Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cel mai bine ar fi sa le dai un telefon si sa-i intrebi daca ai voie sa vii cu uleiul tau.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • ai voie. am intrebat eu in perioada de garantie. ce-i drept, era elf evo. dar n-au intrebat...

      Comment


      • Clar ca 0w-40 ii mai bun,dar si cel la oferta ii un ulei super ok!Cat timp mergi pe un ulei de calitate,nu ai de ce sa iti faci probleme.
        Eu folosesc la toate masinile numai mobil 1, 0W-40 si sunt super multumit de el!
        Motoarele arata impecabil pe interior!Nu ii gram de arsura sau depunere ceea ce la putine uleiuri vezi.
        Apropo cu 0w-40 poti sa mergi mai multi km si sa prelungesti si perioada de schimb pana la 2 ani.Acum decizia iti apartine.
        Bafta!

        Comment


        • Asta este ok , are normele necesare la motorul pe benzina? http://www.metro.ro/shop/ro/office/p...esel-5W-40,-4L la Metro este oferta cu TVA Cadou
          sigpic

          Comment


          • Nu pune uleiul ala la benzina chiar daca zic ei ca merge.
            Cat costa mai exact cu tot cu TVA?

            Comment


            • 136 ron 4 litrii fara TVA, TVA- este cadou se scade la casa de pe factura . Deci asta este pt . Diesel , m-am uitat pe site la Castrol si cred ca asta e mai bun pt benzinar http://www.castrol.com/castrol/bodyc...tentId=7071293
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by Shakar View Post
                La Visom se face referire ca fiind din grupa III+. Cu un pachet potrivit de aditivi, iese un ulei foarte ok.
                Si cand te gandesti ca unor oameni li s-a interzis sa mai posteze pe forum pt ca au denigrat Mobil 1.

                Acum chiar Mobil 1 spune ca mai scapa un pic de PAO in uleiurile lor.
                Eee, dar nu mai e pe baza de SHC, acum e cu ''Visom''.
                Scot astia cate o noua formula la fiecare 6 luni, asta pt. ca nu-i asa, investesc mult in cercetare. Normal ca au bani daca vand hidrocracate la pret de PAO.

                Comment


                • Dan Viteza ?

                  Comment


                  • Alessandro?! Am spus eu ceva de Motul, de ce ma provoci ? )
                    Last edited by Mo Twol; 28 January 2013, 19:39.

                    Comment


                    • Originally posted by Bad_Wolf View Post
                      136 ron 4 litrii fara TVA, TVA- este cadou se scade la casa de pe factura . Deci asta este pt . Diesel , m-am uitat pe site la Castrol si cred ca asta e mai bun pt benzinar http://www.castrol.com/castrol/bodyc...tentId=7071293
                      De ce vrei musai sa iei 4 litri?

                      De aproape 6 ani de utilizare am ajuns la concluzia ca 4 litri e total aiurea sa iei la 1.4, 3 litri e arhisuficient, cu banii de al 4-lea litru poti cumpara 3 litri de ulei premium.
                      Daca aia 200 gr iti stau pe chelie sa vezi nivelu ma maxim pe joja treaba ta.

                      Comment


                      • Eu mi-am dat comanda de Ravenol VMO 5w40. Ma costa 160 de lei bidonul de 5 litri iar transportul e gratuit si asigurat de Ravenol Romania. Din ce vad eu pe site-ul romanesc dar si pe cel din tara mama, Germania, e un ulei grupa IV care e pe baza de PAO si are o fisa tehnica foarte ok: http://www.ravenolromania.ro/produse...-5w-40-25.html Sper sa-i placa si motorasului acum ce o sa-i torn in baia de ulei.

                        Comment


                        • Daca tot voiai Ravenol trebuia sa iei VSI 5W40. Tu ai turbina sau motor cu injectie directa?
                          Stii ce inseamna "low SAPS" de l-ai luat p-asta? Si de ce ai luat 5 litri? Daca n-o sa-ti placa si o sa fii nevoit sa-l dai jos, ce-o sa faci cu ceilalti 2litri?
                          Last edited by Cromatic; 28 January 2013, 22:48.

                          Comment


                          • Stiu de VSI, dar vreau VMO, tocmai ca e low saps si e foarte ok chiar si pt catalizator, iar VMO e calitativ mai bun si prin prisma intervalului extins de schimb ce inseamna o rezistenta la oxidare mult mai buna. Cantitatea mi-e indiferenta, nu ma zgarcesc la 2 litri in plus, iar ca fapt divers nu au decat bidoane de 1 litru sau de 5.

                            Comment


                            • Uleiurile low SAPS se folosesc cu precadere la masinile cu filtru de particule(deci in special la diesel) pentru a preveni acumularea de particule care nu ard la regenerarea filtrului provocand si distrugerea catalizatorului datorita fosforului si sulfului in exces dar tine cont ca asta e valabil doar daca motorul mananca ulei in cazul in care "scapa" in cilindru pentru a arde.
                              Tu nu ai nici-un motiv sa folosesti acest ulei deoarece nu ai filtru de particule. Lipsa fosforului, plumbului si sulfului nu e chiar benefica pentru proprietatile de lubrifiere. Ce castigi la poluare pierzi la proprietati de ungere. Acuma daca zici tu ca-i bun, eu nu mai zic nimic, fa experiente pe motorul tau.

                              Comment


                              • Nu stiu cat e de bun dar o sa vad. Chiar imi place sa fac experiente pe motorul meu, se cam poarta uleiurile Low Saps, cred ca in curand mai toate uleiurile o sa devina Low Saps, singurele care o sa faca exceptie o sa fie cele de racing. Eu nu cred ca un ulei low saps poate sa dauneze pe termen lung intr-un motor de Logan, adica o fi mai putin sulf si plumb cum zici tu la ungere, dar totusi nu vad sa afecteze ceva pe acolo, cu siguranta sunt anumiti aditivi care se ocupa de lubrifierea optima.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google