Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am verificat si ieri daca am spuma si gheata la busonul de umplere, si azi dimineata inainte sa pornesc motorul. Nici vorba de asa ceva. Asta in conditiile in care eu sunt campion atunci cand vine vorba de drumuri scurte si foarte scurte (nici nu apuca sa se ridice apa la doua liniute).

    Cred, totusi, ca de vina pentru fenomenul asta este uleiul, nu regimul de mers al motorului.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • la mine sa ridica apa la 2 linii cand merg,,,cel putin 7 km fara oprire...
      uleiul a fost schimbat de fata cu mine,scurs bine,filtru nou.

      Comment


      • verifica de spuma cand ajungi la destinatie , daca zici ca faci drumuri scurte.
        Pana a 2-a zi spuma aceea se lasa mai jos si mare lucru nu se mai vede.
        Dar cea mai excesiva spuma am avut-o de la un ulei ( nu mai siu marca), care asta face cel mai bine -spuma- am fos nevoit sa-l schimb (aveam o dacie 1410 break).
        Si eu fac drumuri scurte dar nu pot sa vad daca am si aceea spuma din cauza pozitionarii gaurii de umplere la motoarele de 1.2.
        ex:
        Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
        Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)

        Comment


        • Originally posted by Octavian View Post
          Nu m-am uitat atent.
          Eu o sa bag Syntoil HighTech 5W40

          PS: si raman la parerea ca fara aditiv, are uleiu tot ce trebe.
          Synthoil 5w40 nu se mai fabrica. Habar nu am de ce, asa mi-a spus importatorul lor. Singurul 5w40 de la Liqui Moly cu aprobare renault este cel pus de mine High Leichtlauf. Nu este un ulei 100% sintetic, este hidrocrat sau cum naiba se zice;
          Am fost multumit de synthoil si acum as fi mers tot pe ala, dar nu mai gasesc. 80% sunt decis sa merg pe Leichtlauf ala.
          Apropo pt cei interesati de Liqui Molly cumparati direct de la importator; preturile sunt foarte bune, undeva la 130 lei bidonul de 5 L.
          Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

          Comment


          • @ danyyyy: eu dimineata merg cca 8.5-9 km pana la spital si la jumatatea drumului (aprox) sunt 4 linii pe display si caldura din belsug, fara sa stau sa incalzesc motorul in loc. Dau cheie, stau 30 secunde si plec, daca afara-i frig rau, daca nu, dau cheie si in urmatoarele 5 secunde am plecat.
            sigpic

            Comment


            • Auchan titan are Mobil 1 5 W30 ESP formula la 4 l cu 159 lei. La 1 l n-am vazut cat e, dar mi se pare oferta.
              Confirm ca spuma vine cu condensul, vara nu prea exista asa ceva.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • Acum am fost pe la masina in garaj si am dat de un bidonas de 1l in care era un rest de ulei 10W40 ELF Competiton STi ( de care foloseam la fosta Solenza ), cinstit ulei, fabricat Brasov ( macar nu e falsificat ), l-am desfacut capacul, uleiul inauntru aproape vaselina, afara aproape ger ( -5 , -6 C ). Prost ulei pentru timpul asta, asa ca trebuie macar un 5w40 daca nu 0w40, norma minim A5/B5.
                N-o sa bag in asta noua 10w40 niciodata, cu toate ca in carte e dat recomandat.

                Comment


                • Originally posted by bossake View Post
                  Synthoil 5w40 nu se mai fabrica. Habar nu am de ce, asa mi-a spus importatorul lor. Singurul 5w40 de la Liqui Moly cu aprobare renault este cel pus de mine High Leichtlauf. Nu este un ulei 100% sintetic, este hidrocrat sau cum naiba se zice;
                  ..................................
                  Daca apare la ei pe site, se fabrica...
                  Dar sa-ti spun ceva...se pare ca nici asta (Synthoil 5W40) nu e 100% sintetic, si asta e hidrocracat, singurul 100% sintetic este 0W40, vezi mai jos.
                  Nu ca ar fi ceva rau, in prezent nu prea se mai face diferenta de calitate intre un hidrocracat adevarat si un sintetic (vezi M1 0W40).

                  Comment


                  • Ce vrei sa spui cu M1 0W-40 ?
                    sigpic

                    Comment


                    • Ca e hidrocracat.

                      Comment


                      • Noack volatility 12% la 5W40-ula ala e prea mult.
                        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                        Comment


                        • Ce parere aveti despre Aral Supertronic 0w40? Pe net circula zvonuri ca ar fi 90% Castrol Edge 0w40. Si Aral si Castrol fac parte din BP, nu m-ar mira sa-si imparta uleiurile, mai ales ca la Castrol se poarta denumiri diferite, acelasi ulei, gen: Edge 5w40 = Magnatec 5w40, au aceeasi fisa tehnica, mi-e greu sa cred ca difera ceva mai mult decat cativa aditivi la cele doua uleiuri. Daca am de unde alege oscilez intre mai multe uleiuri la schimbul din februarie-martie pe care trebuie sa-l fac. Am de ales intre: Edge 0w40, Edge 0w30, Excellium Full-Tech 0w30, Aral Supertronic 0w40, Mobil 1 New Life 0w40, Mobil 1 ESP 5w30, Valvoline Synpower 5w40, Elf Evolution 5w40, Aral Hightronic 5w40, Magnatec 5w40 (ultimele 3 uleiuri le-as tine maxim pana in toamna).

                          Comment


                          • La grupul "Total" s-a si demonstrat ca exista uleiuri care difera numai ca denumire comerciala.

                            Comment


                            • @ Tavi: eu stiam ca-i oloi d-asta > PAO - pure synthetic hydrocarbon
                              sigpic

                              Comment


                              • bossache, pana la urma te-ai decis sa folosesti 0W30?(mai demult, desi n-am spus-o, cochetam si eu cu ideea asta dar m-a convins cineva sa folosesc Fuchs-ul si deocamdata nu-mi pare rau).

                                dr_mke, odata ce-ai zis hidrocarbon pa, pa... PAO inseamna altceva.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google