Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca A5/B5 e pentru Euro5 iti recomand sa verifici carnetul de intretinere. Cand s-au tiparit carnetele noastre nu exista logan euro5 si totusi astea sunt normele a3/b4 si a5/b5 care apropo, are legatura cu economia de carburant.

    Comment


    • Originally posted by B997NDL View Post
      scrie pe spatele bidonului. norma RN 0700/0710 adica renault. 0700 benzinare. pt mine 0710.
      eu am avo si sunt super, super multumit.
      daca vrei evo, nu prea e ieftin in cora.
      daca cunosti militariul, ai pe timonierului mai bine la pret si am mai luat de acolo.

      @bad hrc

      a5/b5 sunt pt euro 5..
      as vrea evo dar vad ca e recomandat mai multe pentru diesel, desi are RN 0700. Excelium n-are norme RN deloc, nu inteleg de ce Elf mai e recomandat pentru logan benzina.

      later edit: dacia oil n-as lua niciodata
      Last edited by ludovic6; 18 October 2012, 23:42.
      Laureate albastru Egee.

      Comment


      • In primele randuri zice de diesel iar OEM Approvals scrie asa: RENAULT : RN0710, RN0700 : gasoline, turbo gasoline and Diesel without Diesel Particulate filter, 2.2 dCi DPF.
        Uite si fisa in romana
        Nu mai stiu exact ce reprezinta RN700 si 710 dar parca in RN700 se incadreaza motoarele benzina aspirate, mai putin alea de pe RS-uri.


        PS: Normele Renault explicate:
        The Renault RN0700 standard applies to all Naturally Aspirated Gasoline engines (except Renault
        Sport) of RENAULT Group (Renault, Dacia, Samsung)
        .
        The RN0700 specification applies also to all RENAULT Diesel cars fitted with 1.5L dCi engines without
        DPF (Diesel Particulate Filter) having less than 100 hp output and 20 000 km or 1 year oil drain
        interval.

        The Renault RN0710 standard applies to all turbocharged Gasoline, Renault Sport and Diesel without
        DPF engines of RENAULT Group (Renault, Dacia, Samsung).
        The RN0710 specification does not apply to RENAULT Diesel cars fitted with 1.5L dCi engines without
        DPF having less than 100 hp output and 20 000 km or 1 year oil drain interval which specifically require
        a RN0700 lubricant. For the 2,2L dCi with DPF, use only an approved RN0710 lubricant, not a
        RN0720.
        Last edited by bad_hrc; 18 October 2012, 23:46.

        Comment


        • Baieti cred ca m-am hotarat la capitolul ULEI !!!
          Bag Castrol Edge 5W-40 (5 Litri), poate asa o sa fie mai silentios motorul.
          Am vazut ca mi s-a recomandat mai sus sa bag "40" ci nu 30 cum ma gandeam eu
          Oare ce pret are prin Craiova ? Il gasesc la bidon de 4 L sau chiar de 5 L ?
          Exista cumva varianta pentru diesel si varianta pentru benzina ?

          Comment


          • Cumpara un bidon de 5 litri daca gasesti la tine in Craiova. Daca nu,,,unul de 4 litri si unul de un litru.
            Da,,exista variante separate pt diesel si benzina.
            Ce ulei ai avut pana acum? Dupa schimb sa ne spui si noua cum se prezinta noul EDGE in motorul tau!

            Comment


            • Originally posted by ludovic6 View Post
              later edit: dacia oil n-as lua niciodata
              Doamne fereste! Cum ai putut sa gandesti asemenea blasfemie!?!
              Nu ai vazut ca pe la Iasi merg Renourili 1milion de kilometri cu uleiul OEM? Asculta-i si nu te mai incapatana.
              Lasa-le naibii de Evolution, SXR, Edge Sport si alte avioane din astea. Pune Dacia Oil si nu mai da banii aiurea-n vant. Aia de la Renault sunt niste idioti ca au recomandat uleiuri w50 si w60.
              Si nici engine-flush sa nu folosesti daca nu stii ce ulei ai in masina ca e un produs inutil, creat de alti idioti care habar nu au ca uleiurile astea moderne(mai ales OEM) curata si ung singure tot si "scuipa" jegul pe evacuare sau ca impuritatile din motor raman in filtrul de ulei.

