Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A folosit cineva uleiuri long life,in special pe dci,am auzit ca te duci in jur de 30 de mii,o fi chiar asa bun sa mergi atatia km.sunt curios macar dupa 15 20 de mii cum se comporta,si ce filtru de ulei trebuie,ca cu astea care sunt pe piata la 10 mii merg schimbate odata cu uleiul,daca filtru ar duce si 30 de mii dc trebuiesc schimbate mereu la 10 mii,adica sa inteleg ca,cu acelasi filtru merg si 10 mii da pot merge si 30 daca am ulei long life?.

    Comment


    • ulei

      Originally posted by Octavian___32 View Post
      Da, exact pt dizalul dci de 90 a fost conceput...

      Este un ulei sintetic LL cu aceleasi norme ca si un Mobil1 5W30 ESP adica A3/B3; A3/B4 (inclusiv dupa VW).
      Adica poate fi folosit la benzinare foarte bine, e peste cam tot ce misca pe piata 5W30.
      Uita-te putin pe fisa tehnica la Metabond LSX 5w30.Cu schimbatul la 40000km ramine la latitudinea fiecaruia.Eu oricum n-am filtru de particule la Logan.

      Originally posted by Octavian___32 View Post
      Da, exact pt dizalul dci de 90 a fost conceput...

      Este un ulei sintetic LL cu aceleasi norme ca si un Mobil1 5W30 ESP adica A3/B3; A3/B4 (inclusiv dupa VW).
      Adica poate fi folosit la benzinare foarte bine, e peste cam tot ce misca pe piata 5W30.
      Uita-te pe fisa tehnica la Metabond LSX5w30.Nu lua in calcul ca se poate schimba la 40000 km.
      Last edited by vily pisica; 13 September 2011, 22:33. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Eu am inteles din hartii scrise ca sunt uleiuri care merg 30 40 de mii da vreau sa aflu a folosit cineva asa ceva, a mers asa mult cu un ulei,este de incredere treaba, asta adica sa risti asa mult eu nu zic ca nu ar avea proprietatile necesare pentru a merge atat timp,stiu ca la doi ani s-au km,eu fac multi km pe an de aia si intreb in jur de 60 65 de mii.

        Comment


        • TDI-urile de la VW fac destul de urat cand sunt inainte de revizia la 30.000 km. La modul cel mai obiectiv suna metalic, mult diferit de cum suna cand au uleiul proaspat.
          sigpic

          Comment


          • Originally posted by dann_1969 View Post
            deci in concluzie sa merg pe acest Castrol SLXâ„¢ Longlife III Professional Powerflow 5W-30 ACEA C3 .Poate afecta norma C3 daca masina este 1,4 benzina...

            Mergi linistit sunt la al treilea schimb cu uleiul sus mentionat
            Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

            Comment


            • Schimbul ala la 30-40.000 km se face numai pe masini care au COmputer si iti spune cand sa faci anumite parti de mentenanta. La ulei, in functie de stilul de mers si ambient, Computerul iti spune cati kilometri mai parcurgi pana la urmatorul schimb de ulei.
              Doar daca mergi in regim de autostrada in 80% din cazuri si fara forje exagerate, ajungi cu un ulei la doi ani sau 30.000 km.

              @dr_mke: Eu am un an si 6 luni cu uleiul si conform iDrive-ului inca mai merge vreo 11.000 km, asta in conditiile in care am mers 90% extraurban. De zgomote metalice sau altceva nici nu se pune problema. Motorul abia il auzi. Intradevar, nu e vorba de TDI dar tot un diesel este. Uleiul - M1 ESP Formula 5w30.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • La un A4 2.0 tdi (B7) adus recent din DE toate reviziile au fost facute la 30000 km in reprezentanta. 105000 km la cumparare. Folosit numai Aral Super Tronic III LL 5W30 (computeru setat pe regimul de exploatare).

                Desigur ca aici l-am schimbat cu Mobil1 5W30 ESP ))

                Computeru are doua setari: schimb ulei la km fixi, sau schimb ulei in functie de regimul de funtionare.
                La a doua setare nu este vorba de absolut nici un analizor de compozitie chimica a uleiului, ci pur si simplu in fc de turatii si de variatia lor, computeru calculeaza km pana la urmatorul schimb.
                Adica si daca bagi zama de crocobaur, computeru nu stie treaba asta si tot acelasi calcul face.

                Comment


                • am tinut Motul 8100 xcess 14.000 km . se incingea motorul ca naiba si avea tot felul de zgomote metalice aproape de schimbul de ulei

                  la modelul meu de masina ambreiajul cedeaza primul la caldura excesiva. de cand am bagat ulei proaspat nu mai trepideaza la plecarea de pe loc. motorul clar sta mai jos in temperatura

                  @ darkside eu am tinut uleiul 1 an si deja era ciorba. de legume chiar. mi se pare mult o iarna si o vara pentru un ulei. de acum voi schimba uleiul toamna si primavara inainte de sezoanele extreme ca temperaturi. nu mai tin cont de kilometrii
                  Last edited by alessandro; 17 September 2011, 11:21.

                  Comment


                  • Eu vorbesc de uleiuri Long Life care se schimba atunci cand iti spune computerul sau manualul masinii. Aia prin occident nu prea le au cu subiectivismele. Se duc la revizii fix cand ii "anunta" masina sau la intervalul inscris in "carte".
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • teoretic Motul 8100 xcess dupa recomandarile producatorului de ulei si ale producatorului masini puteam sa il tin 20.000 cum scrie in carte
                      uite ca nu prea tine 20.000 km.

                      dupa o iarna de temperaturi extreme si o vara fierbinte e dus. bine in conditiile in care se fac 20.000 pe an cum fac eu

                      0w40 care l am bagat acum este long life. motorul meu este nou. sunt curios daca rezista 20.000

                      Comment


                      • Am scris mai sus (#441) care e treaba cu acei kilometri maximi.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • tu ai senzor de calitate a uleiului, si un computer care estimeaza in functie de regimul de temperatura turatie, ore de functionare si acel senzor, cat sa mai mergi cu uleiul pana la schimb. dar o stii computerul asta ce ulei bagi ? 5w30 produce si Lubrifin Brasov si Mobil 1

                          cred, defapt sunt convins ca feelingul uman bate computerul. daca tin ma masinuta mea nu mi as lasa motorul in baza unui soft care nu stie stanga dreapta.

                          Comment


                          • Fiecare face cum vrea. Eu, pana acum n-am vazut nemti cu masinile trase pe dreapta de la motoare calate...si aia chiar pun kilometri pe ele.
                            Despre feeling-ul uman, psihologic vorbind, este un taram foarte nesigur, crede-ma
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Mi-a reglat azi un prieten culbutorii si cand mi-a desfacut capacul de la motor, era cam negru uleiul(am peste 8000 km cu uleiul - Aral HT 5W40) si mi s-a zis ca filtrul de ulei Mann(prezent pe masina mea) nu are nush ce supapa si mizeria din motor nu e retinuta in filtru ca la cel de origine. E adevarat? Oricum am stat in dubii la achizitionarea filtrului de ulei si am luat Mann ca era mai ieftin, dar daca e adevarata treaba o sa iau de origine de-acuma.

                              Comment


                              • In anumite conditii, supapa aia are rol de a trece uleiul direct, fara a-l mai filtra. Si filtrul Purflux (de origine) are tot supapa.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google