Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am avut logan 1.4 MPI din oct.2004, deci de la ...inceput; a venit cu Dacia Oil (Texaco) 5w30; eu unul n-am auzit ca se punea 10w in benzinare, la primul schimb; tot ce e posibil.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Salutare baieti! Ce ulei imi recomandati pentru logan 1.4 mpi? Uleiul pe care l-am folosit a fost Mobil 5W30. Eu ma gandeam la Mobil 1 Super 3000 x1 5W40 insa am auzit ca nu ar fi tocmai ok. Legat de intervalul de schimb, am uleiul de un an si cateva luni, ma mai tine o luna sau trebuie schimbat urgent in cazul in care nu merg prea mult iarna? Inca o intrebare: cand e indicat sa schimbi uleiul? In ce anotimp? Multumesc frumos.

      Comment


      • Orice ulei cu aprobare Renault - RN 0700 .
        ..........toamna.........

        Comment


        • eu am mers cu havoline 10w40 si acum trebuie sa fac schimbul la 140.000.km
          sa merg cu aceiasi formula sau sa trec la 5w40 ?
          Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

          Comment


          • Mobil1 0W-40, 152.000km, -16 grade

            Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.
            sigpic

            Comment


            • Elf Evo 5w40; pornire dimineata dupa o saptamana de pauza, la -11 grade C. Capota ridicata si geam lasat, urechea "palnie" ; nici un zgomot anormal si bec stins la ~1sec; oprire si repornire dupa ~1min; becul se stinge inaintea pornirii efective.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • pai nu ti-am zis noi ? eu si alessandro.

                Comment


                • Originally posted by IancuMIC View Post
                  Elf Evo 5w40
                  Subscriu si eu. Un lei foarte bun. Si la mine a pornit azi dimineata la -15 fara probleme.

                  Comment


                  • La -15 celsius chiar si un 10W era perfect acceptabil......
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Originally posted by dr_mke View Post
                      Mobil1 0W-40, 152.000km, -16 grade

                      Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.
                      Chiar nu ai ce reprosa, si la mine ma uimeste (chiar cu 8000km rulati) la -14 grC becul se stinge instant.
                      Cu Mobil 5W40 si la 0...-5 grC statea o clipita aprins, rulat 2-3000 km (la 7500 la dat jos)

                      Originally posted by einstein1984 View Post
                      La -15 celsius chiar si un 10W era perfect acceptabil......
                      Pune in doua sticle un 5W40 sau 0W40 si in cealalta sticla un 10W40 si lasa-le afara la -10 gr C nu mai mult...ai sa ramai uimit de diferenta de vascozitate asa la propriu, la ochi.

                      Porneste cu 10W40 si la -20grC fara probleme, dar asta e cea mai mare usura la motoare. Si la un ulei mai vascos ii trebuie logic cateva secunde in plus sa ajunga prin lagari si toate cele.
                      Last edited by Octavian; 14 December 2012, 20:19. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Originally posted by IancuMIC View Post
                        nici un zgomot anormal si bec stins la ~1s
                        Pentru 25lei "pierduti" am testat spusele mecanicului la care imi fac eu reviziile dupa ce am iesit din garantie(omul a lucrat 12 ani la reprezentanta DACIA - RENAULT, inainte sa apara Loganul - de fapt el a lucrat numai pe Renault).
                        Am schimbat uleiul astazi si la schimbarea filtrului nu a curs aproape deloc ulei din acesta(de origine). Dupa ce s-a schimbat uleiul, am pornit motorul iar martorul s-a stins la ~1-2s dupa pornirea motorului si omul mi-a zis clar - "nu e bun filtrul" sau mai bine zis "atat poate filtrul "(tot de origine, bineinteles) si mi-a indicat un filtru "knecht - mahle" pe care am dat 25lei iar acum martorul de ulei se stinge, sa nu zic 1s dar oricum, o idee inainte sa porneasca efectiv motorul. Omul are 2 Renault-uri (un Megane benzina si o Laguna diesel dar vreau sa spun ca merg ceas masinile alea) - el nu recomanda nici-un consumabil pe origine - dar nu in sensul ca nu ar fi bune - ci in sensul ca exista loc de mai bine pe aftermarket si la costuri mai reduse. "Originalul" OEM nu este intotdeauna "o religie" asa cum cred bietii romani, "originalul" fiind doar maximumul pe care l-a gandit producatorul pentru masina respectiva, in 99% din cazuri existand ceva mai bun aftermarket dar pe care echipele de "taietori de costuri" le-au eliminat de pe lista de optiuni ca masina sa poata avea un pret de productie omenesc. Asta-i clar si de bun simt.

                        Comment


                        • Tinand cont ca se apropie o iarna grea o sa schimb si uleiul,pana la urma Mobil 1 5w30 sau 0w40 new life,110 000Km rulati ?

                          Comment


                          • Originally posted by Cromatic View Post
                            Pentru 25lei "pierduti" am testat spusele mecanicului la care imi fac eu reviziile dupa ce am iesit din garantie(omul a lucrat 12 ani la reprezentanta DACIA - RENAULT, inainte sa apara Loganul - de fapt el a lucrat numai pe Renault).
                            Am schimbat uleiul astazi si la schimbarea filtrului nu a curs aproape deloc ulei din acesta(de origine). Dupa ce s-a schimbat uleiul, am pornit motorul iar martorul s-a stins la ~1-2s dupa pornirea motorului si omul mi-a zis clar - "nu e bun filtrul" sau mai bine zis "atat poate filtrul "(tot de origine, bineinteles) si mi-a indicat un filtru "knecht - mahle" pe care am dat 25lei iar acum martorul de ulei se stinge, sa nu zic 1s dar oricum, o idee inainte sa porneasca efectiv motorul. Omul are 2 Renault-uri (un Megane benzina si o Laguna diesel dar vreau sa spun ca merg ceas masinile alea) - el nu recomanda nici-un consumabil pe origine - dar nu in sensul ca nu ar fi bune - ci in sensul ca exista loc de mai bine pe aftermarket si la costuri mai reduse. "Originalul" OEM nu este intotdeauna "o religie" asa cum cred bietii romani, "originalul" fiind doar maximumul pe care l-a gandit producatorul pentru masina respectiva, in 99% din cazuri existand ceva mai bun aftermarket dar pe care echipele de "taietori de costuri" le-au eliminat de pe lista de optiuni ca masina sa poata avea un pret de productie omenesc. Asta-i clar si de bun simt.
                            Am aflat foarte multe despre filtre, dar nimic despre ulei; conteaza foarte mult in aceasta ecuatie si uleiul utilizat;
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Cum adica n-ai aflat nimic despre ulei? Ce-ai vrea sa afli mai exact?

                              Comment


                              • Ce ulei folosesti.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google