Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fuchs Titan Supersyn Longlife 5W40. - cu aprobare Renault 0700/0710. Am pornit motorul dupa 5 ore de la schimb si la fel - martorul de ulei se stinge inainte sa porneasca efectiv motorul, o sa mai vad si maine dimineata.

    Comment


    • @ Cromatic - daca te referi la prima pornire dupa schimbul de ulei, normal ca se stinge mai greu becul. Dupa aia nu mai este problema.

      Eu folosesc filtre de ulei Purflux (OEM) si se stinge foarte bine becul de la ulei. Iarna trecuta am facut si un filmulet, la -20* se stingea becul de ulei inainte sa porneasca efectiv motorul. La fel si la -11 sau alte temperaturi.

      Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

      Comment


      • Originally posted by Dodo View Post
        Tinand cont ca se apropie o iarna grea o sa schimb si uleiul,pana la urma Mobil 1 5w30 sau 0w40 new life,110 000Km rulati ?
        M1 0w40. Eu cel putin asa am ales, intre cele doua. Inainte folosisem numai 5w40 la Logan.

        Comment


        • salutare la golani! caruta mea mergea cu ulei dacia cand a iesit pe poarta si cand a a juns la mine toarce cu elf 10w40 made in france de 50000km ca e iarna cu -20 ori vara cu 40 si sunt foarte multumit de el!! sfatul meu e sa bagati in motor un singur tip de ulei, nu le mai schimbati de la schimb la schimb ca ala e mai bun ca ala e mai super sintetic,ca ala e mai silentios, alegeti o marca sa respecte normele de ungere a motorului si in functie de buget ca sa puteti suporta schimburile fara efort, doar vascozitatea daca va permite buzunaru,vedeti sa nu puneti filtru ulei de benzina la dizal si invers, va doresc la multi bani de combustibil! pa

          Comment


          • Originally posted by Shakar View Post
            @ Cromatic - daca te referi la prima pornire dupa schimbul de ulei, normal ca se stinge mai greu becul. Dupa aia nu mai este problema.

            Eu folosesc filtre de ulei Purflux (OEM) si se stinge foarte bine becul de la ulei. Iarna trecuta am facut si un filmulet, la -20* se stingea becul de ulei inainte sa porneasca efectiv motorul. La fel si la -11 sau alte temperaturi.

            http://www.youtube.com/watch?v=TCML2uDkavI
            Salut,
            cu DaciaOil si filtru de origine nu s-a stins niciodata asa - nu stiu ce sa zic, oi fi nimerit eu amandoua filtrele proaste - filtrul de ulei cand a fost dat jos trebuia sa fie full de ulei insa nu a curs mai nimic din el - daca la fiecare pornire pompa trebuie sa umple intii filtrul e si normal sa apara acele mici intarzieri. La DaciaOil nu asta ma deranja cel mai tare ci zgomotul metalic si mai ales intensitatea lui dupa 3000 de ture. Dupa schimb, cu Fuchs-ul, am facut 25km. de drum intins si nici vorba de asa ceva - o parere obiectiva si mult mai completa peste o saptamana cand am un drum ceva mai lung de facut.

            yotataee - arata-mi si mie Elf-ul ala "Made in France" .

            Comment


            • am cu masina 163000 km in regim taxi in 2 ani si vreo 3 luni , ceea ce inseamna uzura dubla ca la o masina normala. eu folosesc de la al doilea schimb de ulei numai castrol magnatec 5w 40 si sunt foarte multumit. la 10.000 il schimb regulat !!!
              poftiti in logan sa va odihniti !!! taxiul lui ciak norris !!!

              Comment


              • Originally posted by mr.K View Post
                M1 0w40. Eu cel putin asa am ales, intre cele doua. Inainte folosisem numai 5w40 la Logan.
                De la 3000km am folosit numai Mobil 1 5W30ESP,am 110000 Km si am facut cam 7-8 schimburi.M-am gandit doar ca 0W40 e de tehnologie mai noua fata de 5w30ESP Formula. Mai citesc pe-aici si luni cumpar.
                Alte pareri?

                Comment


                • @ cromatic - eu nu folosesc dacia oil. Am Castrol 0W40.
                  '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                  Comment


                  • - nu este inbuteliat in romania ,m-am exprimat gresit made in france, rectific puteaux - france ! nu ca nu ar fi cel imbuteliat la noi bun ori nebun dar e mai bine asa , pentru cativa lei in plus nu ma calicesc !

                    Comment


                    • Originally posted by yotataee View Post
                      caruta mea mergea cu ulei dacia cand a iesit pe poarta si cand a a juns la mine toarce cu elf 10w40 made in france
                      Si eu folosesc un ulei importat din Franta, Elf 5w40; probabil achizitionat de la acelasi furnizor din Galati.
                      Pana acum, indraznesc sa spun, destul de bun; daca si la 30 grade, temp. exterioara va "rezista", atunci pot sa ma declar multumit cu adevarat.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Ati dat-o in tragi-comedie cu uleiurile. Inteleg sa se dezbata pe baza unor fise, teste de pe diferite site-uri, etc. Dar deja sa luam ca reper zgomote, trosnete si alte perceptii subiective...
                        Inca astept o dovada de motor calat din cauza uleiurilor care fac "zgomote"
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • Mie zeama facuta in Romanica ( Elf SXR 5w40 ) mi-a rezistat foarte bine la caldura. Zumzaia motorul.

                          Nu pot spune ca sesizez diferente intre Elf si Eneos...chiar nu imi dau seama.

                          Comment


                          • Originally posted by mr.K View Post
                            M1 0w40. Eu cel putin asa am ales, intre cele doua. Inainte folosisem numai 5w40 la Logan.
                            Dupa atatia ani de folosire Mobil1 0W40 nu vad nici un motiv intemeiat sa schimb pe alt oloi, si dupa 10000 km rulati se comporta ok in conditii de forje neregulate si toarce bine la prima cheie si la -15...-20grC.
                            Nu acelasi lucru pot spune de Motul 5W40 Excess, care la 8000 km rulati a dat semne de uzura (asa zic eu, marait mult mai pronuntat la prima cheie chiar daca nu erau temperaturi prea scazute, zgomot mai mare in habitaclu pasagerilor dupa cateva forje).

                            Poate, doar poate daca ma duc la magazinu meu de oloiuri si nu gasesc M1 (am pe unu care vinde numai M1, LiquiMoly, Aral si Castrol) as lua un LiquiMoly 5W40 )

                            Comment


                            • Originally posted by darksid3 View Post
                              Inca astept o dovada de motor calat din cauza uleiurilor care fac "zgomote"
                              Nu-l va cala dar va uza motorul mai repede si suficient ca de la un moment dat sa il "pape" .

                              Comment


                              • Eu stiu motor cu 230.000 km (1.4mpi pe supernova) numai pe Elf 10w40 si pun pariu ca nu se sesizeaza nimeni vreo diferenta de comportament fata de unul mult mai nou.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google