Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sincer eu nu cred ca are absolut nimic. In timp ce motorul functioneaza in baia de ulei e un maxim de 2,5 litri pentru ca restul e pe ansamblul ungere motor. Daca scoti joja imediat cum opresti motorul va arata mult mai putin decat daca o lasi sa se scurga uleiul 5 minute.
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • daca scria doar la Dacia nu-i dadeam importanta , dar la toate masinile scrie sa nu se puna mai mult ulei decat spune constructorul.
      oare se produce presiune prea mare de ulei ? nu stiu. daca stie cineva exact ...
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • Ma refer in cazul de fata, daca in 10 mii nu i-a dat cu virgula nu cred ca are nimic. Ca nu e bine sa fie peste limita bineinteles ca sunt de acord si pe viitor sa aibe grija cat pune in baie. Din ce in ce mai multe cazuri cu mecanici deloc atenti la schimburile astea de clasa2a, nici nu vreau sa ma gandesc la ceva mai complex ce varza a la Cluj iese acolo...
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • eu i-as recomanda sa verifice atent cand schimba uleiul daca nu cumva ii pierde pe undeva. apoi sa urmareasca pe joja uleiul din 1000 in 1000 de km.
          si cand schimba distributia sa se verifice atent toate simeringurile sau sa le inlocuiasca tot atunci preventiv.
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • Intamplarea face ca zilele urmatoare voi schimba distributia.Se poate vedea ceva acolo daca au fost probleme?

            Comment


            • absolut. acolo sunt simeringurile
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • Atunci am sa-i atrag atentia mecanicului care se va ocupa de ditributie sa se uite si la simeringuri.Cert este ca nu am vazut scurgeri de ulei pe nicaieri.

                Comment


                • Originally posted by darksid3 View Post
                  Este un ulei conceput pentru motoarele cu filtru de particule, d-aia e asa subtire, e normal. Acum nu as baga mana in foc ca asta ar trebui sa fie musai o particularitate.
                  De cand sau de unde stii ca Edge 5W40 TD e si pt dizaluri cu dpf?
                  5W30 este, dar 5W40 nu cred.

                  Si cel putin dupa ce arata in fisa nu e "subtire", se incadreaza in gama 5W40 fara stres.

                  Originally posted by jayplay View Post
                  Urmeaza sa-l schimb nu mai merg cu el asa,vreau doar sa stiu de la cineva care se pricepe daca a afectat cu ceva motorul chestia asta.
                  Toti ne pricepem )

                  Pe termen lung o cantitate mai mare de ulei decat este specificat iti pot afecta segmentii de ungere si catalizatorul.
                  Eu zic sa nu mai mergi la acel mester sa-ti schimbe uleiul.

                  Originally posted by B997NDL View Post
                  @Octavian
                  pentru ca eu, de exemplu nu stiu cum se comporta un benzinar cu niciun ulei,
                  si nici voi nu stiti cum se comporta un diesel, doar cu mici exceptii
                  care conduc asa ceva la munca. nu pare logic ?!
                  Citeste mai atent, nu am facut referire la comportamentul motorului, am facut referire la vascozitatea folosita (10W60) si la faptul ca pe langa marmelada mai baga si teflon in motor.
                  Last edited by Octavian; 30 December 2012, 09:33. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • cand am zis asta, nu ma refeream la tine care nici n-ai fost asa de virulent.
                    sarisera multi, instantaneu. e normal sa-i explicati daca nu stie, dar nu cred ca e nevoie de ton ironic.
                    ca sa fiu ontopic... am recomandat mereu evo 5w40 de care sunt foarte multumit si care are un pret bun.
                    poate voi incerca si eu, vreodata, mobil new life 0w40. desi nu stiu daca nu e cam subtire pentru diesel. a folosit cineva ?

                    Originally posted by Octavian View Post
                    De cand sau de unde stii ca Edge 5W40 TD e si pt dizaluri cu dpf?
                    5W30 este, dar 5W40 nu cred.

                    Si cel putin dupa ce arata in fisa nu e "subtire", se incadreaza in gama 5W40 fara stres.
                    daca intri pe castrol.co.uk si cauti uleiul dupa model, motorizare, an...etc
                    o sa vezi ca recomanda castrol edge la dci E4, nu edge turbo diesel, pe care mi se pare ca si scrie ceva de filtru particule.
                    Last edited by B997NDL; 30 December 2012, 11:56. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Cunoasteti vreun magazin online de incredere care sa aiba in oferta lor Castrol Edge FST 0w40 la vanzare? Caut de cateva zile pe net si nu gasesc decat formula veche, Castro Edge Sport 0w40. Mie imi trebuia formula noua cu FST, vreau sa iau un bidon pt Logan si altul pt o alta masina.

                      P.S: Un an nou fericit la toata lumea !!!

                      Comment


                      • Originally posted by Octavian View Post
                        De cand sau de unde stii ca Edge 5W40 TD e si pt dizaluri cu dpf?
                        5W30 este, dar 5W40 nu cred.

                        Si cel putin dupa ce arata in fisa nu e "subtire", se incadreaza in gama 5W40 fara stres.

                        Am diesel cu DPF si am folosit doua schimburi acest ulei, avand norma LL04, adica este norma BMW specifica pentru motoarele diesel cu filtru de particule.
                        De altfel scria si pe spatele ambalajului ceva de genul "Recomandat pentru motoarele Mercedes si BMW cu filtru de particule" Daca mai am bidonul prin garaj, il pozez.

                        LE: Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40, New Formulation este un produs cu o formula avansata, cu aprobare de la VW 505.01 pentru motoarele TDI PD.
                        Compatibil cu motoarele BMW si Mercedes echipate cu filtru de particule (DPF), pentru nivel redus de emisii.
                        Last edited by darksid3; 30 December 2012, 14:02.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • Te cred, nu e problema sa arati vreun bidon.
                          M-am uitat la norma VW care nu se regaseste (507 din cate stiu este pt dpf).
                          Si parca nici normele de Reno nu sunt alea pt dpf.
                          Oricum la cap asta cu dpf ce trebe exact sunt cam varza.

                          La anu ca sa dovedesc ca nu sunt obsedat Mobil1 o sa bag LiquiMoly 5W40, de mult timp vreau sa bag dar tot timpul in ultima clipa (in magazin) m-am razgandit si am ramas la M1 0W40.

                          Comment


                          • Octavian, la stilul tau agresiv (ca daca ai putea, ai da si 12000 rpm ) la cati km schimbi mobilul 0w40 ?
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • Nu am avut niciodata un grafic prestabilit, cel mai mult l-am tinut ~14000 km, cel mai putin ~9000 km.

                              Acum am aprox 5000 km, pe la 8-9000 km il schimb.

                              Din pacate a inceput lumea prin Arad sa ma stie de dus cu pluta, persoane care nu le cunosc, dar le cunosc alti cunoscuti de-ai mei si aud ca cica mi se spune "cina ma ala?? Lasa-l ca e dus cu pluta, eram intr-o seara cu Opelu si vad ca pe prima banda vine unu tare, accelerez si se duce ca glontu pe langa mine, io cu motor de 2000''

                              Si azi pana la piata de masini si retur i-am dat in 6000+ de cateva ori sa se mai desfunde injectoarele si catalizatoru ))))

                              Comment


                              • NDL eu folosesc mobil1 ow40 turbo diesel.azi dimineata la -15,pana acum cea mai scazuta temperatura la noi,becul s a stins imediat.pana acum sunt f multumit de acest ulei are aprox 4000km rulati.
                                http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google