Oricum noile intervale de revizii la 20.000 de kilometri mi se par cam mari, mai ales la Diesel !
Şi cum la motoarele Diesel echipate cu filtru de particule mai apare şi fenomenul diluţiei uleiului în cazul excesului de motorină din timpul regenerării DPF-lui, atunci intervalul este chiar "criminal" de mare !
Eu de exemplu îl schimb în jur de 15.000, maxim 16.000 de kilometri şi asta în condiţiile în care cca 60% din kilometri îi fac în regim Extraurban !
La un regim de mers preponderent urban l-aş schimba la maxim 12.000 de kilometri !
Şi cum la motoarele Diesel echipate cu filtru de particule mai apare şi fenomenul diluţiei uleiului în cazul excesului de motorină din timpul regenerării DPF-lui, atunci intervalul este chiar "criminal" de mare !
Eu de exemplu îl schimb în jur de 15.000, maxim 16.000 de kilometri şi asta în condiţiile în care cca 60% din kilometri îi fac în regim Extraurban !
La un regim de mers preponderent urban l-aş schimba la maxim 12.000 de kilometri !
Comment