Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ne mai trebuie un cole cu Elf si cu Motul

    mare atentie cand scoatem proba de ulei sa nu o contaminam. eu o sa iau recipient steril de la farmacie pentru analize.
    la mine mai dureaza ceva pentru ca in perioada asta nu prea fac kilometri

    Comment


    • Va voi da si eu mostra de motul cand voi face schimbul. Problema la mine este ca uleiul a fost introdus intr-un motor care anterior uleiului asta a avut elf 10w40. Contine foarte multe impuritati spalate deja ... Dar sunt foarte curios, probabil in toamna il voi schimba, oricum, tineti aproape.
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • eu probabil mai fac inca un schimb cu 0w50 sa am o imagine clara. da sunt foarte multumit de el. merge tun.

        Comment


        • Dau si eu 100ml din M1 ESP Formula in decembrie
          Eu n-am inteles care sunt pasii pentru a trimite un ulei la analiza. Trebuie luata legatura cu yacco romania si ei trimit mai departe in franta sau cum? In fisa aia nu scrie nimic, decat o adresa jos de tot.

          Comment


          • Originally posted by alessandro View Post
            ........................................
            .........................proba de ulei sa nu o contaminam. eu o sa iau recipient steril de la farmacie pentru analize.
            .........................................
            Si eu, recipient de ala care-ti duci urina la analize.

            Comment


            • sa vad daca reusesc sa tin Eneosul 0w50 15.000 km, sa il putem compara cu M1 0w40 al lui Dr_Mke

              o sa fie interesant.

              Comment


              • La analize se vede si daca ai filtru sport sau filtru aer uzat, apar catitati mai mari de siliciu (moartea motorului) in ulei.

                Comment


                • Uleiul meu, care va avea 11-12.000 km la momentul colectarii probei, are cca 4000 km rulati in regim de autostrada la 4500-5000 rpm constant.
                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by Octavian View Post

                    Imi place ce zice acolo, ca o vascozitate marita poate reprezenta o degradare a uleiului, cum spuneam si eu ca un ulei uzat isi mareste vascozitatea (la rece).
                    De ce ti-ar placea lucrul asta ? Plus ca dupa cum spuneam, un ulei uzat isi PIERDE din vascozitate. De ce ? Pai e logic, din cauza prezentei carburantului in ulei (oricum exista benzina in ulei, ideea e sa nu fie prea multa), din cauza degradarii aditivilor (in special VII's, care au drept urmare scaderea mai accentuata a vascozitatii o data cu temperatura), etc. Ca uleiul sa se ingroase, dupa toate astea ar insemna sa continui sa mergi cu el, gen ala cu Golf de merge 30 000 cu el dar la un om normal nu se intampla asta niciodata.

                    In 99% din cazuri uleiul e mai subtire cand il scoti din motor decat atunci cand e "virgin", aproape toate UOA-urile de pe net confirma asta.

                    LE - VII's = viscosity index improvers.
                    Last edited by Shakar; 29 June 2012, 00:54.
                    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                    Comment


                    • Daca sunteti curiosi puteti sa trageti pe la joja 100 de ml de ulei si sa trimiteti la analiza, sa nu mai asteptati pana la schimb. Eventual la schimb mai trimiteti o mostra si le comparati. Cu o seringa si un furtun de perfuzie se rezolva rapid.

                      M-as baga si eu cu o mostra de ulei de prima umplere...

                      Comment


                      • Originally posted by Shakar View Post
                        De ce ti-ar placea lucrul asta ? Plus ca dupa cum spuneam, un ulei uzat isi PIERDE din vascozitate. De ce ? Pai e logic, din cauza prezentei carburantului in ulei .................................................. .

                        In 99% din cazuri uleiul e mai subtire cand il scoti din motor decat atunci cand e "virgin", aproape toate UOA-urile de pe net confirma asta.

                        ...............................
                        La rece devin mai vascoase, numai la motoarele obosite iti baga o cantitate insemnata de benzina in ulei si ti-l face zeama.

                        Afirmatia aia de pe site nu e la intamplare pusa acolo.

                        Ca exemplu la rece Motul 5W40 era mai vascos (dupa 9000 km rulati) decat un Mobil1 5W50 proaspat.
                        La rece insemnand 15-16 grC cat am in camara.

                        La cald intr-adevar e mai subtire decat un ulei proaspat.

                        Comment


                        • Originally posted by dr_mke View Post
                          Uleiul meu, care va avea 11-12.000 km la momentul colectarii probei, are cca 4000 km rulati in regim de autostrada la 4500-5000 rpm constant.
                          al meu o sa aibe 15.000. tu ai 12.000 de forja eu am 15.000 mers "normal"

                          in legatura cu regimul pe autostrada....ai statie ? ai radio pe frecventa politiei ? nu iti e frica de amenzi ?

                          Comment


                          • Pt cine foloseste Elf, in Selgros bidonul de 4L Elf Evolution 5W40 costa 128 lei (TVA inclus).
                            Mi se pare bun pretul.

                            Chiar am stat pe ganduri ca trebe sa schimb uleiu si nu prea am bani acum in secunda asta de Mobil1...
                            Mi-am spus ca mai stau o luna...si tot n-o sa am bani.

                            Comment


                            • Am schimbat si eu uleiul la 7000km(atat are si masina) , din cauza unui huruit care se auzea 4 sec de la pornire cand era motorul rece, dupa schimbul filtrului si al uleiului a disparut sunetul , am verificat 4 dim la rand .Acum nelamurirea mea este ca am luat Mobil Super XE 3000 5W30 Dexos2 , iar pe bidon am gasit ca scrie doar norma C3 nu si A3/B3/B4 , dar are norma de la VW 50200 care e pt benzina , ceva pareri ( e bun pentru 1.2 E5 ?)Parca tacane mai tare decat cu vechiul ulei Dacia .

                              Comment


                              • C3 include A3/B3/B4, are continut scazut de sulf, fosfor, iar asta nu are cu ce dauna motorului si implicit catalizatorului. Data viitoare cand schimbi uleiul, treci pe un Elf Evolution 5w40, Mobil Super 3000 5w40, Aral High Tronic, toate asteau au si aprobarile RN 0700 si 0710.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google