              Acum serios sfatul meu e sa nu te zgarcesti la o diferenta de 5-10lei/litru pentru ca te zgarcesti pe motorul tau.
              Last edited by Cobra7; 19 October 2012, 10:39.
              :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

              Comment


              • Nu ai vazut ca pe la Iasi merg Renourili 1milion de kilometri cu uleiul OEM?
                Nah, cred ca ai o problema si nu te pot ajuta, nefiind de specialitate. Masina aia exista, la fel ca si problema ta.
                Uleiul era Elf, ala de care zici tu ca e avion.
                Aia de la Renault sunt niste idioti ca au recomandat uleiuri w50 si w60.
                Pune un scan unde iti recomanda sa folosesti asa ceva si mai ales regiunea pentru care se recomanda specificatiile astea.
                Last edited by mr.K; 19 October 2012, 10:54.

                Comment


                • Eu nu am absolut nicio problema. Chiar niciuna.
                  Stiu ca e Elf ca doar Renault nu recomanda OEM Mobil. E partener Elf pana la urma.
                  O sa ma duc in weekend pe la nenea ala si o sa fac special pentru tine o poza la pagina aia ca sa nu mai avem discutii. OK?
                  :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

                  Comment


                  • Cobra, aici nu e vorba ca faci poze la hartii sau ca ai vazut tu pe youtube, e vorba ca trebuie sa sustii ce spui cu niste argumente logice, tehnice, plauzibile.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • Vitriol eu nu sunt inginer sa ma apuc sa emit astfel de argumente dar catalogul ala cu siguranta nu e scris de cei de la cancan. E un catalog cu toti producatorii si motoarele dezvolatate de ei pentru care au diferite recomandari, pe fiecare tip de motor. Acolo scrie numai tipul recomandat nu si marca(de ex. 5w30, 10w60, etc.) pentru diferite stiluri de condus.
                      O sa fac poza aia ca sa nu mai avem discutii de genul asta. Eu unul nu v-am cerut argumente de ce sustineti ca Mobilul 0w30 e mai bun decat Castrol 10w60 pentru ca niciunul n-o sa puteti da vreunul argumentat tehnic. O sa vi-l argumentati pe niste date din niste fise tehnice facute tot de ingineri care stiu ce se-ntampla cu uleiurile astea pentru care tot batem campii...
                      Daca cineva e intr-adevar doritor de argumente poate sa scrie un mail aici http://www.renault.fr/contact/contact-direct/index.jsp
                      :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

                      Comment


                      • Originally posted by mr.K View Post
                        .................................
                        Pune un scan unde iti recomanda sa folosesti asa ceva si mai ales regiunea pentru care se recomanda specificatiile astea.
                        Mie in carte imi recomanda tot ce inseamna de la 0W30 pana la 5W50.

                        Am bagat si 5W50 un schimb de proba, a mers foarte OK cat l-am tinut (aprox 12000 km), nu l-a mancat (la altii cica a mai consumat cu 5W50) si indubitabil motorul era mai "linistit" in turatii mari decat cu 5W30.
                        Doar am facut proba, nu am avut (si inca nu am) de gand sa merg numai pe vascozitatea asta, dar e chiar ok.
                        Attached Files
                        Last edited by Octavian; 20 October 2012, 09:01.

                        Comment


                        • @Ivan Marian
                          Pana acum am facut 4 schimburi cu Dacia Oil 5W-30.
                          Bidonul de Castrol Edge 5W-40 la 5 Litri scrie pe el Turbo Diesel cu norme care merg si la benzina. Este vreo problema daca bag asa ceva in motorul meu ?

                          Comment


                          • N-are nici pe dracu. Toata smecheria la asta e ca are cenusa de sulf mai mica decat la majoritatea 5W40, ceea ce e bine.

                            Comment


                            • Si eu am aceiasi parere; invers, adica ce e pentru benzinare nu merge pentru toate dci-urile, ar fi oarecari probleme, mai ales la cele cu filtru de particule.
                              Exista si Edge destinat motorizarilor pe benzina; de ala am eu acum in motor; am dat 160 lei pe bidonul de 5l in primavara: de ce nu optezi pentru acesta?
                              Am ezitat sa-mi dau cu parerea pentru ca nu mie imi era adresata intrebarea, dar daca Tavi a indraznit, imi asum si eu riscul de a fi un pic nepoliticos.
                              Last edited by IancuMIC; 20 October 2012, 14:47.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Daca Ivan e absent ne exprimam noi, ca doar nu dam cu paru.
                                Acuma daca tot l-a cumparat, sa-l puna ca nu e nimic nasol.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google