If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am tot citit ultimele posturi si... uleiu Elf Excellium NF 5w40 pe care l-am luat eu din Carefour Brasov, e facut in...Brasov se pare. Chiar nu am stiut. Momentan am 5000km cu acest ulei si arata destul de bine pe joja, inca.
Atasez si niste poze.
E posibil sa fie doar ambalat la Brasov dar se considera ca tara de fabricatie este a celui care a pus ultimul eticheta. Dealtfel codul de bare incepe cu 594 care este al Romaniei.
Elf este brand al concernului Total Lubricants deci uleiul poate fi produs oriunde in Europa.
De pe site-ul asta a cumparat cineva?
Acolo zice ca se comercializeaza numai uleiuri de origine SUA.
Daca e cineva din Baia-Mare si cunoaste magazinul il rugam sa ne dea un review.
Last edited by Cromatic; 4 November 2012, 16:00.
Reason: Automerged Doublepost
Masinile pentru US au alt soft fata de astea pentru EU, adaptat conditiilor / combustibililor de acolo. Inclusiv recomandarile producatorilor in materie de uleiuri difera, am vazut la anumite modele (bemveu 335i de exemplu) vascozitatii pe care nu aveai voie sa le folosesti in US desi in EU erau in regula.
Oricum e clar ca M1 0W40 European Car Formula este foarte ok si merge de nu are aer in Logan. De fapt in Logan merge cam orice ulei cu vascozitate 0W-15W si 30-50, conform manualului. M1 ala este un ulei de top, mult peste ce are nevoie Loganul.
Tu ori l-ai luat contrafacut ori a fost din cauza filtrului. Nu atribui toate "necazurile" uleiului cand tu in loc de filtru Mann aveai o tabla goala in interior (contrafacut, luat din targ daca imi aduc bine aminte).
Pai ce ai tu e da forje, sa reziste la anduranta. Pt forje ocazionale si de scurta durata parerea mea ca e prea mult pt motorasele astea.
Si la mine recunosc cu mana pe inima s-a simtit ceeel mai OK cu 5W50, dar mi-am spus ca inca nu e cazul sa merg permanent cu o vascozitate ceva mai ridicata decat un 5w40 sau 0W40, care daca este de calitate isi face treaba foarte bine.
Daca o sa mai fie masinuta la mine si dupa 200000 km, probabil ca trec permanent pe 5W50.
Ideea e ca ce vede a mea in 100-150000 km (si a ta si a multora) nu vede una de taxi nici in 500000 km, d-aia trebe sa acordam o atentie corespunzatoare la ulei , astia care nu avem acoperisu complet.
Un taxi cu acelasi numar de km o sa aiba motorul mai uzat ca al tau, al lui alessandro sau oricarui user care o mai forjeaza dar care ii baga consumabile de calitate din 2 mari motive.
1) Taxi-ul o sa aiba mult mai multe porniri, porniri care uzeaza cel mai mult motorul.
2) Taxi-ul o sa aiba viteza medie ~ jumatate din cea a unui utilizator normal. Asta se traduce in dublul orelor de functionare a motorului la acelasi nr. de km parcursi.
Da, ma refeream la forjele oferite pe tava si gratuit.
Pornirile dese sunt adevarat uzura cea mai mare a motorului, dar cel mai mult ucide prima cheie, unde iarna la un taxi se da cand iese la lucru apoi nu prea mai lasa motorul sa se raceasca complet.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment