Aveti cuvantul meu de onoare, ca daca nu va potoliti cu atitudinea asta romaneasca, va dau BAN direct!
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
Originally posted by Octavian View PostDiferenta e ca la Ferrari reviziile sunt la 5-6000 km, nu la 15-20000
Din ce am vazut eu baga Shell 5W40 sau 5W50.
Vad o batalie inutila aici Castrol EDGE vs Mobil1, chiar nu stiu pt ce, sunt uleiuri premium si n-ai cum sa gresesti daca alegi unul sau altul.
E optiunea fiecaruia, daca as primi 4 litri de EDGE 0W40 n-as sta nici o secunda pe ganduri daca sa-l bag sau nu in motor.sigpic
Comment
-
La urmatorul schimb de ulei vreau sa fac un expermiment cu Motul 10w40 Turbolight. In primul rand pentru ca e 26 lei/litru (spre deosebire de M1 0w40, care e 50 lei/l) si in al doilea rand, pentru ca am mers cu masina cu Matheo, si din dreapta am observat ca motorul este silentios (exceptand traseul de evacuare marit care mârâie), iar pe mine asta ma intereseaza.
Ca fapt divers: @Golan91 a cumparat un motor complet cu 500 de lei, echivalentul a 3 schimburi de ulei cu M1 0w40.
Daca Motul n-o sa fie pe masura asteptarilor, revin la M1.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Originally posted by vitriol View Post.......................vreau sa fac un expermiment cu Motul 10w40 Turbolight. In primul rand pentru ca e 26 lei/litru (spre deosebire de M1 0w40, care e 50 lei/l) si in al doilea rand, pentru ca am mers cu masina cu Matheo, si din dreapta am observat ca motorul este silentios ............................
Daca Motul n-o sa fie pe masura asteptarilor, revin la M1.
Unu e 26 lei ca orice semisintetic de pe piata, un 10w40 care nu spune nimic (face cat costa), alalalt e sintetic, pret corect de magazin auto undeva la 43-45 lei/litru.
Silentioazitatea motorului cu un ulei la o alta masina decat a ta, e total aiurea ca si criteriu de alegere.
Oricum, cat faci exeprimente pe banii tai e treaba ta
Comment
-
intreb si eu, nu da-ti pietre penca oricum nu-mi pasa, nu crede-ti ca in cele 215 pagini de posturi din care 30-40 la subiect si restul total aiurea'n cucuruz si offtopic, cine citeste isi poate face o idee si sa inchidem serparia asta de topic? pentru ca eu tare hotarat suntDaca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
Daca judecam pe sistemul asta, trebuie sa inchizi juma' de forum. Tocmai ideea asta ca nu se termina niciodata, creste interesul oamenlor. Dupa cum vezi, mai vin tot felul de nebuni care vor sa experimenteze uleiuri despre care nu prea s-a discutat si, probabil, multi sunt curiosi de ce-o sa iasa.
Nu inteleg de ce ar deranja pe cineva un topic ca asta. A, ca se mai cearta Mitosu cu Shakar din cand in cand... pot spune ca asta face parte din scenariu, si are rolul de a tine publicul cu sufletul la gura.
Deci lasa-l asa, nu-l inchide.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Cu respect si totodata cu sfiala va prezint o analiza a unui anumit tip de ulei(nu vreau sa fie considerata reclama) dupa 6000 km, in comparatie cu un alt tip de ulei (Mobil 1 turbo diesel truck 5w40) aproximativ acelasi nr. km ambele folosite in aceeasi masina.
Rog pe cineva care se pricepe sa interpreteze aceste valori si sa faca lumina. Probabil domnul Shakar ar fi in masura, am vazut ca dansul a castigat toate ''disputele ''.
Mobil 1 turbo diesel truck 5w40 poate fi folosit si in autoturisme diesel exploatate normal asa cum spune producatorul, si este si cu supersyn.Attached FilesLast edited by fanoil; 18 September 2012, 20:01.
Comment
Comment