normele alea RN sigur erau trecute in carnetul de intretinere.
LE - cat despre Motul-ul ala specific RN, cel mai probabil are un pret mare (asa au in genera uleiurile "specific" X) si nu cred ca vrea nimeni sa bage ulei din ala la pret de 300V. Plus ca are un indice de vascozitate un pic cam modest pentru un pret de ~50 lei / litru (cel putin) si cu punct de curgere la -30*...Pai la mine iarna trecuta am vazut de mai multe ori temperaturi sub -27*, ba chiar si -29.5 (pe CB la diferite masini, aratau identic). Pai ce fac in situatia aia ? Cateva porniri si ii fac uzura la motor cat nu i-as face in cateva sesiuni pe circuit cu un ulei decent.
Daca ar fi fost neaparat ca uleiul sa aiba normele alea RN sigur erau trecute in carnetul de intretinere.
LE - cat despre Motul-ul ala specific RN, cel mai probabil are un pret mare (asa au in genera uleiurile "specific" X) si nu cred ca vrea nimeni sa bage ulei din ala la pret de 300V. Plus ca are un indice de vascozitate un pic cam modest pentru un pret de ~50 lei / litru (cel putin) si cu punct de curgere la -30*...Pai la mine iarna trecuta am vazut de mai multe ori temperaturi sub -27*, ba chiar si -29.5 (pe CB la diferite masini, aratau identic). Pai ce fac in situatia aia ? Cateva porniri si ii fac uzura la motor cat nu i-as face in cateva sesiuni pe circuit cu un ulei decent.
Comment