Am avut logan 1.4 MPI din oct.2004, deci de la ...inceput; a venit cu Dacia Oil (Texaco) 5w30; eu unul n-am auzit ca se punea 10w in benzinare, la primul schimb; tot ce e posibil.
Ce Tip De Ulei Folositi?
Collapse
X
-
Salutare baieti! Ce ulei imi recomandati pentru logan 1.4 mpi? Uleiul pe care l-am folosit a fost Mobil 5W30. Eu ma gandeam la Mobil 1 Super 3000 x1 5W40 insa am auzit ca nu ar fi tocmai ok. Legat de intervalul de schimb, am uleiul de un an si cateva luni, ma mai tine o luna sau trebuie schimbat urgent in cazul in care nu merg prea mult iarna? Inca o intrebare: cand e indicat sa schimbi uleiul? In ce anotimp? Multumesc frumos.
Comment
-
Elf Evo 5w40; pornire dimineata dupa o saptamana de pauza, la -11 grade C. Capota ridicata si geam lasat, urechea "palnie" ; nici un zgomot anormal si bec stins la ~1sec; oprire si repornire dupa ~1min; becul se stinge inaintea pornirii efective.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by dr_mke View Post
Cu Mobil 5W40 si la 0...-5 grC statea o clipita aprins, rulat 2-3000 km (la 7500 la dat jos)
Originally posted by einstein1984 View PostLa -15 celsius chiar si un 10W era perfect acceptabil......
Porneste cu 10W40 si la -20grC fara probleme, dar asta e cea mai mare usura la motoare. Si la un ulei mai vascos ii trebuie logic cateva secunde in plus sa ajunga prin lagari si toate cele.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View Postnici un zgomot anormal si bec stins la ~1s
Am schimbat uleiul astazi si la schimbarea filtrului nu a curs aproape deloc ulei din acesta(de origine). Dupa ce s-a schimbat uleiul, am pornit motorul iar martorul s-a stins la ~1-2s dupa pornirea motorului si omul mi-a zis clar - "nu e bun filtrul" sau mai bine zis "atat poate filtrul "(tot de origine, bineinteles) si mi-a indicat un filtru "knecht - mahle" pe care am dat 25lei iar acum martorul de ulei se stinge, sa nu zic 1s dar oricum, o idee inainte sa porneasca efectiv motorul. Omul are 2 Renault-uri (un Megane benzina si o Laguna diesel dar vreau sa spun ca merg ceas masinile alea) - el nu recomanda nici-un consumabil pe origine - dar nu in sensul ca nu ar fi bune - ci in sensul ca exista loc de mai bine pe aftermarket si la costuri mai reduse. "Originalul" OEM nu este intotdeauna "o religie" asa cum cred bietii romani, "originalul" fiind doar maximumul pe care l-a gandit producatorul pentru masina respectiva, in 99% din cazuri existand ceva mai bun aftermarket dar pe care echipele de "taietori de costuri" le-au eliminat de pe lista de optiuni ca masina sa poata avea un pret de productie omenesc. Asta-i clar si de bun simt.
Comment
-
Originally posted by Cromatic View PostPentru 25lei "pierduti" am testat spusele mecanicului la care imi fac eu reviziile dupa ce am iesit din garantie(omul a lucrat 12 ani la reprezentanta DACIA - RENAULT, inainte sa apara Loganul - de fapt el a lucrat numai pe Renault).
Am schimbat uleiul astazi si la schimbarea filtrului nu a curs aproape deloc ulei din acesta(de origine). Dupa ce s-a schimbat uleiul, am pornit motorul iar martorul s-a stins la ~1-2s dupa pornirea motorului si omul mi-a zis clar - "nu e bun filtrul" sau mai bine zis "atat poate filtrul "(tot de origine, bineinteles) si mi-a indicat un filtru "knecht - mahle" pe care am dat 25lei iar acum martorul de ulei se stinge, sa nu zic 1s dar oricum, o idee inainte sa porneasca efectiv motorul. Omul are 2 Renault-uri (un Megane benzina si o Laguna diesel dar vreau sa spun ca merg ceas masinile alea) - el nu recomanda nici-un consumabil pe origine - dar nu in sensul ca nu ar fi bune - ci in sensul ca exista loc de mai bine pe aftermarket si la costuri mai reduse. "Originalul" OEM nu este intotdeauna "o religie" asa cum cred bietii romani, "originalul" fiind doar maximumul pe care l-a gandit producatorul pentru masina respectiva, in 99% din cazuri existand ceva mai bun aftermarket dar pe care echipele de "taietori de costuri" le-au eliminat de pe lista de optiuni ca masina sa poata avea un pret de productie omenesc. Asta-i clar si de bun simt.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment